Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suru siitä että avioliitto ei ollut sitä mitä odotti ja toivoi

Vierailija
23.03.2025 |

Olen tekemässä eroa miehestä, joka on ollut hyvin itsekäs ja ilkeä minua kohtaan tässä vuosien varrella. Välillä on omien sanojensa mukaan yrittänyt muuttua, mutta ei ihminen paljoa muutu, etenkin kun on tuollaisista asioista kysymys kuin itsekkyys.

Olen tässä viime kuukausina tai oikeastaan viime vuoden aikana herännyt siihen miten pielessä kaikki on aina ollut. Miten itse olen joutunut olemaan se aikuinen suhteessa ja vaikka olen mielestäni tehnyt oikein, minua ei siitä ole koskaan arvostettu vaan kohdeltu itsestäänselvyytenä. 

Harmittaa se että ikää on jo 40+, nuorempana oli useita miehiä jotka olisi varmasti olleet kiinostuneita, miksi valitsin juuri tämän, joka ei ollut hyvä minulle? Tiedän että pitäisi vaan nousta tästä ja keskittyä itseeni ja sellaisiin asioihin jotka tuo voimaa ja hyvän olon, mutta en voi olla surematta sitä että olen hyväksynyt tyytynyt huonoa kohtelua. Minun on jotenkin tosi vaikea antaa itselleni tätä anteeksi. Siksi eroprosessissakin on mennyt niin paljon aikaa, koska on helpompaa ollut vaan kieltää tilanne ja kuvitella että kaikki muuttuu vielä paremmaksi. Vaan ei muutu.

Onko muita ollut samassa tilanteessa? Miten selvisitte siitä?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa, kun syy huonoon parisuhteeseen oli jälleen miehessä🙊

Niin, miksi se ei voinut elää minun unelmien toivomalla tavalla 😢

Vierailija
42/48 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa, kun syy huonoon parisuhteeseen oli jälleen miehessä🙊

Niin, miksi se ei voinut elää minun unelmien toivomalla tavalla 😢

Unelma tasavertaisuudesta ja hyvästä kohtelusta (=normaali parisuhde) olisi tosiaan parempi unohtaa vaan ja tyytyä osaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne. Nuorena moni ihastui kovasti ja oli rahaa ja omaisuutta. Päädyin sitten ottamaan köyhän pihtaajan, olin jopa 7 vuotta ilman seksiä ja läheisyyttä. Kylmä mies ja laiska,erottiin. Nyt olen yksin ollut jo vuosia.

Vierailija
44/48 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmien miestä kannattaa tosiaan etsiä.

Huomiona että n. 6000 euron kuukausipalkka vastaa jenkeissä $100k vuosipalkkaa kun huomioidaan palkkataso.

Vierailija
45/48 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmien miestä kannattaa tosiaan etsiä.

Huomiona että n. 6000 euron kuukausipalkka vastaa jenkeissä $100k vuosipalkkaa kun huomioidaan palkkataso.

Sori, unohtui laskuri.

https://igotstandardsbro.com/

Vierailija
46/48 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä parisuhteessa pyritään olemaan luottamuksen arvoisia ja toivotaan toisen olevan onnellinen. 

Vierailija
47/48 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä olivat ne miehesi ominaisuudet, jotka saivat sinut kiinnostumaan hänestä, ihastumaan ja rakastumaan häneen ja menemään naimisiin. Täällähän vannotaan naisten tekevän parisuhderatkaisut luonteen, arvojen ja kemian perusteella. Pettivätkö ne?

Muutkin "paskan" miehen valinneet voivat vastata.

Vierailija
48/48 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä murehdi. En ole eläissäni nähnyt miest,ä joka olisi hyvä naiselle. On kyllä miehiä, jotka kohtelevat naisia semi-ystävällisesti jos nainen antaa heille pillua, mutta esim. sillä tasolla mitä nainen on naiselle: tuttavallinen ja ystävällinen ihan vaan koska on tuttavallinen ja ystävällinen, ei. Ystävyydetä puhumattakaan

Moni eronnut nainen on keksinyt jonkun syyn sille, miksi meni olvinaan vikaan. "Otin ekan miehen, joka minusta kiinnostui", jne. No ei se 20. ole yhtään sen parempi, lupaan sinulle

Hoida nyt erosi loppuun äläkä mieti miehiä sen enempää. Elämä on paljon muutakin kuin siittäminen, siitetyksi tuleminen ja siitossuhteessa eläminen. On paljon sinkkuihmisiä, jotka vaan pörräilevät ympäriinsä kuin mehiläiset ja ovat ystävällisiä kaikille. Mielestäni tämä on paljon parempaa, kuin yksikään romanttinen suhde. Terveenpää ja hedelmällisempää. Panosuhteet ovat jotenkin niin...raskaita ja typeriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi