Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvisruokailijat, tiesittekö että....

Vierailija
23.03.2025 |

Teidän ruokavalionne on lähtökohtaisesti väärin. Ihminen ei ole kasvissyöjä. Mietin tässä vaan, että onko teille annettu tätä tietoa? Voitte jättää kiitokset kommentteihin ja kipaista kauppaan hakemaan ravitsevan naudan jauhelihan. Olkaa hyvä.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovittaisko, että jokainen saa syödä itselleen sopivalla tavalla?

Kasvissyöjälle tämä sopimus ei käy. Kasvissyöjä haluaa kieltää lihan syönnin.

Ai lihan syöntiäkö ap tässä yrittikin kieltää? 

Ei . Hän antaa kasvissyöjille mahdollisuuden syödä kasviksia, mutta muistuttaa että liha kuuluu myös ihmisten ruokavalioon. 

Vierailija
22/53 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs ne oli Aadamin ja Eevan ravinnoksi annettu Paratiisissa, katsoppas Raaamatusta? Se oli KASVIT, hedelmät ...jne.

Sit tuli syntiinlankeemus, Mooseksen laissa rajattiin tarkasti mitä ihminen saa syödä, lihaa kyllä, mutta vasta kun veri on laskettu ensin pois. Kosher liha vain, ei tiettyjä inhottavia pikkueläimiä saa syödä, eikä sianlihaa jne.

No sit taas Johannes Kastan ruokavalio oli villimehiläisen hunaja, ja heinäsirkat.

Uudessa Testamentissa taas: syökää kaikkea mitä lihakaupoissa on tarjolla (kun kristityt ei tienneet saako epäjumalille uhrattua lihaa syödä); mutta karttkaa lihaa josta ei ole verta laskettu. ( eli ei myöskään verta missään muodossa?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että jos syöt joka päivä naudan jauhelihaa saat jossain vaiheessa elämääsi suolistosyövän?

Tiesitkö että lihan ansiosta me ihmiset kehityimme apinasta ihmiseksi. Ilman lihaa taannumme takaisin apinoiksi. Kasviproteiinit eivät korvaa eläinproteiinia esim. aivojen kehityksessä. Siksi kaikilla lapsilla täytyy olla oikeus terveelliseen ruokavalioon mihin kuuluu liha ja kala. 

Ihan ollaan kyllä yksi apinalajeista yhäkin. 

Mikäköhän nero mä olisin sun hypoteesin mukaan jos oisin syönyt lihaa, kun näin lapsesta saakka kasvissyöjänäkin pääsen Mensaan 🤔. 

Et selvästikään ole päässyt. Et ymmärrä edes ihmisen ja apinan eroa. Ihmisellä on kieli ja siksi me olemme päässeet luuhun. 

Älä puhu itsestäsi, kukaan ei ole kiinnostunut sinusta. Voit olla vaikka astronautti ja pankkiirikeksijä emmekä voi sitä varmentaa. 

Et ole missään nimessä edes älykäs koska et edes keskity asioiden perustelemiseen vaan valehtelemiseen itsestäsi. 

Vierailija
24/53 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitäs ne oli Aadamin ja Eevan ravinnoksi annettu Paratiisissa, katsoppas Raaamatusta? Se oli KASVIT, hedelmät ...jne.

Sit tuli syntiinlankeemus, Mooseksen laissa rajattiin tarkasti mitä ihminen saa syödä, lihaa kyllä, mutta vasta kun veri on laskettu ensin pois. Kosher liha vain, ei tiettyjä inhottavia pikkueläimiä saa syödä, eikä sianlihaa jne.

No sit taas Johannes Kastan ruokavalio oli villimehiläisen hunaja, ja heinäsirkat.

Uudessa Testamentissa taas: syökää kaikkea mitä lihakaupoissa on tarjolla (kun kristityt ei tienneet saako epäjumalille uhrattua lihaa syödä); mutta karttkaa lihaa josta ei ole verta laskettu. ( eli ei myöskään verta missään muodossa?)

Tämä ei todista mitään.

Vierailija
25/53 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin taaplaa tyylillään. Maistuva ruoka on se juttu. Kaikkea kohtuudella. Ei makiaa mahantäydeltä.

Kasvikset eivät korvaa eläinproteiinia aivojen kehityksessä. Kasvissyöjälapset täytyy ottaa huostaan koska kaikilla lapsilla täytyy olla oikeus terveelliseen ruokavalioon mikä kehittää aivoja ja kehoa. 

Vierailija
26/53 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukin taaplaa tyylillään. Maistuva ruoka on se juttu. Kaikkea kohtuudella. Ei makiaa mahantäydeltä.

Kasvikset eivät korvaa eläinproteiinia aivojen kehityksessä. Kasvissyöjälapset täytyy ottaa huostaan koska kaikilla lapsilla täytyy olla oikeus terveelliseen ruokavalioon mikä kehittää aivoja ja kehoa. 

Olet kyllä väärässä. Mua ei kasvissyöjälapsena onneksi otettu huostaan, vaan sain rauhassa kasvaa. Äo 136, eli ei kauheasti tuntunut aivojen kehitys kärsivän. 

Vierailija
27/53 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että jos syöt joka päivä naudan jauhelihaa saat jossain vaiheessa elämääsi suolistosyövän?

Tiesitkö että lihan ansiosta me ihmiset kehityimme apinasta ihmiseksi. Ilman lihaa taannumme takaisin apinoiksi. Kasviproteiinit eivät korvaa eläinproteiinia esim. aivojen kehityksessä. Siksi kaikilla lapsilla täytyy olla oikeus terveelliseen ruokavalioon mihin kuuluu liha ja kala. 

Mikäköhän nero mä olisin sun hypoteesin mukaan jos oisin syönyt lihaa, kun näin lapsesta saakka kasvissyöjänäkin pääsen Mensaan 🤔. 

Et selvästikään ole päässyt. Et ymmärrä edes ihmisen ja apinan eroa. Ihmisellä on kieli ja siksi me olemme päässeet luuhun. 

Joo joo, eli sä et ymmärrä sen enempää evoluutiobiologiaa kuin mitään muutakaan. 

Ei sua kiinnosta faktat, vaan olet fanaatikko. 

Vierailija
28/53 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et selvästikään ole päässyt. Et ymmärrä edes ihmisen ja apinan eroa. Ihmisellä on kieli

Älä keskity minuun.

Vierailija
29/53 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä lienee opportunistisen omnivoorin elimistö. Tästä ei voida johtaa, että olisi väärin, jos ei syö kaikkia niitä asioita joiden syömisen ihmislajin elimistö mahdollistaa.

Ole hyvä vaan tästä lisätiedosta. 

Kiitos, mutta olet väärässä. Ihminen ei tarvitse kasvisruokaa vaan maittavaa ja terveellistä lihaa.

On todettu jo vuosia sitten että jos syöt pelkkää lihaa saat syödä sitä useamman kilon päivässä jotta ns. jaksat.

Vierailija
30/53 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähättelet ihmistä väittämällä meitä apinoiksi. Ihmisapinat ei nekään ole ihmisiä. 

Vierailija
31/53 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä väärässä. Mua ei kasvissyöjälapsena onneksi otettu huostaan, vaan sain rauhassa kasvaa. Äo 136, eli ei kauheasti tuntunut aivojen kehitys kärsivän. 

Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta. Lopeta jo.

Vierailija
32/53 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi jos voin hyvin ilman lihaa

Vierailija
33/53 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt lihaa viimeiseen 50 vuoteen enkä ajatellut nytkään aloittaa. Toisin kuin monet ikätoverini (yli 65-v), olen täysin terve, minulla ei ole yhtään kroonista sairautta. Joten aika mukavasti tällä "väärällä" ruokavaliolla pärjää!

Vierailija
34/53 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi jos voin hyvin ilman lihaa

80% kasvissyöjistä lopettaa kasvissyönnin. Milloin sinä lopetat?

Vierailija
35/53 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos esitetään valheellisia väitteitä, joiden mukaan minä en pysty olemaan olemassa, niin pakkohan siitä on huomauttaa. Joko olen täysin uniikki luonnonoikku, tai sitten tuo väite on väistämättä epätosi. 

Vierailija
36/53 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole syönyt lihaa viimeiseen 50 vuoteen enkä ajatellut nytkään aloittaa. Toisin kuin monet ikätoverini (yli 65-v), olen täysin terve, minulla ei ole yhtään kroonista sairautta. Joten aika mukavasti tällä "väärällä" ruokavaliolla pärjää!

Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta. Kukaan ei tiedä kuka olet ja kuinka paljon valehtelet. Puhu asiasta teoreettisella tasolla. 

Vierailija
37/53 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos esitetään valheellisia väitteitä, joiden mukaan minä en pysty olemaan olemassa, niin pakkohan siitä on huomauttaa. Joko olen täysin un

Sinun pitäisi todistaa tuo jotenkin, eikä yksittäisen ihmisen oma kokemus mitään todista laajasti. Sitä paitsi voit sairastua vaikka huomenna kuolettavasti. 

Vierailija
38/53 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos esitetään valheellisia väitteitä, joiden mukaan minä en pysty olemaan olemassa, niin pakkohan siitä on huomauttaa. Joko olen täysin un

Kukaan ei ole esittänyt valheellisia väitteitä sinusta. Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta. Usko jo. 

Vierailija
39/53 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta. Kukaan ei tiedä kuka olet ja kuinka paljon valehtelet. Puhu asiasta teoreettisella tasolla. 

Öö, tietääkös tällä ano palstalla noin yleensäkään kukaan mitään toisistaan? Kertoo kaiken susta itsestäsi tuo keskustelun taso!

Vierailija
40/53 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkansa etteikö olla kiinnostuneita. Ja katsopa uusia ravintosuosituksia niin näet, kuinka itsekin voit parantaa fyysistä terveydentilaasi. Ehkä samalla kohenisi ilkeä ja myrkyllinen mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä