Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies seurusteli välillä toisen kanssa - uskallanko antaa tilaisuuden?

Vierailija
23.03.2025 |

Annanko uuden  tilaisuuden tutustua? Vai olenko kakkosvaihtoehto? (Olen noin 48 v nainen, tämä henkilö josta kerron on 54 v).

Tutustuin (kaupallisella alalla isossa firmassa) työssä mieheen 3 v sitten. Molemmat ihastuimme kovasti ja kävimme 6 kk ajan keskusteluja aiheesta, mies kertoi että olisi halunnut yrittää. Häntä kaiveli keskeneräinen eroni noin 20 v liitosta sekä samassa tiimissä työskentely (firmassa on periaatteessa kiellettyä noin läheisessä työsuhteessa seurustelu, aivan eri asia eri työpisteissä jne). Mies oli eronnut 4 vuotta aiemmin. 

Itse olin eroamassa, ero oli ollut noin 3 kk vireillä mutta omaisuuden jaon vuoksi lopullinen ero tuli vasta 12 kk kohdalla. 

Mies sai siirron ensin ulkomaille, hän on sittemmin palannut kotimaahan. Aluksi pidimme yhtettä noin puoli vuotta siirrosta. Sittemmin enää ystävänpäivän, joulun jne toivotukset. Laittaa joskus jotain hauskoja meemejä minulle henk koht viestinä. On lyhyesti pitänyt minua noin 3-6 kk välein omasta elämästään ajan tasalla. Kertoi alkaneensa seurustella Suomeen palattuaan ja kertoi olevansa suhteessa tosissaan. Sinäkin aikana lähetteli 3-6 kk välein toivotuksia kyseli työkuvioista. 

1 kk sitten otti yhteyttä. Kertoi noin vuoden kestäneen suhteen päättyneen viime syksynä. Olisi toivonut suhteen jatkuvan mutta oli yhteinen päätös. Uusioperheen (aikuiset lapset kaikilla) yhteen sovittaminen oli ollut hankalaa. Nainen ei suostunut muuttamaan maatilalta kaupunkiin, lastenlapset menivät ohi jne elämäntyyliin liittyviä syitä.

Nyt on kovasti pyytämässä konserttiin jne. Olen ilahtunut mutta minulle on edelleen kova paikka tuo exän suhde tuossa välissä, oli aidosti rakastunut, nainen ei ilmeisesti niinkään. Koin hylkäämisenä  , vaikka suhde ei koskaan ehtinyt edes alkaa (emme käyneet edes treffeillä). Mutta olimme päivittäin tiiviisti ja välillämme oli tunteita, jotka tunnustimme. En saanut edes tilaisuutta tuolloin. Mietin, että hän olisi odottanut, jos olisi oikeasti rakastanut. 

Olenko liian herkkä vai olenko ikuinen kakkosvaihtoehto. Mies on luonteeltaan sähäkkä liikkeissään. Hän itse on sitä mieltä, että hänellä on ollut tunteita koko ajan mutta aika oli meille väärä tuolloin. Haluaa nyt katsoa vakavalla mielellä, voisiko meillä olla yhteinen tulevaisuus. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin kortin. Kuulostaa siltä että ajankohta oli väärä ja kenties sitten sen toisen kanssa asiat etenivät nopeammin toivottuun suuntaan. Puhukaa asioita läpi, mutta muistakaa myös "rentous" ja asioiden meneminen omalla painollaan. 

Vierailija
2/3 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä varmaan se kakkosvaihtoehto olet. Toisaalta, mitäpä menetät jos kokeilet. Jos siis pystyt pitämään tunteet kurissa jos ja kun hommasta ei tulekaan mitään ja mies salamaihastuu taas johonkin toiseen jonkin ajan päästä.

"If he wanted, he would.." jo tuolloin aiemmin siis. Miehet on aika suoraviivaisia, selittelyt on vaan selittelyitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 54v miehellä enää muna seiso kovin kauaa, sitä pitää käyttää kun vielä voi, eikä jäädä pohdiskelemaan mitään parisuhde-shaibaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi