Meidän lähtee taas Madeiralle, mutta olemme siitä ihan hiljakseen
Olen huomannut, että pojan ystävän vanhemmille tekee tiukka hyväksyä se, että meillä on rahaa enemmän kuin heillä. Asumme omakotitalossa, he rivarissa, automme on täyssähköinen, heillä diesel (rätä tätä rätä tätä), me käymme paljon ulkona syömässä ravintoloissa, joissa on kolminkertaiset pöytäliinat, he korkeintaan paikallisessa pitseriassa. Mutta todellinen pommi on se, että meillä on rahaa matkailla koko perheen kanssa ulkomailla. Ihan kevyesti. Heillä ei. Ja se risoo heitä. Siksi olen hiljaa siitä, että meillä on jo villa varattuna Funchalissa. 🤫
Kommentit (26)
Muistakaa käydä vaeltamassa levadoilla. Voiku pääsisin minäkin taas
Putte posauttaa sähkölinjat hajalle, niin te seisotte töpseli kourassa ja ihmettelette.
Naapuri kaasuttaa dieselillä menemään, rätä tätä 😅
Kolminkertaiset pöytäliinat... ehe.
Meillä on monta dieseliä, ja meillä on myös oma huvila Kreetalla, mökkejä ympäri Suomea ja omakotitalo. Miten se auto liittyy varallisuuteen? Meille ei ikinä tule sähköautoa.
Sähköauto voi räjähtää
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…
Pitikö tuo otsikko olla, että meidän naapurimme lähtee taas Madeiralle?
Minä en lähtisi lomalle paikkaa, jossa on niin kylmä, että pitää villaa varata mukaan. Haluan lomailla lämpimässä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos päivän nauruista 😂.
Jup, tossa kolminkertaisten pöytäliinojen kohdalla irtos😁
Vierailija kirjoitti:
Minä en lähtisi lomalle paikkaa, jossa on niin kylmä, että pitää villaa varata mukaan. Haluan lomailla lämpimässä.
Niinpä, tasan vuosi sitten olin Thaimaassa. Nyt on kaikenlaista muuta etten mene
Varallisuus toisarvoista, ketään ei kiinnosta, sen sijaan lentäminen on bannassa, sama kuin kävelisi minkkiturkki päällä, kaikki paheksuu, ja saa pelätä.
Mulla on minkkiturkki, tosi lämmin, samoin on kettuturkki, sekin on lämmin. Lennän vuodessa varmaan yli sata kertaa.
Kiva että osaat olla hiljakseen :D
Vierailija kirjoitti:
Kolminkertaiset pöytäliinat... ehe.
Jep. Selvä provo.
Meidän lähi pizzeriassa on kolmet pöytäliinat, valkoinen alla, päälle sellainen tumma ja sen päällä kaksi pienempää, kankaisia ovat .
Toivottavasti tulee go-around ja päädytte johonkin autiolle saarelle.