Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.
Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus.
Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla.
Kommentit (2809)
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, miten paljon nämä ulimiehet tuntevat näitä jännämiehiä ja heidän kanssaan intohimoa kokevia naisia. Missä niitä on pilvin pimein? Toinen hauska juttu on se, että he tuntevat runsaasti komeita miljonäärimiehiä. Itse en tunne yhtään. Asutaankohan me edes samassa maassa?
Katsos kun he oikeasti pyörivät keskenään. Jännämies on grandioosi narsisti (tyyliin Trump) ja incel uhriutuva luuserinarsisti, joka on näiden piirien hang around jäsen tai sitten seuraa heitä vain kotoaan median avulla ja tuntee itsensä ulossuljetuksi piireistä.
Naiset näissä piireissä ovat sitten vastaavasti grandiooseja huomionhakuisia (hakevat huomiota lukuisilta miehiltä ja pyrkivät viemään toisten miehiä jne.) sekä naiset, jotka voivat olla myös marttyyrinarsisteja ja kolmantena tyyppinä kynnysmatot, jotka eivät ole tietoisia siitä, että heitä odottaa parempi maailma, kunhan astuvat siihen ja opettelevat sen toimintatavat.
Kaikilla on jotain mennyt pahasti pieleen lapsuusaikana, mikä on lähtenyt kasvattamaan ihmistä johonkin noista suunnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten olisi aika jo hyväksyä tavismiehet ja kilttimiehet. Ei kaikki miehet voi olla niitä uraohjuksia hyvällä palkalla eikä kaikki miehet ole niitä jännittäviä alfoja jotka pistää naiset ruotuun jopa väkivaltaa käyttäen.
Hyvin ovat hyväksyneet, kun pariskuntia katsoo. Sulla tietysti ihan omanlaisesi kokemukset mielikuvitusmaailmassasi.
Kirjoittaja on väärässä siinä, etteivätkö naiset hyväksyisi tavismiehiä. Ongelma on se, että he kelpaavat 10-15 v liian myöhään.
Miten niin "liian myöhään"? Miksi heidän pitäisi
No ei kai siinä mitään muuta vikaa ole kuin, että jokaisella naisella ei riitä pelimerkit niihin ikäluokan oikeasti parhaisiin miehiin, vaan käytännössä moni panee ns. jännämiehiä, jotka sitten (ainoastaan asianomaisen itsensä yllätykseksi) kohtelevat huonosti. Sitten ikävuosista 30 v alkaen joku häntä hyvin kohteleva mies joutuu paikkailemaan noiden jännämiehien tekemää henkistä tuhoa. Omasta sydämestä annetaan se suurin intohimo niille jännämiehille, jotka eivät ansaitsi mitään.
Joo. Aikuisten oikeesti valitettavasti kaikilla naisilla ei riitä rahkeet ikäluokkansa oikeasti parhaisiin miehiin, mutta ne oikeasti parhaat miehet eivät ole niitä, jotka etsivät mahdollisimman hottia naista pantavaksi ja keskittyvät six packin rakentamiseen salilla vaan fiksuja ja turvallisia miehiä, jotka rakentavat perhettä ja uraa.
Kannattaa miettiä omia preferenssejään, jos pitää parhaimmistona sarjapanijamiehiä ja huomionhakuisia naisia. On jääty jonnekin aikuisuuden tuolle puolen, ikuisiksi teineiksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi heidän pitäisi asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla?
Niinhän sitä sanotaan, että jos yleisö ei osta mitä myyt, niin sitten kannattanee myydä jotain muuta. Oletko siis miettinyt ottaa selvää siitä, että mitä voisit tehdä eri tavoin niin että sinut huomataan? Moni mies uskoo TOISTEN MIESTEN keksimän paskapuheen siitä että naiset haluaa esim. rikkaan miehen, mutta eivät vaivaudu korjaamaan esim. omia mielenterveysongelmiaan. Sitten ihmetellään, että miksi ei kelpaa - kun miehestä säteilee sadan kilometrin päähän se, että on ongelmia jaksamisen, yksinäisyyden ja itsetunnon ja yleisen onnellisuuden kanssa. Sen sijaan että korjattaisiin nämä asiat, joista ihmissuhdekelpoiset naiset oikeasti välittävät, valitetaan korttelipubissa ettei naisille kelpaa kuin rikas mies. Haluaisitko oikeasti naisen, jolle kelpaa vain hyvännäköinen ja rikas mies? Kelpuuttaisitko tämän puolisoksesi? Jos niin, niin sulla on päässä vikaa. Ei
Onhan tuo ovelaa toisilta miehiltä huijata kilpailijat taistelemaan tuulimyllyjä vastaan. Samalla itse viettävät laatuaikaa naisseurassa.
