Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko kestää rahan palautus kortille?

Vierailija
24.03.2025 |

Jos kaupasta on palautettu raha takaisin luottokortille, niin onko kellään tietoa monta päivää keskimäärin menee, että se raha palautuu sinne luottokortille?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuko kukaan tietämään tätä

Vierailija
2/9 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kestänyt noin 2-4 päivää. Riippuu kaupasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuitenkin palautunut ton ajan jälkeen? Mulla on kuitti jossa lukee palautus ja miinus merkkisenä veloitus, eli ns. palautus. Summa on sama kun liiallinen maksu ja oikea kortti.

AP

Vierailija
4/9 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kuitenkin palautunut ton ajan jälkeen? Mulla on kuitti jossa lukee palautus ja miinus merkkisenä veloitus, eli ns. palautus. Summa on sama kun liiallinen maksu ja oikea kortti.

AP

Mitä tarkoitat? Että voiko kestää kauemmin? Voi se kai. 

Vierailija
5/9 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Onko sinulla käytössä verkkopankki? Voit kirjautua verkkopankkiin ja mennä kohtaan, jossa on "kortit". Sieltä voit katsoa luottokortin saldon ja viimeiset tapahtumat. Muista kirjautua ulos pankista. Toinen keino on, että menet Otto-automaatille, työnnät kortin sisään ja valitset credit-kohdan. Sen jälkeen valitset tilitapahtumat. Kannattaa ottaa automaatista kuitti tapahtumista. Kuitista menee ehkä pieni lisämaksu, muutama kymmenen centtiä.

Vierailija
6/9 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, luottokortissa ei näy mitään merkintää viimeisistä tapahtumista. Ainoastaan veloitukset, mitään palautusta ei näy.

Ostin siis tuotteen ja sanoin kassalla että tuotteessa on väärä hinta. Myyjä ei uskonut. Menin katsomaan ja  väärä hinta oli. Lopulta kassa veloitti uudstaan uuden hinnan eli kaksi veloitusta ja palauttti tuon kalliimman hinnan. Luottokortilla ei näy mitään palautusta vielä.

AP

Vierailija
7/9 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä menee pari-kolme pankkipäivää.

Eihän sulle ole mitään hätää kun sulla on se palautuskuitti, pidä se tallella.

Vierailija
8/9 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni yli vuorokausi.

Vierailija
9/9 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodoralla kesti 3 viikkoa palauttaa OMA väärä tuplaveloituksensa takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän