Kasvisruokailijat, tiesittekö että....
Teidän ruokavalionne on lähtökohtaisesti väärin. Ihminen ei ole kasvissyöjä. Mietin tässä vaan, että onko teille annettu tätä tietoa? Voitte jättää kiitokset kommentteihin ja kipaista kauppaan hakemaan ravitsevan naudan jauhelihan. Olkaa hyvä.
Kommentit (53)
Tiedän. Minä tosin olen vain semivegaani, mutta punainen liha aiheuttaa minulle hyvin raskaan ja väsyneen olon.
Eikös ihmisen kannata syödä siten, mikä saa kehon voimaan hyvin?
Ihmisellä lienee opportunistisen omnivoorin elimistö. Tästä ei voida johtaa, että olisi väärin, jos ei syö kaikkia niitä asioita joiden syömisen ihmislajin elimistö mahdollistaa.
Ole hyvä vaan tästä lisätiedosta.
Tiesitkö että jos syöt joka päivä naudan jauhelihaa saat jossain vaiheessa elämääsi suolistosyövän?
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä lienee opportunistisen omnivoorin elimistö. Tästä ei voida johtaa, että olisi väärin, jos ei syö kaikkia niitä asioita joiden syömisen ihmislajin elimistö mahdollistaa.
Ole hyvä vaan tästä lisätiedosta.
Kiitos, mutta olet väärässä. Ihminen ei tarvitse kasvisruokaa vaan maittavaa ja terveellistä lihaa.
Sovittaisko, että jokainen saa syödä itselleen sopivalla tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että jos syöt joka päivä naudan jauhelihaa saat jossain vaiheessa elämääsi suolistosyövän?
Ei saa. Kasvisruoka pierettää koska siinä olevat kuidut eivät sula ihmisten suolessa. Se lisää painetta suolessa. Gorillan suolessa kuidut fermentoituvavat mitä ei tapahdu ihmisten suolessa. Siksi gorillalla on suuri vatsa, päinvastoin kuin ihmisellä.
Eikös siitä naudanlihasta ollut jo pulaa ainakin jossakin päin? Eli sun pitäis kiittää mua, kun en vie kaupassa lihapakettia sun nenän edestä.
Vierailija kirjoitti:
Kasvisruoka allergisoi päinvastoin kuin liha. Tämä osoittaa että liha on terveellistä ja aitoa ihmisten ravintoa.
Kasvissyöjille kelpaa mikä tahansa matalaravintoarvoinen proteiinin lähde.
Vierailija kirjoitti:
Kasvissyöjälle tämä sopimus ei käy. Kasvissyöjä haluaa kieltää lihan syönnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvisruoka allergisoi päinvastoin kuin liha. Tämä osoittaa että liha on terveellistä ja aitoa ihmisten ravintoa.
Juuri näin, tulipa toinenkin järki-ihminen linjoille. Rautaista toimintaa.
Kasvisruokahullu on palannut keskuuteemme!
Vierailija kirjoitti:
Eikös siitä naudanlihasta ollut jo pulaa ainakin jossakin päin? Eli sun pitäis kiittää mua, kun en vie kaupassa lihapakettia sun nenän edestä.
Joo on. Laadukas liha myydään muslimimaihin ja meille syötetään sikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että lihan ansiosta me ihmiset kehityimme apinasta ihmiseksi. Ilman lihaa taannumme takaisin apinoiksi. Kasviproteiinit eivät korvaa eläinproteiinia esim. aivojen kehityksessä. Siksi kaikilla lapsilla täytyy olla oikeus terveelliseen ruokavalioon mihin kuuluu liha ja kala.
Vierailija kirjoitti:
Kasvisruokahullu on palannut keskuuteemme!
Eikä ole itse kasvisruokailija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvissyöjälle tämä sopimus ei käy. Kasvissyöjä haluaa kieltää lihan syönnin.
Ai lihan syöntiäkö ap tässä yrittikin kieltää?
Vierailija kirjoitti:
Kukin taaplaa tyylillään. Maistuva ruoka on se juttu. Kaikkea kohtuudella. Ei makiaa mahantäydeltä.
Näin juuri. Mutta lapsille väkisin tungetaan kasviksia vaikka lapset haluavat lihaa.
Sekasyönti on parasta ja järkevää. Kaikkea voi syödä kohtuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että lihan ansiosta me ihmiset kehityimme apinasta ihmiseksi. Ilman lihaa taannumme takaisin apinoiksi. Kasviproteiinit eivät korvaa eläinproteiinia esim. aivojen kehityksessä. Siksi kaikilla lapsilla täytyy olla oikeus terveelliseen ruokavalioon mihin kuuluu liha ja kala.
Ihan ollaan kyllä yksi apinalajeista yhäkin.
Mikäköhän nero mä olisin sun hypoteesin mukaan jos oisin syönyt lihaa, kun näin lapsesta saakka kasvissyöjänäkin pääsen Mensaan 🤔.
Kukin taaplaa tyylillään. Maistuva ruoka on se juttu. Kaikkea kohtuudella. Ei makiaa mahantäydeltä.