Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö täällä ottaa profiilien luonti käyttöön?

Vierailija
24.03.2025 |

Trolleja ja spämmereitä on täällä päivittäin aloittamassa samoja aloituksia aamusta iltaan, koska anonyymisti niin voi tehdä helposti. Olisiko profiilien luonti hyvä idea, jos haluaa keskustella? Ip--bannit myös käyttöön?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppa Penikseläinen😬

Vierailija
22/73 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä?

Tämän palstan parasta antia on juurikin nämä perseilyt.

Ei niitä samoja spämmejä jaksa joka päivä lukea

Keksi itse parempia kysymyksiä ja katso seuraava jakso!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee hoitoon!

Ihan sun takias ne ip bännit ois tarpeen

Apina, ne on jo käytössä!!!

No ei siltä vaikuta. Olen muutaman kerran koittanut saada bännejä ihan tarkoituksella. Ei onnistunut.

Vierailija
24/73 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee hoitoon!

Ihan sun takias ne ip bännit ois tarpeen

Apina, ne on jo käytössä!!!

No ei siltä vaikuta. Olen muutaman kerran koittanut saada bännejä ihan tarkoituksella. Ei onnistunut.

Tämä oli siis eri

Vierailija
25/73 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat kirjautumista, siirry sellaiselle palstalle mihin pitää kirjautua.

Vierailija
26/73 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjautuminen vahvalla tunnistautumisella, nimimerkin luonti ja sitten keskustelemaan. Ylläpito pystyisi bannaamaan tunnistautumista häiriköiltä ja kaikki saisivat keskustella nimimerkin turvin anonyymisti. Tunnistautumista ei pystyisi kiertämään, kuten ip-eston.

Vierailija
27/73 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjautuminen vahvalla tunnistautumisella, nimimerkin luonti ja sitten keskustelemaan. Ylläpito pystyisi bannaamaan tunnistautumista häiriköiltä ja kaikki saisivat keskustella nimimerkin turvin anonyymisti. Tunnistautumista ei pystyisi kiertämään, kuten ip-eston.

Tuo olisi tämän palstan loppu

Vierailija
28/73 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei haluta sellaista. Usko nyt jo.

Vierailija
29/73 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä?

Tämän palstan parasta antia on juurikin nämä perseilyt.

Ei niitä samoja spämmejä jaksa joka päivä lukea

Ei niitä ole mikään pakko lukea. Sinä voit valita itse, minkä keskustelun avaat ja minkä et. 

Vierailija
30/73 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilin pakottaminen auttaisi jo siinä mielessä, etteivät kaikki trollit välttämättä jaksa luoda uusia profiileja entisten tilalle. Sopisi mulle, vaikka sähköpostilla vahvistus, kuten muillakin sivustoilla. :) Koskaanhan ei oikeaa nimeään kuitenkaan täydy liittää, niin yhä anonyymiä.

Vierailija
31/73 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan keskusteluille itsesi kanssa tuon jälkeen. Ei kukaan rupea jonnekin nettipalstalle antamaan tarkkoja henkilötietojaan. 

Vierailija
32/73 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä unohtaa kirjautuspakko jos haluaa vain lukea.

Vierailija
33/73 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ! Tämähän on mitä mainion anynyymiin perseilyyn ja välillä saa hyvät naurut kun palstavajakit rupeaa raivoamaan

Vierailija
34/73 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääh, tylsäksi kävis.

Vierailija
35/73 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Profiilin pakottaminen auttaisi jo siinä mielessä, etteivät kaikki trollit välttämättä jaksa luoda uusia profiileja entisten tilalle. Sopisi mulle, vaikka sähköpostilla vahvistus, kuten muillakin sivustoilla. :) Koskaanhan ei oikeaa nimeään kuitenkaan täydy liittää, niin yhä anonyymiä.

Täällä on kokeiltu kirjautuspakkoa. Ei toiminut, koska kävijämäärät romahtivat sen seurauksena. Ainut keino pitää palsta voimissaan on sallia aidosti anonyymi kirjoittelu ilman mitään pakkoja. 

Vierailija
36/73 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kokeiltu kirjautuspakkoa. Ei toiminut, koska kävijämäärät romahtivat sen seurauksena. Ainut keino pitää palsta voimissaan on sallia aidosti anonyymi kirjoittelu ilman mitään pakkoja. 

Ahaa, en ole tainnut olla käyttäjänä kys. aikana, tai sitten olin enemmän keskittynyt keskustelujen lukemiseen kuin niihin osallistumiseen. En nimittäin alussa edes halunnut osallistua, lukeminen oli se juttu.

Nyt kiinnostaa, kuinka iso osa käyttäjistä on niitä trolleja. Varmaan pieni, mutta äänekäs ja sitkeä ryhmä. Harmi, ettei näitä saa kitkettyä.

Vierailija
37/73 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ! Tämähän on mitä mainion anynyymiin perseilyyn ja välillä saa hyvät naurut kun palstavajakit rupeaa raivoamaan

Näinhän se menee 🥳🥳

Vierailija
38/73 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Naiset voivat sitten soitella ja sopia treffejä. Olen aina halunnut tulvean vaimoni olevan palstamamma.

No voi jumalauta että olet epätoivoinen!

Vierailija
39/73 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, en ole tainnut olla käyttäjänä kys. aikana, tai sitten olin enemmän keskittynyt keskustelujen lukemiseen kuin niihin osallistumiseen. En nimittäin alussa edes halunnut osallistua, lukeminen oli se juttu.

Nyt kiinnostaa, kuinka iso osa käyttäjistä on niitä trolleja. Varmaan pieni, mutta äänekäs ja si

En ymmärrä, mikä trolleissa on ongelma. Jokainen kirjoittaja/lukijahan voi ihan itse valita reagoiko heihin tai lukeeko heidän juttujaan. Antaa mt-potilaiden sekoilla ihan keskenään. Ei se estä keskustelua, kun sen ei anna estää. 

Vierailija
40/73 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotain olisi aika tehdä. Ehkä lopettaa koko palsta, koska meno täällä on mennyt ihan typeräksi. 

Aloitukset ja vastaukset on sikailua. Juuri, kun olet kirjoittamassa johonkin ketjuun vastausta, huomaat tekstin kirjoitettuasi, ettei koko ketjua enää ole. Joku oli jo ehtinyt sikailla sen pois oman naputtelun aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi