Kasvisruokailijat, tiesittekö että....
Teidän ruokavalionne on lähtökohtaisesti väärin. Ihminen ei ole kasvissyöjä. Mietin tässä vaan, että onko teille annettu tätä tietoa? Voitte jättää kiitokset kommentteihin ja kipaista kauppaan hakemaan ravitsevan naudan jauhelihan. Olkaa hyvä.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole syönyt lihaa viimeiseen 50 vuoteen enkä ajatellut nytkään aloittaa. Toisin kuin monet ikätoverini (yli 65-v), olen täysin terve, minulla ei ole yhtään kroonista sairautta. Joten aika mukavasti tällä "väärällä" ruokavaliolla pärjää!
Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta. Kukaan ei tiedä kuka olet ja kuinka paljon valehtelet. Puhu asiasta teoreettisella tasolla.
Öö, tietääkös tällä ano palstalla noin yleensäkään kukaan mitään toisistaan? Kertoo kaiken susta itsestäsi tuo keskustelun taso!
Siksi täällä vältetään puhumasta itsestä ja puhutaan asioista yleisellä tasolla. Sä olet oikeasti tyhmä.
Toivottavasti et ole sama joka väitti itseään älykkääksi.
Olen eri, mutten sentään hauku ano palstalla ketään tyhmäksi niinkuin sinä :D keskustelujen alinta pohjasakkaa olet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole syönyt lihaa viimeiseen 50 vuoteen enkä ajatellut nytkään aloittaa. Toisin kuin monet ikätoverini (yli 65-v), olen täysin terve, minulla ei ole yhtään kroonista sairautta. Joten aika mukavasti tällä "väärällä" ruokavaliolla pärjää!
Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta. Kukaan ei tiedä kuka olet ja kuinka paljon valehtelet. Puhu asiasta teoreettisella tasolla.
Ei pidä paikkansa etteikö olla kiinnostuneita. Ja katsopa uusia ravintosuosituksia niin näet, kuinka itsekin voit parantaa fyysistä terveydentilaasi. Ehkä samalla kohenisi ilkeä ja myrkyllinen mieli.
Mä en osallistu keskusteluun missä puhutaan keskustelijoista. Siksi ei pidä puhua joka viestissä itsestään.
Et hauku tyhmäksi ketään mutta haukut pohjasakaksi. Onko siinä eroa. Tyhmä sä olet sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukin taaplaa tyylillään. Maistuva ruoka on se juttu. Kaikkea kohtuudella. Ei makiaa mahantäydeltä.
Kasvikset eivät korvaa eläinproteiinia aivojen kehityksessä. Kasvissyöjälapset täytyy ottaa huostaan koska kaikilla lapsilla täytyy olla oikeus terveelliseen ruokavalioon mikä kehittää aivoja ja kehoa.
Olet kyllä väärässä. Mua ei kasvissyöjälapsena onneksi otettu huostaan, vaan sain rauhassa kasvaa. Äo 136, eli ei kauheasti tuntunut aivojen kehitys kärsivän.
Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta. Lopeta jo.
Jos esitetään valheellisia väitteitä, joiden mukaan minä en pysty olemaan olemassa, niin
Sinun pitäisi todistaa tuo jotenkin, eikä yksittäisen ihmisen oma kokemus mitään todista laajasti. Sitä paitsi voit sairastua vaikka huomenna kuolettavasti.
Ei tietenkään todista. Mutta jos pitäisi paikkaansa, että kasvissyöjänä kasvaminen estäisi normaalin älykkyyden kehittymisen, niin minua ei tällaisenaan voisi olla olemassa.
Muuhun terveyteen en tässä ollut ottamassa kantaa, vaan spesifisti vain lapsuuden kasvissyönnin ja älykkyyden kehittymisen yhteyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa etteikö olla kiinnostuneita. Ja katsopa uusia ravintosuosituksia niin näet, kuinka itsekin voit parantaa fyysistä terveydentilaasi. Ehkä samalla kohenisi ilkeä ja myrkyllinen mieli.
Kukaan ei ota tosissaan sellaisia jotka puhuvat itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne olleet ravintosuosituksia. Ne olivat ympäristö suosituksia jotka laati 10 naista ja yksi mies. Haluaisin tietää kuinka moni heistä oli kasvissyöjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne olleet ravintosuosituksia. Ne olivat ympäristö suosituksia jotka laati 10 naista ja yksi mies. Haluaisin tietää kuinka moni heistä oli kasvissyöjiä.
Höpö höpö nyt 😃. Ne on ravitsemussuosituksissa, joissa on otettu huomioon myös ympäristönäkökulmat. Kenenkään sukupuoli tai oma ruokavalio ei tietenkään vaikuta tähän mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Et hauku tyhmäksi ketään mutta haukut pohjasakaksi. Onko siinä eroa. Tyhmä sä olet sinäkin.
Se olikin ansaittu osoitus sulle siitä että sitä saa mitä tilaa kun vie keskustelun tason niin alhaiseksi että alkaa vieraita tyhmittelemään. Tuollasesta ja tuollasista kun pääsisikin eroon tällä palstalla niin johan taso nousisi kohisten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne olleet ravintosuosituksia. Ne olivat ympäristö suosituksia jotka laati 10 naista ja yksi mies. Haluaisin tiet
Höpö höpö alussa ei vakuuta ketään. Tervetuloa käyttämään Gboard-leikepöytää. Kopioimasi teksti tallennetaan tänne. Yritä argumentoida, älä höpöttele ja vähättele yksittäisten muiden kirjoituksia ilman mitään argumentteja.
Minä ainakin voin paremmin kasvissyöjänä. Esimerkiksi avokadon syömisestä tulee jotenkin parempi olo.
Just. Tuota samaa mun yksi kaveri selitti ysärillä. "näkeehän se hampaista jo, ettei ihminen ole kasvissyöjäksi tarkoitettu!".
Niinhän me ollaan muutenkin samanlaisia, kun alunperin. On häntää ja karvoitusta.
Siksi täällä vältetään puhumasta itsestä ja puhutaan asioista yleisellä tasolla. Sä olet oikeasti tyhmä.
Toivottavasti et ole sama joka väitti itseään älykkääksi.