Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset ei tykkää jos pelaa tietokoneella välillä?

Vierailija
23.03.2025 |

mitä väliä sillä tietokoneen pelaamisella on? jos vain pari tuntia pelaa

mitä mieltä te naiset olette siitä jos nyt joskus pelaa hetken ja eikä siitä ole haittaa.

haluisin vastauksia vain naisilta ja mielelään ihan akateemiseltakin naiselta.

40-50+ miehet haluaa joskus pelata hetken

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on eri asia kuin olla 8h päivässä instagramissa selamassa.

Vierailija
2/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on eri asia kuin olla 8h päivässä instagramissa selamassa.

niin mutta ruutu se on sekin oli se sitten monitori tai tabletin ruutu tai känny

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies 53 v pelaa eikä haittaa millään lailla

Vierailija
4/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole parisuhteessa niin saa tehdä mitä huvittaa. Voi ottaa kaljaa ja pelailla koska haluaa.

Vierailija
5/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kivaa kesken treffien, jos toinen uppoutuu johonkin peliin pariksi tunniksi.

Vierailija
6/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se haittaa, jos mies tekee kotityöt ennen pelaamista. Vaimo voi vaikka pelata sillä aikaa.

Vierailija
7/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kivaa kesken treffien, jos toinen uppoutuu johonkin peliin pariksi tunniksi.

ok, mut haittaako teitä akateemisia naisia jos mies pelailee välilä? 

Vierailija
8/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sinun mielestäsi pari tuntia on sama kuin hetki. Pelaaminen on jo tyhmentänyt pääsi.

Vierailija
9/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen se, jonka 53-vuotias mies pelaa, ja olemme molemmat akateemisia, minä tutkija. 

Vierailija
10/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen se, jonka 53-vuotias mies pelaa, ja olemme molemmat akateemisia, minä tutkija. 

minkä verran se sun mies saa pelata ennenkuin menee hermot?

Vierailija
11/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateemiset naiset eivät katsele mitään pelimiehiä, kakaroiden hommia. Ja välillä pelaajia ei ole olemassakaan.

Vierailija
12/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, kunhan pysyy tolkun rajoissa. Joinain päivinä voi pelata enemmän ja toisin taas vähemmän. Joskus ihan patistan miestä pelaamaan. Itsekin pelaan jonkin aikaa päivittäin, meillä on omat koneet.

Vierailija
13/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateemiset naiset eivät katsele mitään pelimiehiä, kakaroiden hommia. Ja välillä pelaajia ei ole olemassakaan.

jos sun mies alkaisi pelaamaan niin menisikö sulla hermot heti? onko se silloin mieslapsi vai mikä siinä ärsyttää jos pelaa??

Vierailija
14/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se haittaa, jos mies tekee kotityöt ennen pelaamista. Vaimo voi vaikka pelata sillä aikaa.

En edes tunne miehiä jotka eivät tekisi puolia kotitöistä, mutta ei se tarkota että pelata saisi. 

Vierailija
15/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään sitä vastaan, että mun mieheni pelaa. Mielellään tietty pelejä, joissa ei voi hävitä kasoittain oikeaa rahaa, sellaiseen suhtautuisin epäilevästi. 

Vierailija
16/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ok, mut haittaako teitä akateemisia naisia jos mies pelailee välilä? H

Haittaa, en olisi suhteessa pelaavan miehen kanssa. Ex-mies pelasi, se oli oikein perhe-elämän kulta-aikaa kun lapset oli pieniä, minä puuhailin niiden kanssa ja mies pelasi tietokoneella.

Vierailija
17/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa jos mieheni pelaa, tykkään että on vähän nörtti. Toki tuo on samalla myös adonis kropaltaan ja ihan super ihana ihminen. Olen kyllä onnekas ja tiedän sen.

Vierailija
18/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole mitään sitä vastaan, että mun mieheni pelaa. Mielellään tietty pelejä, joissa ei voi hävitä kasoittain oikeaa rahaa, sellaiseen suhtautuisin epäilevästi. 

ok, mut siis akateeminen nainen ei kattele miestä mikä pelaa tietokoneella, onko se syy se että on mieslapsi vai mikä siinä ärsyttää?

Vierailija
19/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ok, mut haittaako teitä akateemisia naisia jos mies pelailee välilä? H

Haittaa, en olisi suhteessa pelaavan miehen kanssa. Ex-mies pelasi, se oli oikein perhe-elämän kulta-aikaa kun lapset oli pieniä, minä puuhailin niiden kanssa ja mies pelasi tietokoneella.

joo okei, mutta menikö sulla hermot siihen pelaamiseen? suutuitko välillä kunnolla

Vierailija
20/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ok, mut siis akateeminen nainen ei kattele miestä mikä pelaa tietokoneella, onko se syy se että on mieslapsi vai mikä siinä ärsyttää?

Olen akateeminen nainen, mieheni pelaa, se ei ärsytä.