Aiotteko ostaa kaljaa varastoon nyt, kun panimolakko alkaa?
Sen on tarkoitus kestää kuusi päivää. Takuulla näkyy kauppojen hyllyillä. Moni ei uskalla olla hamstraamatta, koska pelkäävät janon yllättäessä jäävän ilman. Itse ostan ehkä 10-12 tölkkiä hätävaraksi, jos tekee olutta mieli.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Sina voi käydä tallinnassa
Ja käynkin.
Punaviinissä ja alkon pulloissa on vähemmän kaloreita. Niitä voi juoda enempi ;)
Ei kalja kaupasta lopu. Eikä ravintoloista. Eihän leipomolakkokaan näkynyt juuri lainkaan leivän saatavuudessa.
Ei tarvitse. Oluet on ostettu halvalla Saksasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen absolutisti, niin miksi ostaisin?
Eikö sulla ole kavereitakaan?
Useimmat ihmiset kestävät kavereitaan ihan selvinpäin 😌
Jos sinä et kestä, niin on syytä pohtia onko vika sinussa vai kavereissa.
En juo alkoholia ja jos joisin, en ostais sitä Suomesta.
En. Olutmylly on parin kilsan päässä. Sieltä saa aina hyvää olutta vaikka panimot tai kaupat lakkoilisi.
Joo, ostin just kaksi alkoholitonta saunaolutta. Ne riittää pitkään, muuta ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ostin just kaksi alkoholitonta saunaolutta. Ne riittää pitkään, muuta ei tarvita.
Tota mä en tajua, että jonkun mielestä bisse on niin hyvän makuista, että juo vaikka alkoholitonta, kunhan saa olutta. Mielummin juon saunan jälkeen ihan vain kivennäisvettä tai vettä.
Vierailija kirjoitti:
En. Olutmylly on parin kilsan päässä. Sieltä saa aina hyvää olutta vaikka panimot tai kaupat lakkoilisi.
Mikä ihmeen Olutmylly??
Ostaako lyhyt mies kaljaa varastoon?
🤣🚨🤡🤭
Pahoin pelkään, että jengi ostaa kirkasta, jos kalja loppuu kaupasta. Suomessa on paljon alkoholia käyttäviä ihmisiä.
EVVK. Juon viiniä, viinaa ja sampanjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen absolutisti, niin miksi ostaisin?
Eikö sulla ole kavereitakaan?
Useimmat ihmiset kestävät kavereitaan ihan selvinpäin 😌
Jos sinä et kestä, niin on syytä pohtia onko vika sinussa vai kavereissa.
Voisihan absolutisti tarjota kavereille olutta kotonaan. Vai onko pelkona oma retkahtaminen?
Vierailija kirjoitti:
Ostaako lyhyt mies kaljaa varastoon?
🤣🚨🤡🤭
Voi ostaa, jos hän on täysi-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
EVVK. Juon viiniä, viinaa ja sampanjaa.
Yök.
Jepjep, tänään ostin 8 olutta. Harmi vaan että niistä 5 on jo juotu...
Herätys! Tukekaa pikku Panimoita