Youtubessa joku muuttunut hiljattain? Mainonta aivan helvatun aggressiivista!!!
Siis ihan oikeesti! 10min videossa mainoksia 5 kertaa, joista ekat 2min kohdalla. Sit toki ennen ja jälkeen videon.
Ei tää aiemmin tällaista ollut? 😠
Kommentit (42)
Ihmettelen, miten kannattaa. Itse en osta mitäännoiden mainosten perusteella (enkä kuuntele, mitä niissä on).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koittavat saada ihmiset vaihtamaan premiumiin, kun tuuttaavat niin paljon mainoksia että käyttö alkaa olla todella rasittavaa ilman.
Enää ei toimi edes ne kikat, joilal sai aiemmin mainokset pois ilman adblockejakin. Eli ne missä kelattiin video loppuun ja sit alkuun jne. Nekin on nyt poistettu!!
ap
Mä otan aina kuulokkeet pois korvista kun tulee mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita mainonnan esto siihen selaimeen.
Selaimeen? Katsotko youtubea jollain pöytäkoneella vuonna 2009? 😂
Minä olen katsonut jo vuodesta 2005 alkaen ja katson edelleen. Koskaan en ole omistanut muuta kuin pöytäkoneen. 2009? Nyt on 2025!!!
Minulta hajosi pöytätietokone. Ostin läppärin ja ison pöytäkotelon jonka sisälle asensin läppärin kuumaliimalla. Johdot kotelon takaa ulos ja surffailen ulkoisella näpeöitsimellä, hiirellä ja näyttimellä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, miten kannattaa. Itse en osta mitäännoiden mainosten perusteella (enkä kuuntele, mitä niissä on).
Mainostajat maksavat katsottujen mainosten määrästä. Toiseksi Sinätuuba eli Kokkeli myy tietosi Kiinalaisille ja muille hämärätoimijoille ja saa siitäkin rahaa.
Olkaas sitten varovaisia mitä esto-ohjelmia lataatte. Hiljan sai yhden mukana haittaohjelmia kaupan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Olkaas sitten varovaisia mitä esto-ohjelmia lataatte. Hiljan sai yhden mukana haittaohjelmia kaupan päälle.
Joo, ihan varmasti sait :D
Vierailija kirjoitti:
Koittavat saada ihmiset vaihtamaan premiumiin, kun tuuttaavat niin paljon mainoksia että käyttö alkaa olla todella rasittavaa ilman.
No millä ne ylläpitokustannukset sitten pitäisi kattaa? Pistää vapaaehtoinen kolehti?
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kohta loppuu katselu. Sinänsä sääli kun hyvää matskua. Mutta 15e on aika ryöstöhinta siitä, ettei ole mainoksia. Ennemmin tilaa sen netflixin alle kympillä, ja siihen hintaan saa sentään sisällönkin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainostajat maksavat katsottujen mainosten määrästä. Toiseksi Sinätuuba eli Kokkeli myy tietosi Kiinalaisille ja muille hämärätoimijoille ja saa siitäkin rahaa.
Ok. Bring it on.
Vierailija kirjoitti:
Persaukisilla on persaukisten ongelmat. Mulla on ollut Premium jo vuosia, ei ollenkaan mainoksia, ei ongelmaa.
Rahoitat tekno-feudalismia
Muuten ne mainokset ei mua häiritse, mutta yritäppä meditoida. Ennen ne niiden meditointivideoiden tekijät olivat voineet kieltää ne mainokset siinä, mutta eivät kuulemma voi enää. Ja sitten toinen mikä ärsyttää, vaaikka varsinaisesti eivät ole mainoksia, on kaikenlaiset hyväntekeväisyys / lahjoitusten perään inisijät. Juu varmaan lahjoitankin sellaiselle, mistä ei yhtään tiedä mihin ne lahjoitukset menee. Normimainokset normivideoissa voi haukotella läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persaukisilla on persaukisten ongelmat. Mulla on ollut Premium jo vuosia, ei ollenkaan mainoksia, ei ongelmaa.
Rahoitat tekno-feudalismia
Näiden kerho kiittää kilttiä premiumasiakasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä otan aina kuulokkeet pois korvista kun tulee mainoksia.
Pauhaavat tosi kovalla, volyymia voisi pienentää muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selaimeen? Katsotko youtubea jollain pöytäkoneella vuonna 2009? 😂
Kyllä se on selain missä tahansa laitteessa, pösilö!
🤦🏼
Itse olen joutunut siirtymään Firefoxista Chromeen -siihen löysin adblockin joka ei haittaa Youtuben toimintaa muuten.
Mainoksia en katsele enkä myöskään aio maksaa Youtuben käytöstä, ehei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kohta loppuu katselu. Sinänsä sääli kun hyvää matskua. Mutta 15e on aika ryöstöhinta siitä, ettei ole mainoksia. Ennemmin tilaa sen netflixin alle kympillä, ja siihen hintaan saa sentään sisällönkin..
Täytyy olla melko ulkona todellisuudesta jos vertaa Netflixiä ja Youtubea toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta telkkarissa. Mainonnan esto ei näytä mainoksia, mutta ohjelma katkeaa silti lähes yhtä pitkäksi aikaa kuin mainos kestää!!
ap
Laita tietokoneen näytön kuva näkymään telkkarissa ja katso sitten Youtubea mainosteneston kanssa. Esim. Firefoxilla uBlock-niminen lisäosa estää Youtuben mainokset tehokkaasti eikä tule mitään katkoja.
Tai sitten voit mennä töihin ja hankkia Premiumin.
En silti lopeta katselua, siellä on muutamia omaan makuun niin hyviä kanavia.
Enää ei toimi edes ne kikat, joilal sai aiemmin mainokset pois ilman adblockejakin. Eli ne missä kelattiin video loppuun ja sit alkuun jne. Nekin on nyt poistettu!!
ap