Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei rahaa ruokaan, kuka auttaa? 😭 TilillĂ€ 0.02€ senttiĂ€ ja jÀÀkaapissa 1 makkara.

Vierailija
22.03.2025 |

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
22.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vuosikymmenien vassarointi on johtanut taas kerran nÀlÀnhÀtÀÀn.

Nyt on myöhÀistÀ on aika kuolla.

Vierailija
42/52 |
22.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin lÀhettÀÀ parikymppiÀ, tilisiirto tai paypal? Olen itsekin ollut vastaavassa tilanteessa, minulla ei vaan ollut ketÀÀn joka olisi auttanut minua.

Et ole tosissasi? Olen minÀkin ollut vastaavassa tilanteessa mutta kyllÀ siellÀ kaapissa on tuossa vaiheessa ollut ihan muuta kuin kallista makkaraa. Milloin mahtaa ap.n rahapÀivÀ olla seuraavaksi? LapsilisÀpÀivÀkö? EiköhÀn makkara riitÀ sinne asti jos on kunnon lenkki. Olisi kantsinut laittaa makkararaha. Johonkin riitoisampaan.

Kotimaista Uunilenkki 400 g

0,99 €

2,47 €/kg

MitÀ muuta ruokaa olet ostanut yÀsdÀ kuussa? Osta jatkossa kaikki ruokasi alle 5/kg suurinosa alla 2e/kg ja syö kohtuullisia annoksia. KyllÀ alkaa kaapit tÀyttyÀ ja vatsa myös.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
22.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Laita nopee se makkara etupymppyyn!

Vierailija
44/52 |
22.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos löydÀt viisi tölkkiÀ nyt on lauantai niin saat sillÀ rahkan. Laitat sen puuron sekaan niin pitÀÀ nÀlkÀÀ pari-kolme tuntia. Sitten lÀhdet taas kerÀmÀÀÀn heti aamuyöstÀ tölkkejÀ. TÀÀ oli mun elÀmÀÀ vuosi sitten. Nyt on vÀhÀn paremmin.

Vierailija
45/52 |
22.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos löydÀt viisi tölkkiÀ nyt on lauantai niin saat sillÀ rahkan. Laitat sen puuron sekaan niin pitÀÀ nÀlkÀÀ pari-kolme tuntia. Sitten lÀhdet taas kerÀmÀÀÀn heti aamuyöstÀ tölkkejÀ. TÀÀ oli mun elÀmÀÀ vuosi sitten. Nyt on vÀhÀn paremmin.

Joo kyllĂ€ se siitĂ€ kohenee kovalla työllĂ€ vaikka ei vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ ihan menestykseen nouse niin kuin jotkut vĂ€ittĂ€vĂ€t ahkeruudella pÀÀsevĂ€n mutta jotenkin sitĂ€ kuitenkin pĂ€rjÀÀ ahkeroimalla. 

Vierailija
46/52 |
22.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voit ottaa suihin siltÀ työssÀkÀyvÀltÀ naapuriltasi - saat lihapiirakoita. Ja jos sun perseenreikÀ ei ole liikaa löystynyt sun laiskan elÀmÀntyylin, roskaruoan ja kaljan takia, saat varmasti pÀÀlle kaurahiutaleita.

Vierailija
47/52 |
22.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
49/52 |
23.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Töihin.

Vierailija
50/52 |
23.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MenkÀÀ töihin.

Vierailija
51/52 |
23.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jaa makkara viiteen osaan, niin pĂ€rjÀÀt hyvin koko viikon 

Ensi kerralla muistat vaan ostaa jotain fiksumpaa 

Vierailija
52/52 |
23.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kela, sossu, ruoka-apu, seurakunta. SiinÀpÀ ne yleisimmÀt. Osalla paikkakunnista on lisÀksi muita apua antavia yhdistyksiÀ, työttömille ruokailua etc. Googlaa omasi, kun on kerta netti kÀytössÀ