Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.
Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus.
Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla.
Kommentit (2809)
Vierailija kirjoitti:
Naiset opetelkaa hymyilemään, opetelkaa laittautumaan kauniisti, opetelkaa kunnioittamaan miehiä, opetelkaa tottelemaan miehiä ja opetelkaa olemaan seksuaalisia naisia.
Näin te voitte saada meitä tasokkaampia miehiä. Tiedän mistä puhun koska minä olen ns tasokas ja saan kauniita naisia.
T: Di, 192cm ja urheilullinen
Saattaa ulkoisesti hetken tämä sinun "tasokkuus" toimia, mut ei sinusta parisuhteeseen ole. Tuollaisilla vaatimuksilla.
Kaunis koira sinulle sopii. Koulutat vaan ensin.
tää on hyvä kun palstanaiset sanoo niille miehille jotka haluais parisuhteen että parempi kun oppivat tulemaan toimeen ilman naista. ja niille miehille jotka sanoo etteivät parisuhdetta kaipaa sanovat että ovat äitiongelmaisia naisvihaajia sen vuoks
Vierailija kirjoitti:
Naiset opetelkaa hymyilemään, opetelkaa laittautumaan kauniisti, opetelkaa kunnioittamaan miehiä, opetelkaa tottelemaan miehiä ja opetelkaa olemaan seksuaalisia naisia.
Näin te voitte saada meitä tasokkaampia miehiä. Tiedän mistä puhun koska minä olen ns tasokas ja saan kauniita naisia.
Ihmiset, olkaa omia itsejänne, rohkeasti älkääkä esittäkö muuta kuin olette. Keskittykää kehittämään taitojanne: ihmissuhdetaidot, ammatti, harrastukset.
Kun olette henkisesti aikuisia ihmisiä, joilla on parisuhdetaidot, osaatte valita itsellenne sopivaa seuraa eikä myöskään tarvitse keskittyä johonkin epäolennaiseen, kuten kehittämään itselleen kuorta, joka onnistuu metsästämään itselleen kuoren kumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on tehnyt videon
jee kiva musta mies tulee ja selittää pahan valkoisen miehen sanomiset
Erittäin fiksusti selittikin. Ja tuo video on tosiaan kuin ap:n (ja muiden ketjun miesten) narinasta tehty. Huomaa, mistä nämä ulipojat oppinsa saavat, kun lauseetkin on sanasta sanaan samanlaisia tällä palstalla. Omia mielipiteitä ei siis ole, vaan uskotaan typeriä netti"guruja".
fiksu kiva musta mies selittää jee jee jee valkoset miehet pahoja mustat miehet kivoja
Et taida osata englantia, etkä ymmärtänyt siis videosta sanaakaan?
katsooko jo
No varmaan olisi fiksua katsoa, jos kommentoi videota. Pitäisikö rodut olla päin vastoin? Siinä tapauksessa sitten sanoisit, että vain mustat käyttäytyvät tuolla tavalla, että me valkoiset olemmekin fiksumpia, kuten mies videolla kertoo.
Ja tuo musta mies nyt sitten on itsekin narsisti, eli tietää tasan tarkkaan mitä narsistien mieli toimii. Hän nyt vaan on siitä parempi kuin tuo videon valkoinen mies ja te palstavinkujat, että hän on tehnyt asialle jotain - hakeutunut terapiaan ja tehnyt työtä kasvaakseen henkisesti aikuiseksi ja hyväksi aviomieheksi. (Ai niin, byhyy taas musta mies vei valkoisen naisen...)
Vierailija kirjoitti:No varmaan olisi fiksua katsoa, jos kommentoi videota. Pitäisikö rodut olla päin vastoin? Siinä tapauksessa sitten sanoisit, että vain mustat käyttäytyvät tuolla tavalla, että me valkoiset olemmekin fiksumpia, kuten mies videolla kertoo.
