Yleisin syy miksi mies ryhtyy salasuhteeseen ja miksi nainen siihen ryhtyy?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Salarakas on ihana asia, koska rakkaus on niin mukavaa, sillä rakkaushan on pohjimmiltaan pelkkää panemista.
Panomies tarvitsee paljon rakkautta.
Eikö panomiehen kannattaisi jakaa ja vastaanottaa rakkautta ilman parisuhdetta. Kaikki voisivat olla rakkaita eikä kenenkään tarvitsisi olla salarakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panetus
Mutta jos kumppani jo on?
Kumppani pihtaa.
Miksi ei sitten eroa ensin?
Pelkän seksin takia? Ei kai nyt sentään.
Miehethän painottaa haluavansa suhteen ihan vaan seksin takia, niin miten sen lopettaminen samasta syystä onkin yhtäkkiä mahdoton ajatus? 😅
Moni pettäjä maksaa kovan hinnan teoistaan. Karma.
Vierailija kirjoitti:
Miehet: seksi. Naiset: huono suhde.
Ei herunut mieheltä ymmärrystä, kun menin pettämään ihan vaan seksin takia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rahakin merkitsee. Rikkaiksi tiedetyille papparaisille riittää kaikenikäisiä seuralaisia.
Skeidaa! Prostituoidut ovat erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla pettämiseen johti se, että ihastuin työkaveriin.
Niin? Miksi petit?
Lääkitystäni muutettiin, enkä enää kokenut huonoa omaatuntoa mistään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla pettämiseen johti se, että ihastuin työkaveriin.
Miten halitset työsi, kun et ole edes itsesi puikoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain huomiota ja inhimillisempää kohtelua muualta. Puolisolle olin itsestäänselvyys ja pilde jaloilla.
Miksi menit sellaisen kanssa yhteen?
Luuletko, että se oli alusta alkaen sellaista?? Ilmiselvästi itselläsi ei ole ollut parisuhdetta, joka olisi kestänyt kahta viikkoa kauempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain huomiota ja inhimillisempää kohtelua muualta. Puolisolle olin itsestäänselvyys ja pilde jaloilla.
Luuletko, että se oli alusta alkaen sellaista?? Ilmiselvästi itselläsi ei ole ollut parisuhdetta, joka olisi kestänyt kahta viikkoa kauempaa.
Sellaiset projisoinnit sieltä.
Ei se minulle ollut pelkkää seksiä. Raivoavan ja vahvasti mielialavaihteluita saavan vaimon lisäksi tarvitsin elämääni "järjissään" olevan naisen. Hänellä myös tiukkaa tilannetta kotona, kun silloinen miehensä oli väkivaltainen.
Seksiä harrastettiin, kumpikin sai tuntea olevansa haluttu, mitä kodeissaan ei saanut.
Mutta myös juteltiin toistemme kanssa, käytiin pikku reissuilla, oltiin tukena puolin ja toisin.
Jälkeenpäin ajateltuna tervepäisin parisuhde missä olen ollut.
M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panetus
Kumppani pihtaa.
Pelkän seksin takia? Ei kai nyt sentään.
Miehethän painottaa haluavansa suhteen ihan vaan seksin takia, niin miten sen lopettaminen samasta syystä onkin yhtäkkiä mahdoton ajatus? 😅
Jos siellä on puolison kanssa hankittuna lapset, omaisuus, talo, ehkä elinkeinokin yhteistä niin ei sitä viitsi erota jonkun panopirkon takia, jonka kanssa ei näe mitään tulevaisuutta.
Monet pettäjistä ovat narsisteja, kylmiä ihmisiä, joille toisten kärsimys ei merkitse mitään, vain heillä itsellään on merkitystä. Ovat itsekeskeisiä hirviöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panetus
Kumppani pihtaa.
Haluaa sekä syödä että säästää kakun.
Tämä. Halutaan parisuhteen edut ilman sitoutumista. Ja avoin suhdekaan ei kelpaa, kun silloinhan kumppani saisi samat mahdollisuudet, eikä edes pääsisi kusettamaan ketään.
Statusmiehet haluavat jännitystä elämään ja seikkailla ja nuoren kauniin naisen valloitus on heille sulka hattun ja pönkittää egoa.
Naiset taas haluavat kaikki tällaisen statusmiehen, mutta kun ne on kaikki varattu ja osa yrittää saada sen varatun itselleen, joskus se onnistuu, joskus ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset projisoinnit sieltä.
Mitä olen projisoinut? Selitäpä tyhmälle, jos osaat.
En ikinä pettäisi vaimoani. Ollaan alusta asti puhuttu että jos joku asia mättää suhteessa niin siitä puhutaan ensin ennen kuin tekee mitään peruuttamatonta.
Pettäminenhän johtuu yleisimmin siitä että sinulta puuttuu jotain suhteesta missä olet sillä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Monet pettäjistä ovat narsisteja, kylmiä ihmisiä, joille toisten kärsimys ei merkitse mitään, vain heillä itsellään on merkitystä. Ovat itsekeskeisiä hirviöitä.
Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panetus
Kumppani pihtaa.
se on varmaan jännittävää kun on kiellettyä ja se on salaista
Höpö höpö.