Miksi ihmeessä KAJ esiintyi frakissa, kun esitys oli saunateemainen?
Olisivat esiintyneet alasti samanlaisilla ihonvärisillä housuilla, millaiset Windows95Manillakin oli. Tai vähintäänkin pyyhkeessä!
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse nyt joukolla kommentoida sitä, että olette muka oikeassa, kun ette ole. Puhutaan nyt keskustelun alkuperäisestä tarkoituksesta. - Ap
Mikä se on?
Kusipäisyyteni todistaminen.
Ap
Tämä ei ole minä, eikä tuo ole keskustelun tarkoitus. - Ap
Kyllä on, teeskentelijä.
Ap
Taas esität minua.. - Oikea Ap (!!)
Senkin löysäperseinen identiteettivaras!
Ap
Mutsis oli löysäperse, koska sun peppusi oli niin löysä, silloin kun synnyit. Eli odotas, kaksi vuotta sitten. Tule palstalle vasta sitten kun olet järkevä aikuinen! 😃 - Ap
Minulla rispaa nyt suoli kun pahoitin mieleni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla rispaa nyt suoli kun pahoitin mieleni.
Ap
Identiteettivaras. Minä olen ap, joka tämän keskustelun kirjoitin. - Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen myös lyhyt.
Ap
Onko 180cm naiselta lyhyt? - Oikea ap
Vierailija kirjoitti:
KAJ esiintyy puvuissa Karar i arbeit -kiertueensa teeman mukaisesti. Sääli kun et ymmärrä ironiaa.
Esitys on vuodelta 2018 !
Käytän naisten alusvaatteita S O.O. asuni alla. Niistä saan tiettyä eleganssia ja itsevarmuutta katupartiointiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Käytän naisten alusvaatteita S O.O. asuni alla. Niistä saan tiettyä eleganssia ja itsevarmuutta katupartiointiin.
Ap
Ugh, et ole minä! Minä olen oikea ap, perkele.
Mutta niin, voisiko joku nyt jutella asiallisesti keskustelun alkuperäisestä aiheesta? <3 Kiitos. - Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse nyt joukolla kommentoida sitä, että olette muka oikeassa, kun ette ole. Puhutaan nyt keskustelun alkuperäisestä tarkoituksesta. - Ap
Mikä se on?
Lue. Minkä takia Kaj esiintyy frakissa, kun esitys on saunateemainen? - Ap
Kun ei se esiinny frakissa esittäessään saunateemaista esitystä.
Esiintyy. Kun sinulla ei vain ole aivosoluja. Olen toistaiseksi ainoa, joka on oikeassa tästä keskustelusta.. - Ap
Totta. Erittäin kusipäinen olen. Pääni turpoaa!
Ap
EI hätää, laitan piippalakin päähäni niin kukaan ei huomaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mutta niin, voisiko joku nyt jutella asiallisesti keskustelun alkuperäisestä aiheesta? <3 Kiitos. - Ap
Joka oli minun kusipäisyyteni.
Ap
Joo ei, mä en jaksa enää.
Asiallisen keskustelun aloitin, mutta nyt nämä saatanan trollit vain esittävät minua ja alati jatkuva taistelu turhasta paskasta valtaa keskustelun.
No, eipä tältä palstalta muuta voi odottaakaan.
Olisin halunnut vain jotain järkeä sunnuntai-iltaan :D - Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAJ esiintyy puvuissa Karar i arbeit -kiertueensa teeman mukaisesti. Sääli kun et ymmärrä ironiaa.
Esitys on vuodelta 2018 !
Tuoreimmat kuvat on otettu nyt maaliskuussa kiertueelta.
Luin, että Irakissa ja hämmästyin ja miten, että niin MIKSI IHMEESSÄ? 😂
Vierailija kirjoitti:
Luin, että Irakissa ja hämmästyin ja miten, että niin MIKSI IHMEESSÄ? 😂
Lol. 😅 - Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En jaksa lukea keskustelua, mutta joko olet oppinut, mikä on frakki?
Pojilla ei ollut frakkia Mellossa vaan retrohenkiset puvut. Se on osa heidän tunnetuksi tullutta tavaramerkkiä. Oliko se windows saunassa kun oli ihonväriset kalsarit? Olisi varmaan pitänyt olla.
Ideahan on se, että herrat menee saunaan ja naiset jää kotiin. Ensin mennään saunaan, sitten laitetaan puvut takaisin päälle, juodaan olutta, mennään syömään, otetaan viiniä ja konjakkia, puhutaan miesten juttuja. Loppuillasta tanssitaan kauniiden naisten kanssa. Meneppä joskus herrojen kanssa saunaan.