YLE pois televisiosta
Räpättäköön radiossa vaikka 10 kanavalla yhtä aikaa, mutta telkkarissa aivan turhaa kallista huuhaata. Uusintoja, kallista urheilua, kalliita viihde-ohjelmia jne. Ylen tv-lähetykset on lopetettava välittömästi!
Kommentit (9)
Te Persut ette edes ymmärrä katsomaanne,turvat tukkoon.
Ainoat katsottavat ohjelmat tulevat Yleltä. En tiedä mitä hevonpaskaa oikein haluat katsoa?
Team Tynkkynen esitti kappaleen Venäjän tuuloset
ap, "unohdit" elokuvat, mainoksettomuuden, dokumentit, uutiset, lukuisat sarjat, lastenohjelmat... oletkin oikeastaan ensiluokkainen tahallinen unohtaja!
Venäjän propagandaa telkku täyteen vaan eiks je?
Luulooko persut taas notta näis vaaleis äänestetähän YLEstä?
Näis äänestetähän kunnanvaltuustoohin ja Sote-aluevaltuustoohin väkiä.
Ei pensan hinnaasta eikä Suomen venäläästämisestä.
Muettikää ketä äänestätte, ettei taas ole perusääliöötä kokoussalit täynnäänsä.
Itse taas olen sitä mieltä, että televisiotoimintaa ei pidä luovuttaa ja jättää vain kaupallisten toimijodien toteutettavaksi, - Ei Ylem tv kanava täydellisiä ole mutta veronmaksajien rahoilla kustannettuna ne on parempi vaihtoehto kuin kanava/t, jotka tottelevat vain sitä, mitä mainostaja(t) haluavat. - Joan sen näkee jo nykyisestä kanavatarjonnasta ja niiden lähettämistä uutisista. - Ylikansallsisista tv-kanavista harva tarjoaa päivittäin Suomea koskevia taustoitettuja ja huoella laadittuja uutisiia
Sinkkumies
Olipa hyvin kirjoitettu. Olen täysin samaa mieltä. Ja mikä huikea säästö vielä lisäksi.