Ja tuo musta mies nyt sitten on itsekin narsisti, eli tietää tasan tarkkaan mitä narsistien mieli toimii. Hän nyt vaan on siitä parempi kuin tuo videon valkoinen mies ja te palstavinkujat, että hän on tehnyt asialle jotain - hakeutunut terapiaan ja tehnyt työtä kasvaakseen henkisesti aikuiseksi ja hyväksi aviomieheksi. (Ai niin, byhyy taas musta mies vei valkoisen naisen...)
no voi kun oot ihanan mustan miehen youtubesta löytänyt sehän sulle riittää pitämään seuraa niin et muuta tarvitse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sain tasokkan miehen. Olemalla ihan oma itseni. Häntä ärsytti naiset, jotka yrittivät olla kauheasti mieliksi. Hän arvostaa nimenomaan tätä minun omapäisyyttäni. Korjasin sit hänet markkinoilta. Tavoite siis saavutettu.
Kuka jaksaa elää jonkun mielistelijän kanssa?
"Omapäisyys" viehättää siksi, että se kertoo siitä, että ihminen on oma itsensä eikä ole peloissaan siitä, että olemalla oma itsensä, tulisi jätetyksi = ei ole epätoivoinen suhteen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:No varmaan olisi fiksua katsoa, jos kommentoi videota. Pitäisikö rodut olla päin vastoin? Siinä tapauksessa sitten sanoisit, että vain mustat käyttäytyvät tuolla tavalla, että me valkoiset olemmekin fiksumpia, kuten mies videolla kertoo.
no voi kun oot ihanan mustan miehen youtubesta löytänyt sehän sulle riittää pitämään seuraa niin et muuta tarvitse
Tämä on ihan absurdia. Kiitos aamun nauruista 😂😂😂😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Mene kouluun opiskelemaan itsesi korkeammalle, niin saat niitä mätsejä enemmän. Mutta ei, et aio tehdä mitään mikä parantaa asemaasi, itse asiassa taistelet ikenet verissä sitä vastaan että parantaisit itseäsi. Koska naiset mielestäsi ansaitsevat sen mitä sinä päätät. Ja yrität väkipakolla naisen itsellesi saada.
Tätä minäkin olen yrittänyt tässä ketjussa selittää. Jokaisen itseään kunnioittavan miehen kannattaa tavoitella mahdollisimman korkeaa statusta ja pitää huolta kunnostaan. Vain sillä tavalla voi saavuttaa tilanteen, jossa on "reilu peli" eli sekä miehellä että naisella on saman verran valtaa parisuhdemarkkinoilla. Hypergamiaa voi pelata edukseen.
Tuossa on nyt sitten valkoinen mies kertomassa samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene kouluun opiskelemaan itsesi korkeammalle, niin saat niitä mätsejä enemmän. Mutta ei, et aio tehdä mitään mikä parantaa asemaasi, itse asiassa taistelet ikenet verissä sitä vastaan että parantaisit itseäsi. Koska naiset mielestäsi ansaitsevat sen mitä sinä päätät. Ja yrität väkipakolla naisen itsellesi saada.
Tätä minäkin olen yrittänyt tässä ketjussa selittää. Jokaisen itseään kunnioittavan miehen kannattaa tavoitella mahdollisimman korkeaa statusta ja pitää huolta kunnostaan. Vain sillä tavalla voi saavuttaa tilanteen, jossa on "reilu peli" eli sekä miehellä että naisella on saman verran valtaa parisuhdemarkkinoilla. Hypergamiaa voi pelata edukseen.
Peukalosääntöjä:
- tutkinto ylempi korkeakoulututkinto tai tohtorintutkinto statusalalta
- BMI < 25
- Cooperin testi > 2600 m
- tulot > 6000 e/kk
- supliikkitaidot
- laaja ystäväpiiri
- vähintään kahta vierasta kieltä sujuvasti
- vähintään kaksi mielenkiintoisia harrastusta
Kaikki aivan tehtävissä olevia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 mätsiä per vuosi. Siis joka kuukausi uusi friidu tyrkyllä. Ja riippuen kuinka monta vuotta näitä mätsejä on hankittu, niin niitä on jo aika läjä. Muttei kelpaa kukaan niistä. Eipä tietenkään. Aina pitää olla timmi, hyväpalkkainen ja korkeastikoulutettu ja itsestään huolehtiva pirtsakka pimu joka ryyppää baarissa muut pöydän alle muttei ole ikinä kännissä eikä koskaan väitä vastaan, vaan tuijottaa sinua sinisin silmin kuin itse satujen prinssiä valkeassa Ladassa.
