Tämä voi tapahtua kenelle tahansa
Suomalaisella Sinillä oli perhe ja työ Espanjan Aurinkorannikolla. Sitten hän menetti kaiken. Yli kahden vuoden ajan nainen vaelteli kodittomana Fueringolan kaduilla. Nyt hän on vihdoin päässyt takaisin Suomeen ja valmis kertomaan koko tarinansa.
Kommentit (27)
Väärät valinnat = asiat vain tapahtuvat?
Vierailija kirjoitti:
Väärät valinnat = asiat vain tapahtuvat?
Väärät ihmiset
Täähän oli kiva juttu, ihan vaan kohtalo teki tuollaiset temput, Sini ei itse voinut yhtään mitään.
Mun tuttu erosi Espanjassa asuessaan, ei hän päätynyt kodittomaksi, joten kohtalo taitaa olla vähän erilainen niille, jotka kantavat vastuuta itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Ei toi voi tapahtua kaikille, vaan heikommassa asemassa oleville
Siihen asemaan voi vaikuttaa myös omilla valinnoilla. Mutta kukin tyylillään toki!
🇺🇦🇮🇱
Miksi ei heti rahojen loppumisen tultua näköpiiriin muuttanut lapsineen takaisin Suomeen, jos täällä kerran on helpompaa?
Ei voi tapahtua kele vaan. Tuo oli han väärä argumentti.
Olen nähnyt tämän henkilön videohaastattelun ja kielsi koko ajan käyttävänsä päihteitä vaikka sokeakin näki että oli kamoissa haastattelun aikana. Kyllä omilla valinnoilla on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt tämän henkilön videohaastattelun ja kielsi koko ajan käyttävänsä päihteitä vaikka sokeakin näki että oli kamoissa haastattelun aikana. Kyllä omilla valinnoilla on merkitystä.
Näkyy tuo "ennen/jälkeen" kuvissa, että muutosta tapahtunut
mulla ei ole työtä(eläkkeellä), asuntoa espanjassa eikä lapsia, lapsia en edes voi saada. uskallan väittää että noin ei voi käydä minulle.
Haastattelussa sanoi että aina kun piti lähteä suomeen niin passi varastettiin ja sitten jäi taas pyörimään vuodeksi espanjaan. Tämä tapahtui siis monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Repsahdus: https://urho24.com/viihde/jethron-auttama-sini-oli-repsahtanut-paihteis…
Hän haluaisi kirjoittaa restonomiopintojen opinnäytetyönsä asunnottomuudesta. Hän haluaisi selvittää, miten tilapäismajoituksia voitaisiin käyttää apuna, jotta ihmiset saadaan takaisin työelämään.
Miten asunnottomuus liittyy restonomiopintoihin?
Vierailija kirjoitti:
No jos ne opinnot ei ole vielä edenneet siihen pisteeseen, että olisi tämän oivaltanut. Aika alussa on vissiin vielä niissä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Hän haluaisi kirjoittaa restonomiopintojen opinnäytetyönsä asunnottomuudesta. Hän haluaisi selvittää, miten tilapäismajoituksia voitaisiin käyttää apuna, jotta ihmiset saadaan takaisin työelämään.
Oletko tyhmä vai pitääkö sinulle tavata? Voit myös googlata.
Ihan kaikkea ei kerrota
äiti lähetti rahaa moneen kertaan?
ei ota luokseen asumaan?
ei tullut heti Suomeen kun asunto ja työt meni
ei tuonut lapsiaan Suomeen vasn soitti paikallissossulle (isä ei maisemissa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyhmä vai pitääkö sinulle tavata? Voit myös googlata.
Tavaa ihmeessä.
Ei toi voi tapahtua kaikille, vaan heikommassa asemassa oleville