Miksi ei miehillä useammin näy kunnon panssarikaulaketjua?
Sopii lähes kaikille! Itellä vaatimaton 45g ketju kaulalla täyttä 14kt kultaa!
t. panssarikaulaketju mies
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks tuo oo vähän turhan heppoinen?
Maksoi 2000e. Enempään ei oo varaa, ikävä kyllä. Muuten ois tuplasti isompi 100g ketju houkutellut.
Ainiin ja puhuit vielä grammoista, ja minä kun ajattelin että olit vetänyt sen verran överiksi että puhuit kiloista, 45kg 😉
Tony Halme käytti sellaisia kunnes kymmenen Marokon siirtolaisia päätti ryöstää korut Espanjassa talteen.
Otan ainoastaan ranteisiin ketjut ja sittenkin vain pakolla.
Vierailija kirjoitti:
Noita näki pimeän aikaan ysärillä Virossa paljon. Panssarikaulaketjua kantavalla miehellä oli aina myös musta nahkatakki päällä.
Juu ja kaupluspaita joka oli napaan saakka auki....sutenöörilook
Vierailija kirjoitti:
Entäs se "Suomen Leijona" tatska?
Kiitos 1939 - 1945
Vierailija kirjoitti:
Ehkä junttiuden ykköstunnus. Aasian kirjaimet ranteessa vaan puuttuu...?
Ne ois epäisänmaallisia
Vierailija kirjoitti:
Kulta-Leijona kaulaan ja kaikkia turpaan
Näin ne pilottitakki-petrit uhoaa. Moni on kyllä tippunut potkulla päähän.
Helyt kuuluu naisille ja hyvällä maulla sinnekkin.
Onhan näitä kettinkejä You-brou väellä nykyäänkin.
Noista tulee se hikinen Tauski-lookki mieleen nyt ja aina.
Onneksi ei. Nehän on todella typerän näköisiä. Tulee mieleen jotkut 70 luvun karvarinta gigolot. Hyyyyi.
Tuli tästä mieleen: Katselin just käytettyjä hopeariipuksia. Valikoimassa oli monta laattariipusta, sellaista pientä suorakulmion muotoista. Nuo oli miehillä muotia joskus silloin, kun mä olin teini-ikäinen, ja jotenkin tuli sellainen elävöitynyt olo, kun niitä katselin. Eivät ne koruina mitenkään erityisen esteettisiä ole, mutta jotenkin tuli mieleen sellainen nuoren kollin testosteroniolemus.
Ai täyttä 14 kar😁.
Minun korut on väintään 18 kar, tai täyskultaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita näki pimeän aikaan ysärillä Virossa paljon. Panssarikaulaketjua kantavalla miehellä oli aina myös musta nahkatakki päällä.
Juu ja kaupluspaita joka oli napaan saakka auki....sutenöörilook
Juuri näin. Lisäksi mahdollisimman tuuheat rintakarvat🙉🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks tuo oo vähän turhan heppoinen?
Maksoi 2000e. Enempään ei oo varaa, ikävä kyllä. Muuten ois tuplasti isompi 100g ketju houkutellut.
Tämäkö se on se syy. No mutta 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ..sellainen kuin tiskillä...
Rehellinen mielipide että se näyttää ihan koiran kaulapannalta
Korjaan...sellainen kuin laulaja tauskilla...ihan naurettavan pellen näköinen
Mut sopii hyvin Tauskille.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi itselläni ei näy, koska en koe tällaista ketjua, enkä oikein mitään muunkaan laisia ketjuja oikein omaan tyyliinii kuuluvaksi.
Sinkkumies
Muunkaan laisia😂😂😂
Hei haloo 🤣
Minä sain mummilta panssariketjun. Oli joku mummin ikivanha. Kiva (Ja kallis nykyisin) on. Sen kanssa sitten vielä toinen kultakoru riipuksen kanssa niin tuplakiva.
Miksi kukaan pitää tollasia hinttiketjuja?