Miksi naiset ei tykkää jos pelaa tietokoneella välillä?
mitä väliä sillä tietokoneen pelaamisella on? jos vain pari tuntia pelaa
mitä mieltä te naiset olette siitä jos nyt joskus pelaa hetken ja eikä siitä ole haittaa.
haluisin vastauksia vain naisilta ja mielelään ihan akateemiseltakin naiselta.
40-50+ miehet haluaa joskus pelata hetken
Kommentit (29)
Jotkut naiset tykkää itsekkin pelailla paljon mutta kuitenkin juuri siksi en halua itselleni naista koska ei ole naisille aikaa. Haluan mielummin pelailla.
Olen akateeminen nainen, pelaan itse.
Vierailija kirjoitti:
On jo kuitenkin lapsellista touhua sitten aikuisella miehellä.
Entä sitten?
Vierailija kirjoitti:
miten niin lapsellista? jos täällä akateemiset naisetkin vastaa että itse pelaavat! niin mitä väliä????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se haittaa, jos mies tekee kotityöt ennen pelaamista. Vaimo voi vaikka pelata sillä aikaa.
En edes tunne miehiä jotka eivät tekisi puolia kotitöistä, mutta ei se tarkota että pelata saisi.
No ei miehen tarvitse lupaa kysyä että saako pelata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten?
eli naiset nalkuttaa pelaamisesta ja sanoo että on lapsellista mutta akateeminen nainen jos pelailee niin se on OK ja siinä ei ole mitään pahaa ja lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä lapsellista siinä on? Mies pelaa strategiapelejä mitkä vaatii suunnitelmallisuutta ja taktikointia, pelissä pärjätäkseen pitää käyttää älyä (lapset ei niissä peleissä välttämättä edes pärjää). Minä taas pelaan kaikenlaisia yksinkertaisia pelejä esim. remontointia tai logiikkatehtäviä, niistä osaa voisi pitää lapsellisina toisin kuin miehen pelaamia pelejä. Kannattaa tutustua pelien maailmaan ennen kuin sen lyttää lapselliseksi.
Mies on myös sosiaalinen pelatessaan. Useimmiten pelaa kaverien kanssa ja siinä samalla vaihtaa kuulumisia (peleihin kuuluu taukoja tai muuten seesteisempi vaiheita ja ennen/jälkeen pelin on normaalia ihan vaan jutella).
N 43 joka tosiaan itsekin pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kivaa kesken treffien, jos toinen uppoutuu johonkin peliin pariksi tunniksi.
ok, mut haittaako teitä akateemisia naisia jos mies pelailee välilä?
Akateemiset naiset eivät katsele mitään pelimiehiä, kakaroiden hommia. Ja välillä pelaajia ei ole olemassakaan.
Minun akateeminen tyttäreni pelaa iltaisin tietokoneella akateemisten miesten kanssa. Akateeminen miehenkin pelaa. Minä en vaan pyörin mammapalstalla mutta en olekaan akateeminen.