Oletteko oikeasti kiinnostuneita muiden kuulumisista?
Kommentit (12)
Pelkkä muodollisuushan se aina on. Jokaista meistä kiinnostaa oma ja ehkä omien lasten napa, kaikki muut navat ovat merkityksettömiä.
Ennen kysyin kohteliaisuudesta. Nykyään vain, jos aidosti kiinnostaa.
Jos kysyn kuulumisia, olen todellakin kiinnostunut. En kysy jos en ole.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä muodollisuushan se aina on. Jokaista meistä kiinnostaa oma ja ehkä omien lasten napa, kaikki muut navat ovat merkityksettömiä.
Itse koen, että elämä on sitä onnettomampaa, mitä enemmän pyörii oman navan ympärillä.
Jos kysyn, niin olen kiinnostunut juttelemaan henkilön kanssa. Ei niinkään väliä mitä toinen puhuu, vaan koska haluan jutella juuri tuon ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse koen, että elämä on sitä onnettomampaa, mitä enemmän pyörii oman navan ympärillä.
Totuus tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus tuo on.
No niin minustakin on totta, että oman navan kaivelu tekee ihmisen onnettomaksi.
Kysyn kohteliaisuudesta kuulumisia sellaisilta ihmisiltä jotka ovat tarpeeksi läheisiä ja olettavat minun näin tekevän. Lähinnä teen tämän säilyttääkseni välit, ei minua oikeasti hirveästi kiinnosta muiden asiat kun omissakin on liikaa huolta. Muilta ihmisiltä en kysy koskaan.
Riippuu ihan ihmisestä. Ei oo vaikea olla kohtelias.
Huvitti tänään, kun tapasin tuttavan vuosien takaa. Hän itse tuli jutulle. Kysyin kuulumiset. Kertoi laveasti elämästään. Sitten hän lähti. Olisi tehnyt mieli huutaa perään, että kiitos kysymästä, tännekin kuuluu hyvää. Oli jotenkin outoakin. Mietin, jos kertoo puolisolleen tavanneensa minut, että mitähän kertoo hälle tapaamisesta 😂.
Kysyn siis aina kohteliaasti kuulumiset, olin kiinnostunut tai en. Mutta olen huomannut, että ihmiset kyllä tykkää puhua itsestään kovasti paljon.
Olen oikeasti kiinnostunut.