"Eivät nuo ole mitään eri planeetalta olevia naisia vaan ihan tavallisia naisia. Omassakin tuttavapiirissä moni hyvästä perheestä oleva nainen on sotkeutunut nuorena sellaisten miesten matkaan, että aivan varmasti on kaduttanut hieman aikuistuttua."
Miten nämä ko. naiset ovat sinun tai kenenkään muunkaan täällä ulisevan ongelma? Keskittyisitte omaan elämäänne.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, miten paljon nämä ulimiehet tuntevat näitä jännämiehiä ja heidän kanssaan intohimoa kokevia naisia. Missä niitä on pilvin pimein? Toinen hauska juttu on se, että he tuntevat runsaasti komeita miljonäärimiehiä. Itse en tunne yhtään. Asutaankohan me edes samassa maassa?
Tämä tässä eniten ihmetyttää/naurattaa, kun tuttuja pariskuntia miettii. Ei parhaalla tahdollakaan voi väittää, että miehen pitäisi olla komea ja rikas saadakseen naisen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Tottakai myös miehen arvo laskee. Mela kuluu soutaessa..
Veneen pohjakin lahoaa homeisena. Jospa viimein huomaisivat, että se on se tappi joka puuttuu pohjasta.
Erikoista mutta heikolle itsetunnolle ominaista, että mies identifioi itsensä veneen tapiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veneen pohjakin lahoaa homeisena. Jospa viimein huomaisivat, että se on se tappi joka puuttuu pohjasta.
Erikoista mutta heikolle itsetunnolle ominaista, että mies identifioi itsensä veneen tapiksi.
Ja naisen (?) veneeksi?
Naiset on vuosisatojen aikana tottuneet siihen että miehet lähestyy heitä mutta nykyisin tilanne on muuttunut ja naiset ei kestä sitä kun mieskin voi nykyään esittää vaatimuksia naisille. Ennen mies oli halujensa vietävissä mutta nykyään miehen ei ole pakko lähestyä sitä alhaisen tason naista ja sekös naisia korpeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naisen (?) veneeksi?
Kirkkovenehän on iänaikuista symboliikkaa
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vasta elokuvan, joka tässä ketjussa kirjoittelevien miesten sietäisi myös katsoa. A Different Man (2024), oli ehdokkaana myös Oscareissa.
Haha te naiset oikeasti vertaatte jotain elokuvaa todelliseen elämään? Sieltäkö te olette oppineet sen että tasokas mies lähestyy teitä vaikka olisitte itse rumia? Elokuvat ei ole totta eikä ne liity millään tapaa oikeaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on vuosisatojen aikana tottuneet siihen että miehet lähestyy heitä mutta nykyisin tilanne on muuttunut ja naiset ei kestä sitä kun mieskin voi nykyään esittää vaatimuksia naisille. Ennen mies oli halujensa vietävissä mutta nykyään miehen ei ole pakko lähestyä sitä alhaisen tason naista ja sekös naisia korpeaa.
Kuka ei kestä? Mieshän täällä jälleen kerran naisettomuuttaan ulisee.
