Lue keskustelun säännöt.
Yleisin syy miksi mies ryhtyy salasuhteeseen ja miksi nainen siihen ryhtyy?
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
"Itse en etsinyt salassa uutta. Sattumalta tapasin. Sain huomiota. Vasta jälkeenpäin ymmärsin, miten huonovointinen olin suhteessamme ollut. Oli järkytys huomata, miten huonoa elämää olin elänyt tajuamatta sitä itsekään. En yritä puolustella pettämistä, mutta en tehnyt sitä narskuuttani vaan inhimillisyyttäni. Olin pahoillani, mutta en enää. "
Tämä on se, mitä monet pettäjän tuomitsevat eivät tajua ollenkaan. Asiat eivät ole mustavalkoisia vaan hyvissäkin parisuhteissa voi olla huonoja vaiheita, jolloin on alttiimpi virheille. Ihmiset ovat erehtyväisiä eikä pitäisi aina olla niin ehdottomia ja tuomita pettäjiä automaattisesti huonoiksi ihmisiksi.
Pettämistä on ollut aina ja tulee aina olemaan. Jos kaikki pettämiset tulisivat tietoon ja jos kaikki pettämiset johtaisivat aina automaattisesti eroon, parisuhteita olisi paljon vähemmän ja ne olisivat paljon lyhyempiä.
En ole sitä mieltä, että pettäminen olisi hyväksyttävää. Olen kuitenkin sitä mieltä, että sen ei tarvitse olla maailmanloppu. Elämässä voi tapahtua paljon pahempiakin asioita. Vaikeista asioista voi selvitä, jos on tahtoa.