Ei rahaa ruokaan, kuka auttaa? đ TilillĂ€ 0.02⏠senttiĂ€ ja jÀÀkaapissa 1 makkara.
Kommentit (52)
PitÀÀ jÀÀkaappia yhdelle makkaralle.
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno
No ei se palkka tuu kovin nopeasti jos edes työtÀ saa. Onneton vinkki. Toisekseen ap saattaa olla jo töissÀ mutta on huono palkka tai kova tuhlaamaan.
Kiinnostais tietÀÀ mitÀ sÀ ap saat tÀstÀ jatkuvasta trollauksestasi? Vehkees pystyyn kun se ei muuten nouse edes leivinjauheella? MÀllis lentÀmÀÀn? Jotain muuta mielihyvÀÀ mitÀ ei muualta saa?
Paista makkara ripottele mausteita pÀÀlle. ( Tosi köyhillÀ ei oo jÀÀkaappia )
KONALA SE JAKSAA JANKUTTAA SAATANA!!!
Vierailija kirjoitti:
Voin lÀhettÀÀ parikymppiÀ, tilisiirto tai paypal? Olen itsekin ollut vastaavassa tilanteessa, minulla ei vaan ollut ketÀÀn joka olisi auttanut minua.
Et ole tosissasi? Olen minÀkin ollut vastaavassa tilanteessa mutta kyllÀ siellÀ kaapissa on tuossa vaiheessa ollut ihan muuta kuin kallista makkaraa. Milloin mahtaa ap.n rahapÀivÀ olla seuraavaksi? LapsilisÀpÀivÀkö? EiköhÀn makkara riitