Aiotteko ostaa kaljaa varastoon nyt, kun panimolakko alkaa?
Sen on tarkoitus kestää kuusi päivää. Takuulla näkyy kauppojen hyllyillä. Moni ei uskalla olla hamstraamatta, koska pelkäävät janon yllättäessä jäävän ilman. Itse ostan ehkä 10-12 tölkkiä hätävaraksi, jos tekee olutta mieli.
Kommentit (51)
olen absolutisti, niin miksi ostaisin?
Todellakin. Mies lupasi tuoda autolla kaksi keissiä. Eihän niitä ole pakko juoda mutta eihän se kivaa ole, jos haluaa vetää bisseä niin mistään ei sitten saisikaan. Pienistä baareistakin voi loppua.
Ostan 1000 litraa ja myyn kalliilla kaljaveikoille
Vierailija kirjoitti:
Ostin tänään yhden pullon.
Miksi ihmeessä? Se on 0 olutta tai 20 kappaletta.
Just tuli rekkalastillinen porstuaan. Kittaan kaljaa aivan solkenaan. Tälläkin hetkellä istun kaljatynnyrissä saunan jälkeen vilvoittelemassa. Hyvät apajat kun sain houkutelluksi pari misukkaakin löylyihin.
Kaljaa & naisia <3
Vierailija kirjoitti:
Ostan 1000 litraa ja myyn kalliilla kaljaveikoille
Pimeän alkoholin myynti on rikos. Eikä sulla ole rahaakaan ostaa. Hyvä, jos edes itsellesi🤭
Aion ostaa. Hyvä, kun ilmoitit. En käy ravintoloissa juomassa mutta kotona otan silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
olen absolutisti, niin miksi ostaisin?
Eikö sulla ole kavereitakaan?
En ku ostan vessapaperia jemmaan.
Lakkolaisia tukeakseni ostin viikolla jo 8 lavaa oluita kellariin ja osan vein mökillekin.
En osta kun juon pari tölkillistä vuodessa
En. En pidä kaljasta. Minun maailma ei romahda, jos maailmasta loppuisi alkoholi. Ei ole niin tärkeä aine.
Jotkut menee varmaan Viroon hätäpäissään 🍻
Alkosta saa alkoholia, joten ei edes alkoholistien maailma kaadu panimolakkoon.
Ostakaa PienPanimoilta paviaanit!
Kiitos, kun ilmoitit! Pitää ostaa, tosin alkoholitonta, tai irrotellessani jopa yklöstä
Aijon