Et tiedä millaista on olla mies.
Miehen pitää tykätä jokaisesta naisesta ja miehen pitää toivoa että edes joku nainen tykkää takas, muuten mies ei saa yhtään kontaktia naisiin. Se mätsi ei kerro oikein mitään, se kertoo vaan sen että nainen on ns "jatkokierroksella". Niistä mätseistä mitä tulee niin niistä sitten katsotaan onko kukaan
Samaa mietin itsekin miehenä. Kyllä Darwin nauraa, kun miehet alkavat duunarihommiin ja ihmettelevät, kun eivät kelpaa naisille. Maailman alusta evoluutio on pitänyt huolta, että alfamiehille riittää kysyntää ja muille ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on tehnyt videon
jee kiva musta mies tulee ja selittää pahan valkoisen miehen sanomiset
Erittäin fiksusti selittikin. Ja tuo video on tosiaan kuin ap:n (ja muiden ketjun miesten) narinasta tehty. Huomaa, mistä nämä ulipojat oppinsa saavat, kun lauseetkin on sanasta sanaan samanlaisia tällä palstalla. Omia mielipiteitä ei siis ole, vaan uskotaan typeriä netti"guruja".
fiksu kiva musta mies selittää jee jee jee valkoset miehet pahoja mustat miehet kivoja
Et taida osata englantia, etkä ymmärtänyt siis videosta sanaakaan?
katsooko jo
En katso. Niiden katsomisessa menee aivan liikaa aikaa, tekstiä on paljon nopeampi lukea.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on nyt sitten valkoinen mies kertomassa samaa.
koha kiusasin
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel. Mies on kuuminta hottia näillä spekseillä:
- itsestään huolta pitävä eli: hyvä hygienia, puhtaat ja ehjät vaatteet, talous kunnossa (ei maks.häiriöitä ja käy töissä, pystyy maksamaan laskunsa aikä ole aina PA) ja koti siisti eikä kaatopaikka. Ei addiktioita kuten alkoholi.
- kanssaihmisiä kunnioittava ja arvostava: ei misogynistinen paasaja ja besserwisser. Kuuntelee, kertoo mielipiteensä ja tunteensa, arvostaa ja hyväksyy muutkin kuin oman näkökulmansa asioihin.
- luotettava ja turvallinen: ei petä ja on sanansa mittainen mies.
- on kykeneväinen asettamaan puolisonsa tarpeet omien edelle. Ei aina tietenkään vaan 50/50. Itsekkyys on monen miehen helmasynti.
- tekee kotihommia oma-aloitteisesti (=ei etsi ilmaista piikaa).
- väkivallattomuus (Suomessa ei itsestäänselvyys, sairasta että pitää erikseen mainita)
Tällaiset miehet ovat harvassa. Onnekkaita ovat he, joilla on h
Vastaanpa neljän omassa tuttavapiirissä olevan 30-40 v sinkkumiehen puolesta:
"itsestään huolta pitävä eli: hyvä hygienia, puhtaat ja ehjät vaatteet, talous kunnossa (ei maks.häiriöitä ja käy töissä, pystyy maksamaan laskunsa aikä ole aina PA) ja koti siisti eikä kaatopaikka. Ei addiktioita kuten alkoholi."
Kyllä
"kanssaihmisiä kunnioittava ja arvostava: ei misogynistinen paasaja ja besserwisser. Kuuntelee, kertoo mielipiteensä ja tunteensa, arvostaa ja hyväksyy muutkin kuin oman näkökulmansa asioihin."
Kyllä
"luotettava ja turvallinen: ei petä ja on sanansa mittainen mies."
Kyllä
"on kykeneväinen asettamaan puolisonsa tarpeet omien edelle. Ei aina tietenkään vaan 50/50. Itsekkyys on monen miehen helmasynti."
Kyllä
"tekee kotihommia oma-aloitteisesti (=ei etsi ilmaista piikaa)."
Kyllä
"väkivallattomuus (Suomessa ei itsestäänselvyys, sairasta että pitää erikseen mainita)"
Kyllä
"Tällaiset miehet ovat harvassa"
Paskapuhetta, näillä neljällä kaverilla täyttyy kaikki ylläolevat kriteerit eikä juuri mitään vientiä. Ovat myös ok-tuloisia (> 4 k€) ja yliopistotutkinnon käyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sain tasokkan miehen. Olemalla ihan oma itseni. Häntä ärsytti naiset, jotka yrittivät olla kauheasti mieliksi. Hän arvostaa nimenomaan tätä minun omapäisyyttäni. Korjasin sit hänet markkinoilta. Tavoite siis saavutettu.
"Omapäisyys" viehättää siksi, että se kertoo siitä, että ihminen on oma itsensä eikä ole peloissaan siitä, että olemalla oma itsensä, tulisi jätetyksi = ei ole epätoivoinen suhteen
Tätä juuri tarkoitin. Ei minulla ole tarve olla itsepäinen itsepäisyyden vuoksi. Vaan ilmaisen omat näkemykseni ja pidän tarvittaessa rajani. Samaa odotan mieheltäni. Kumpikaan ei romahda siitä, jos olemme eri mieltä asioista, tai pidämme myös omia puoliamme. Kun kukaan ei oikeasti ole ajatusten lukija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä, onko se korkea status sinänsä se juttu. Vaan se, että mitä ikinä tekeekin, tekee sen hyvin ja on tyytyväinen itseensä. Sellainen vakaa itseluottamus ja sopiva varmuus ovat viehättäviä piirteitä ihmisessä. Henk. koht. ihan sama, luennoiko yliopistolla vai asentaako ikkunoita. Vakaa ja varma ihminen luo turvaa ja se on parisuhdemarkkinoilla aika kova juttu. Siis pitkässä suhteessa. Seikkailut sit asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 mätsiä per vuosi. Siis joka kuukausi uusi friidu tyrkyllä. Ja riippuen kuinka monta vuotta näitä mätsejä on hankittu, niin niitä on jo aika läjä. Muttei kelpaa kukaan niistä. Eipä tietenkään. Aina pitää olla timmi, hyväpalkkainen ja korkeastikoulutettu ja itsestään huolehtiva pirtsakka pimu joka ryyppää baarissa muut pöydän alle muttei ole ikinä kännissä eikä koskaan väitä vastaan, vaan tuijottaa sinua sinisin silmin kuin itse satujen prinssiä valkeassa Ladassa.
Et tiedä millaista on olla mies.
Miehen pitää tykätä jokaisesta naisesta ja miehen pitää toivoa että edes joku nainen tykkää takas, muuten mies ei saa yhtään kontaktia naisiin. Se mätsi ei kerro oikein mitään, se kertoo vaan sen että nainen on ns "jatkokierroksella". Niistä mätseistä mi
"Samaa mietin itsekin miehenä. Kyllä Darwin nauraa, kun miehet alkavat duunarihommiin ja ihmettelevät, kun eivät kelpaa naisille. Maailman alusta evoluutio on pitänyt huolta, että alfamiehille riittää kysyntää ja muille ei."
Omituisnen ajatus. Kyllä alfa on alfa, ammatista riippumatta. Ja DI voi olla täysin hiiri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on yhdentekevää, monenko miehen kanssa nainen on paneskellut. Enempi kyse on siitä _kenen_ kanssa on paneskellut. Se, että on pannut 30 älykkään lääkärin kanssa on parempi kuin että on pannut kolmen sätkäjätkä-jännämiehen kanssa.
Miksi sekään sua kiinnostaa?
Koska haluan naisen, jolla on jokin taso.
En myöskään halia sua samalla alueella kuin sätkäjätkät tai ajaa samalla autolla kuin sätkäjätkä. Miksi haluaisin naisen, jolla on sätkäjätkien aiheuttamaa henkistä kuormaa?
Luletko ihan tosissasi saavasi selville kaikki naisen entiset suhteet? Tiedoksesi, että niistä ei sulle kerrota :D
Ei miehillä ole mitään pakkoa seurustell
Ei olekaan. Mutta sinä et tiedä sitä historiaa. Ilmeisesti asut hyvin pienessä syrjäkylässä, jonne jääneiltä puuttuu täysin yksityisyys, mutta se on oma ongelmasi ja niiden parin naisen, jotka sinne on tyhmyyttään jääneet tuollaisten jämäukkojen sekaan.