Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on hammasimplatti, miten olette selvinneet? Liittyykö asiaan häpeä

Vierailija
24.03.2025 |

Onko vaikea puhdistaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä nyt kysymystä... Jos se on oikea implantti, maksanut monta tonnia, niin ei sitä erota aidosta eikä sen puhdistus eroa siitä. Jos taas puhut jostain silloista etc. niin on sitten toinen tarina, ne eivät ole implantteja

Vierailija
2/7 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"implantti - vaikea puhdistaa" no ei ole. Minulle on laitettu kolme implanttia eikä niitä kukaan implanteiksi näe, koska implantit ovat keinojuureen istutettuja keinohampaita, jotka harjataan kuin niin sanotut omatkin hampaat. Tekohampaat voisivat aiheuttaa häpeää, koska osoittaa vain ettei ole ollut rahaa teettää implantteja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu hävettää kun en pentuna pessyt hampaita ja nyt on muovi hampaita tilalla.

Vierailija
4/7 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin

Vierailija
5/7 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on vanhempiesi häpeä. Nyt huolehdit hampaistasi ja ikenistä hyvin, eikös niin?

Vierailija
6/7 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"implantti - vaikea puhdistaa" no ei ole. Minulle on laitettu kolme implanttia eikä niitä kukaan implanteiksi näe, koska implantit ovat keinojuureen istutettuja keinohampaita, jotka harjataan kuin niin sanotut omatkin hampaat. Tekohampaat voisivat aiheuttaa häpeää, koska osoittaa vain ettei ole ollut rahaa teettää implantteja. 

Eikö ne pidä välillä irrottaa ruuveista?

Vierailija
7/7 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla proteesit eli tekohampaat.  En häpeä niitä ja pohdin kyllä implanttiasiaa kun hampaani poistatin, Tekarit ylös ja alas maksoivat 2060€ ja implantit olisivat maksaneet 48000€.  Hampaiden poistot siihen lisäksi.  Syynä valintaani ei ollut köyhyys, eikä raha, vaan en kertakaikkiaan kestä sellaista ajatusta, errä jotain porattaisiin ja ruuvattaisiin leukaluuhuni kiinni 24 kertaa.  Minut olisi pitänyt pistää vähintään tajuttömaksi.  Hammaslääkärikammoisena olen nyt tyytyväinen.