Jännä, että osa tästä sivilisaatiosta on ihmisiä, jotka rakentavat elämää ja ihmissuhteita ja osa on eläimen tasolle jääneitä viettiolioita, joilla sukupuolihormonit määrittävät kaiken toiminnan tai toimimattajättämisen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat vuosisatojen aikana tottuneet siihen, että miehet pahoinpitelevät ja r aiskaavat. Ihanaa, kun saa olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä normaalipainoisena ja keskituloisena miehenä vaadin että naisen tulee olla normaalipainoinen(tai hoikka) , naisen tulee olla kaunis ja nuorekas niin heti te naiset vingutte että se on väärin ja että minä olen huono koska haluan hyvän kumppanin itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Miehillehän se sinkkuus tuntuu olevan suurempi ongelma kuin naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naisen (?) veneeksi?
Kirkkovenehän on iänaikuista symboliikkaa
Kyllä. Kunnon esineellistäminen. Lisäksi jännä, kun kutsutaan myös järveksi. Miksihän nämä kaikki vertaukset ovat jotain kalastamiseen liittyviä. Kyllähän sitä seuraa myös kalastetaan ja kalastellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat vuosisatojen aikana tottuneet siihen, että miehet pahoinpitelevät ja r aiskaavat. Ihanaa, kun saa olla rauhassa.
Taitaa olla sun oma fantasia ja kiltit miehet ei tietenkään kelpaa sulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Summa summarum: Palstan uliulimies ei halua naista enää 30+, vaan hän haluaisi vaan päästä panemaan mahdollisimman montaa erittäin kaunista naista vuosina 20-30v. Ulimies on kateellinen niille miehille, jotka komeudellaan ja statuksellaan saavat kaadettua kaikki naiset tuona aikana. 30+ pariutuminen on ulimiehen mielestä säälittävää.
Palstan ulimies varmaankin olisi toivonut, että hän olisi voinut elää normaalia nuoren ihmisen elämää, johon kuuluu seurustelu ja tapailu esimerkiksi 16-30 v ikähaarukassa. Hänestä olisi varmaan mukavaa, jos joku olisi osoittanut kiinnostusta tai vastannut muulla kuin nenän vartta pitkin katsomalla. Olisi varmaan mukavampi kelvata toisille ihan omana itsenään eikä vasta 30-40 v, kun on varallisuutta. Ja kun hän pariutuu, hän tietää, että saa osakseen sen henkisen kuonan, jota monille naisille on kertynyt jännämiesten tapailuista.
<
Kysyn nyt ihan tosissani, että onko teille ulimiehille olemassa mitään muuta sisältöä elämässä kuin seksi/naiset ja seksin/naisten puute? Ette puhu koskaan mistään muusta. Pystyttekö edes käsittämään, että muilla ihmisillä tavalliseen elämään sisältyy niin paljon muutakin kuin ainoastaan paneminen?
Itse sairastuin vakavasti hieman yli kaksikymppisenä. Minun ikävuoteni 24-30 kuluivat siis lääkäreiden luona ravatessa, aina välillä pitkillä osastohoitojaksoilla, laboratorioissa jne. Sairaudesta huolimatta piti jaksaa opiskella (onneksi jaksoin ja hankit itselleni hyvän ammatin). Joku kädestä pitäminen kesäillassa tai sen puute oli noina vuosina pienin huolistani. Olin itse asiassa ollut superonnellinen, jos minulla olisi ollut aikaa ja energiaa miettiä tuollaisia. No, selvisin sairaudestakin ja olen edelleen hengissä.
Onneksi olen nykyään jo keski-ikäinen ja sain sairastaa rauhassa. Nykyään olisin varmaan joutunut ulimiesten silmätikuksi, koska olin kaunis nuori nainen vakavasti sairastaessani ja opiskeluihin keskittyessäni enkä millään lailla "parisuhdemarkkinoiden" käytettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä normaalipainoisena ja keskituloisena miehenä vaadin että naisen tulee olla normaalipainoinen(tai hoikka) , naisen tulee olla kaunis ja nuorekas niin heti te naiset vingutte että se on väärin ja että minä olen huono koska haluan hyvän kumppanin itselleni.
Ei ketään kiinnosta sinun vaatimuksesi. Sen kun menet ulos etsimään sopivaa naista.
Katsoin vasta elokuvan, joka tässä ketjussa kirjoittelevien miesten sietäisi myös katsoa. A Different Man (2024), oli ehdokkaana myös Oscareissa.