Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähes uuteen taloon remonttia tyrkyttävät

Vierailija
24.03.2025 |

Juuri äsken soi ovikello. Kovasti yritti poika tyrkyttää meidän ok-taloon kattoremppaa. Ei sitten edes kai tullut katsoneeksi, että omakotitalomme on rakennettu 8 vuotta sitten!!! Hei mitä järkeä. Toki osaan sanoa ei:n, mutta miksi edes vaivautua soittelemaan ovikelloa? Siltä varaltako, että ovella olisi joku dementoitunut vanhus, jolta saisi nimen paperiin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne voisi sen tietää milloin teidän talo on rakennettu? :D

Kiinteistörekisteritiedot on julkisia.

Vierailija
22/23 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8v on pitkä aika kun ottaa rakentamisen laadun huomioon! 

Jos suunnilleen oikein tehty katto niin vuosikymmeniä kestää. Huopakattokin aluskatteella päälle 20 vuotta. Konesaumattu peltikatto sitten huomattavasti kauemmin.

Poliisikin noista varoitteli ja eikö sopimuksen purkukin ole nykyään mahdollista jos esim vanhus menee halpaan ja laittaa puumerkin alle.

Siinäpä se onkin kun yleensä on tehty justen kusemalla. Toki se ovelta ovelle huijarin katto ei kestä tuotakaan vähää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli mietin omaa asuinaluettamme, niin tällä alueella on ehkä tuhat taloa. Kauanko menisi etsiä valmistumistiedot tai mahdollisen kattoremontin tekovuosi jokaisen talon osalta? Ennemmin lähtee kiertämään ja asukas kyllä kertoo, jos hän ei remonttia tarvitse tai häntä ei remontti kiinnosta. 

No kai myyjä sen nyt kiertäessään silmälläkin näkee, että talo ja katto tosi hyväkuntoiset = uudehkot tai hiljalleen remontoidut. 

Joo, mutta ovikelloa soittamatta ei näe sitä, asuuko talossa muistisairaita vanhuksia, joilta voi pyhän lestaadiolaisuuden nimessä nyhtää rahat pois.

Asun omakotitalossa kadulla, jossa lähes kaikki muut ovat yli 75-vuotiaita alkuperäisasukkaita. Jos joskus olen töistä kotona, niin harva se päivä joku helppoheikki rimputtelee ovea milloin minkä saian kanssa. Enää en edes tiedä asiaa, koska olen ottanut tavaksi sanoa "MITÄÄN EI OSTETA" jo ennen kuin pääsevät ensimmäisen virkkeensä loppuun, ja sen jälkeen ovi kiinni. En uhraa tuommoisille mulkuille sekuntiakaan enempään, kun keskeyttivät rauhallisen kotipäiväni.

Olen kyllä harkinnut, että ottaisin ulko-oven viereen kirveen, jotta voisin ottaa sen myyntitilanteessa käteen ja sitten ilmoittaa, että sen lisäksi että minä en tarvitse uutta kattovahaa, sitä ei tarvitse kukaan muukaan kotikatuni varrella.