Pitäisikö täällä ottaa profiilien luonti käyttöön?
Trolleja ja spämmereitä on täällä päivittäin aloittamassa samoja aloituksia aamusta iltaan, koska anonyymisti niin voi tehdä helposti. Olisiko profiilien luonti hyvä idea, jos haluaa keskustella? Ip--bannit myös käyttöön?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Tämän palstan parasta antia on juurikin nämä perseilyt.
Ei niitä samoja spämmejä jaksa joka päivä lukea
Keksi itse parempia kysymyksiä ja katso seuraava jakso!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee hoitoon!
Ihan sun takias ne ip bännit ois tarpeen
Apina, ne on jo käytössä!!!
No ei siltä vaikuta. Olen muutaman kerran koittanut saada bännejä ihan tarkoituksella. Ei onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee hoitoon!
Ihan sun takias ne ip bännit ois tarpeen
Apina, ne on jo käytössä!!!
No ei siltä vaikuta. Olen muutaman kerran koittanut saada bännejä ihan tarkoituksella. Ei onnistunut.
Tämä oli siis eri
Jos haluat kirjautumista, siirry sellaiselle palstalle mihin pitää kirjautua.
Kirjautuminen vahvalla tunnistautumisella, nimimerkin luonti ja sitten keskustelemaan. Ylläpito pystyisi bannaamaan tunnistautumista häiriköiltä ja kaikki saisivat keskustella nimimerkin turvin anonyymisti. Tunnistautumista ei pystyisi kiertämään, kuten ip-eston.
Vierailija kirjoitti:
Kirjautuminen vahvalla tunnistautumisella, nimimerkin luonti ja sitten keskustelemaan. Ylläpito pystyisi bannaamaan tunnistautumista häiriköiltä ja kaikki saisivat keskustella nimimerkin turvin anonyymisti. Tunnistautumista ei pystyisi kiertämään, kuten ip-eston.
Tuo olisi tämän palstan loppu
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei haluta sellaista. Usko nyt jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Tämän palstan parasta antia on juurikin nämä perseilyt.
Ei niitä samoja spämmejä jaksa joka päivä lukea
Ei niitä ole mikään pakko lukea. Sinä voit valita itse, minkä keskustelun avaat ja minkä et.
Profiilin pakottaminen auttaisi jo siinä mielessä, etteivät kaikki trollit välttämättä jaksa luoda uusia profiileja entisten tilalle. Sopisi mulle, vaikka sähköpostilla vahvistus, kuten muillakin sivustoilla. :) Koskaanhan ei oikeaa nimeään kuitenkaan täydy liittää, niin yhä anonyymiä.
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan keskusteluille itsesi kanssa tuon jälkeen. Ei kukaan rupea jonnekin nettipalstalle antamaan tarkkoja henkilötietojaan.
Ei pidä unohtaa kirjautuspakko jos haluaa vain lukea.
No ei ! Tämähän on mitä mainion anynyymiin perseilyyn ja välillä saa hyvät naurut kun palstavajakit rupeaa raivoamaan
Vierailija kirjoitti:
Ääh, tylsäksi kävis.
Vierailija kirjoitti:
Profiilin pakottaminen auttaisi jo siinä mielessä, etteivät kaikki trollit välttämättä jaksa luoda uusia profiileja entisten tilalle. Sopisi mulle, vaikka sähköpostilla vahvistus, kuten muillakin sivustoilla. :) Koskaanhan ei oikeaa nimeään kuitenkaan täydy liittää, niin yhä anonyymiä.
Täällä on kokeiltu kirjautuspakkoa. Ei toiminut, koska kävijämäärät romahtivat sen seurauksena. Ainut keino pitää palsta voimissaan on sallia aidosti anonyymi kirjoittelu ilman mitään pakkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kokeiltu kirjautuspakkoa. Ei toiminut, koska kävijämäärät romahtivat sen seurauksena. Ainut keino pitää palsta voimissaan on sallia aidosti anonyymi kirjoittelu ilman mitään pakkoja.
Ahaa, en ole tainnut olla käyttäjänä kys. aikana, tai sitten olin enemmän keskittynyt keskustelujen lukemiseen kuin niihin osallistumiseen. En nimittäin alussa edes halunnut osallistua, lukeminen oli se juttu.
Nyt kiinnostaa, kuinka iso osa käyttäjistä on niitä trolleja. Varmaan pieni, mutta äänekäs ja sitkeä ryhmä. Harmi, ettei näitä saa kitkettyä.
Vierailija kirjoitti:
No ei ! Tämähän on mitä mainion anynyymiin perseilyyn ja välillä saa hyvät naurut kun palstavajakit rupeaa raivoamaan
Näinhän se menee 🥳🥳
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Naiset voivat sitten soitella ja sopia treffejä. Olen aina halunnut tulvean vaimoni olevan palstamamma.
No voi jumalauta että olet epätoivoinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, en ole tainnut olla käyttäjänä kys. aikana, tai sitten olin enemmän keskittynyt keskustelujen lukemiseen kuin niihin osallistumiseen. En nimittäin alussa edes halunnut osallistua, lukeminen oli se juttu.
Nyt kiinnostaa, kuinka iso osa käyttäjistä on niitä trolleja. Varmaan pieni, mutta äänekäs ja si
En ymmärrä, mikä trolleissa on ongelma. Jokainen kirjoittaja/lukijahan voi ihan itse valita reagoiko heihin tai lukeeko heidän juttujaan. Antaa mt-potilaiden sekoilla ihan keskenään. Ei se estä keskustelua, kun sen ei anna estää.
Kyllä jotain olisi aika tehdä. Ehkä lopettaa koko palsta, koska meno täällä on mennyt ihan typeräksi.
Aloitukset ja vastaukset on sikailua. Juuri, kun olet kirjoittamassa johonkin ketjuun vastausta, huomaat tekstin kirjoitettuasi, ettei koko ketjua enää ole. Joku oli jo ehtinyt sikailla sen pois oman naputtelun aikana.
Pimppa Penikseläinen😬