Miksei tavallinen keskituloinen mies kelpaa naisille?
Mulla on palkka sellaiset 3500€/kk ja oon tavallinen ihan ok näköinen mies, mutta vaikea päästä treffeille ja kun joskus harvoin pääsee, niin tulee aina pakit. Pitääkö olla korkeat tulot ja komea naama, kyllä kai sit?
Kommentit (123)
no osa jää aina yksin. ehkä se oot sinä. tai sit muutat jotain niin kauan että saat sen parisuhteen. mutta ymmärrän että on halpompi valittaa ja syyllistää muita.
Sehän on moneen kertaan tutkittu juttu, että psykopaatit ja narsistit jäljittelevät hyvää itsetuntoa ja pariutuvat ensin. Sitten toisella kierroksella on tavallisen miehen vuoro.
Minulle kelpaavat isokulliset. Köyhimpinäkin.
Vierailija kirjoitti:
En ap:n teoriasta syty, kaikki kaverini ovat kelvanneet naisille. Osa on parempituloisia, osa huonompi tuloisia, osa on minua pidempiä, osa saman kokoisia. Minä olen elänyt ja asunut yksin melkein koko elämäni. Kavereilla on lapsia, minulla ei.
Edes nuorena kaljuuntuminen ei selitä tätä. Pari hyvää ystävääni ovat kaljuuntuneet samaan aikaan kuin minä. Molemmat parisuhteessa, minä en.
Näin se on. Minulla on tuttavapiirissä aika monenlaista ja kaikenlaiset lyhyestä, lihavasta, kaljusta ja erittäin juntista maalaismiehestä lähtien on kelvanneet naisille. Yleensä niissä sosiaalisissa taidoissa on jotain poikkeavaa jos ei kertakaikkiaan ketään löydä, sekä naisilla että miehillä.
Noh, ei ainakaan täällä valittaminen ja jatkuvasti samasta iheesta ketjujen aloittaminen ainakaan paranna mahdollisuuksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ohjeet:
1. Hommaa rikosrekisteri ja tuomio.
2. Pidä ja kohtele naisia kuin saastaa ja alista heitä.
3. Ota tatskoja käsiin, kaulaan ja jopa naamaan.
4. Juo ja poltaNäiden ohjeiden jälkeen saat tyrkkiä karuimman näköisiä pirkkoja kauemmaksi....
Ja fiksut ja mukavat kiertävät kaukaa.
Jep, varma tapa löytää mt-ongelmaisia jännänaisia. Mutta jos se on tavoitteena niin ei muuta kuin.
Vierailija kirjoitti:
Noh, ei ainakaan täällä valittaminen ja jatkuvasti samasta iheesta ketjujen aloittaminen ainakaan paranna mahdollisuuksiasi.
Tää on eka ketju, jonka mä aloitin, täällä on vaan muilla ollut vähän samanlaisista näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on eka ketju, jonka mä aloitin, täällä on vaan muilla ollut vähän samanlaisista näköjään.
Lähes päivittäin näkyy aloituksia missä joku mies valittaa miten tavalliset ja keskituloiset miehet eivät kelpaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes päivittäin näkyy aloituksia missä joku mies valittaa miten tavalliset ja keskituloiset miehet eivät kelpaa naisille.
Niin joo, ehkä monella tavallisella miehillä sit vaan on vaikeuksia löytää naista.
Ap ei ole tavallinen, hän on av-jankkaaja. Ja sellaista ei halua kukaan.
Kertoisitko mistä päättelit, että pakkien syynä on sun palkka? Keksin heittämällä kymmenen todennäköisempää syytä
Ei ole kyse tulotasosta vaan kokonaisuudesta. Jos luulet, että naista kiinnostaa lähinnä tulotasosi, teet siitä itsensä toteuttavan ennusteen.
Varmasti on sellaisia naisia, joita kiinnostaa lähinnä miehen varallisuus. Mutta luulisin, että suurin osa naisista kiinnostuu miehestä enemmänkin luonteen, käytöksen ja olemuksen perusteella.
Itseäni miehessä on aina kiinnostanut eniten kyky älylliseen keskusteluun, huumorintaju ja heittäytymiskyky. Ja tietty omaa silmää miellyttävä ulkonäkö. Näistä syntyy vetovoima.
Hyvin kelpaa. Olen köyhänä kolmekymppisenä osa-aikaisena kassatyöntekijänäkin saanut vaikka kuinka paljon naisia, mukaan lukien rikkaita ja hyvistä perheistä tulleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naiset (ihmiset) vaativat parisuhteeseen muutakin kuin rahaa esim. sosiaalisia taitoja, toisen arvostusta, kunnioitusta, hyviä käytöstapoja, hienotuneisuutta, kielenkäyttöä jne.
Aijaa, oisko jotain kursseja, joissa oppii noita?
Kyllä. Sen nimi on elämä ja ihmiskontaktit syntymästä lähtien päivittäin.
Aika loppuu
Kannattaa joskus jutella naisten kanssa, ilman rehentelyä ja valehtelua. Eikä mitään iskureploja, vaan näytät olevasi aito ja luotettava. Ei kannata heti mennä seurustelujuttuihin, vaan lähinnä mainita, ettet seurustele kenenkään kanssa.
Älä vonkaa. Näytä että osaat keskustella asioista, joita jaksaa kuunnella päivästä toiseen. Seksuaalista kyvykkyyttä ei kannata ollenkaan korostaa.
Eikä kannata yleistää. Jos ei tunnu kelpaavan kenellekään, niin kannattaa muuttaa jotain omassa lähestymistavassa eikä syyllistää toisia. Jos ei tätä tajua, niin se kertoo paljon luonteesta.
Naisia ei ylipäätään enää kiinnosta heterosuhteet kuten ennen, heterosuhde koetaan enemmän haitaksi kuin hyödyksi.
Palkassasi ei ole mitään vikaa.
Vika on varmasti jossain muualla, kun tuossa rahassa. Tuon kuitenkin esiin näkökulman rahasta. Esim oma vaimoni on korkeasti koulutettu alle 30v ja tienaa yli tuplasti tuon sinun määrän. Voisi olla vaikeaa tapailla reippaasti alle oman tason tienaavaa, kun nuorilla yleensä on tapana ostaa asunto ja maksaa se pois. Saada lapsia ja tehdä ihan normaaleja juttuja perheenä, jossa raha helpottaa elämää.
On mulla jonkun verran kontakteja, pari kaveria joiden kanssa käyn joskus kaljalla.