Miksei tavallinen keskituloinen mies kelpaa naisille?
Mulla on palkka sellaiset 3500€/kk ja oon tavallinen ihan ok näköinen mies, mutta vaikea päästä treffeille ja kun joskus harvoin pääsee, niin tulee aina pakit. Pitääkö olla korkeat tulot ja komea naama, kyllä kai sit?
Kommentit (123)
Ei se ole palkasta kiinni. Aika lailla kaikkia tuntemiani ikisinkkumiehiä yhdistää kaksi asiaa: ruma naama ja vähäinen tai olematon päihteidenkäyttö.
Kyse on siitä, että onko sinulla ihmissuhdetaitoja, osaatko olla suhteessa. Kyse ei ole ulkonäöstä tai palkasta. Jo se, että nostit nuo asiat, kertoo, että olet ihan ulalla siitä miten suhteessa ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naiset (ihmiset) vaativat parisuhteeseen muutakin kuin rahaa esim. sosiaalisia taitoja, toisen arvostusta, kunnioitusta, hyviä käytöstapoja, hienotuneisuutta, kielenkäyttöä jne.
Aijaa, oisko jotain kursseja, joissa oppii noita?
Se oli se peruskoulu ja lukio/amis. Sillon olisi pitänyt välitunneilla ja ryhmätöissä oppia ihmisten sosiaaliset tavat.
Toki ikävää jos vanhempasi pitivät sinua kotikoulussa etkä mitään sosiaalistumista oppinut.
Mistä etsit näitä naisia? Hanki vaikka tanssitaito niin alkaa flaksi käymään.
Koska inisee palstalla tätä samaa jatkuvasti.
Terv: Mulla on työtön ja köyhä mies, oli työtön jo silloin kun tavattiin.
Se että sinä koet asian niin ettet kelpaa ei tarkoita sitä ettei naisille kelpaa kuvailemasi kaltainen mies. Kyllä monille kelpaa. Täysin makuasioita. Ihmiset ovat yksilöitä ja jokaisella on omat mieltymyksensä.
Mulla ei ole koskaan ollut hyviä tuloja mutta silti olen ollut naimisissakin monta vuotta mun makuun olevan hyvännäköisen naisen kanssa. Naisia ollut ennen sitäkin vaikka olen ollut työttömänäkin. Nyt olen 8 vuotta ollut yksin vain siitä syystä että haluan olla yksin eli en ole edes yrittänyt saada seuraa koska yksin viihdyn parhaiten. Varmasti saisin seuraa mun makuun olevista naisista halutessani riippumatta siitä olenko töissä vai en ja mitkä mun tulot on.
Uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo. Runkkaat tätä samaa paskaa joka päivä täällä ja pilaat meidän kunnon miesten maineen. Ruikuttamalla ei saa mitään.
SOS t. Mies
Monelleko naiselle pitää kelvata? Eikö yksi riitä?
Sen yhden kanssa pitää vaan olla molemminpuolosta viihtymistä ja halu olla pysyvästi yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, ei ainakaan täällä valittaminen ja jatkuvasti samasta iheesta ketjujen aloittaminen ainakaan paranna mahdollisuuksiasi.
Tää on eka ketju, jonka mä aloitin, täällä on vaan muilla ollut vähän samanlaisista näköjään.
Vähän samanlaisista...? 😆
Huomatkaa aloituksen ajankohta. Taas hän vietti perjantai-iltansa palstalla valittamassa miksi hän ei kelpaa naisille.
Emme tiedä missä hän yrittää lähestyä naisia, Tinderissä, baarissa, harrasuksissa, työpaikallako? Etsiikö hän yhden yön seuraa vai tähtääkö seurusteluun ja vakiintumiseen?
Ulkoiset seikat ovat ulkoisia seikkoja. Joku kirjoitti täällä että tärkeintä on se mitä miehellä on korvien välissä. Lisäisin että myös jalkojen väli merkitsee, mutta useimmiten ne korreloivat siten että jos miehellä on jotain korvien välissä, hän osaa olla niin että nainen on tyytyväinen sängyssäKIN. Rakastajat ovat asia erikseen. Niitä ei tarvita muuhun kuin panemiseen.
Tuolla mulla on sellainen keittiössä tälläkin hetkellä ryystämässä aamukahviaan. Vika lienee luonteessaasi. N42
Vierailija kirjoitti:
Huomatkaa aloituksen ajankohta. Taas hän vietti perjantai-iltansa palstalla valittamassa miksi hän ei kelpaa naisille.
Emme tiedä missä hän yrittää lähestyä naisia, Tinderissä, baarissa, harrasuksissa, työpaikallako? Etsiikö hän yhden yön seuraa vai tähtääkö seurusteluun ja vakiintumiseen?
Ulkoiset seikat ovat ulkoisia seikkoja. Joku kirjoitti täällä että tärkeintä on se mitä miehellä on korvien välissä. Lisäisin että myös jalkojen väli merkitsee, mutta useimmiten ne korreloivat siten että jos miehellä on jotain korvien välissä, hän osaa olla niin että nainen on tyytyväinen sängyssäKIN. Rakastajat ovat asia erikseen. Niitä ei tarvita muuhun kuin panemiseen.
Lauantai-iltana tuon laitoin. En kyllä ollut perjantainakaan baarissa, mutta silloin tällöin käyn parin kaverin kanssa baarissa viikonloppuna.
ap
Kohta se on pitkässä juoksussa se sama onko keskituloinen tai tuloton mies. Perheen perustamiseen ja elämiseen mahdollisuudet on taattu enää huippuunsa rikkaille ja koulutetuille.
Tuleeko kahden akateemisen vanhemman lapsista duunareita.
Tuleeko kahden amkkilaisen vanhemman lapsista. Tuskin.
Ajan mittaan loppuun sukupuuttoon ns tavallinen kansa.
Tuossa sohvalla mun tavallinen mies pötköttölee.
Niin pitääkö olla joku hyvätuloinen lääkäri tai lentäjä? Ei! Minulle käy ihan keskituloinen mieskin yhtä hyvin!
Kun me naiset emme tarvitse miestä yhtään mihinkään. Pysy siellä kotonasi.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo. Runkkaat tätä samaa paskaa joka päivä täällä ja pilaat meidän kunnon miesten maineen. Ruikuttamalla ei saa mitään.
Lopeta jo miehenä esiintyminen.
Suomalaisten miesten ongelma nro 1. Luulette että parisuhde perustuu rahaan. Ei, naiselle tärkeintä on se, mitä miehen korvien välissä on. Voit toki rehvastella rahoillasi, työpaikallasi, egollasi, munallasi ja kiltteydellä. Mutta, jos korvien välissä ei heilu kun keltainen neste, niin millään noista mitä mainitsin ei ole merkitystä. Miksi uhriudutte täällä vuodesta toiseen? Perityykö tuo miesten katkeruus jotenkin typerältä isältä pojalle.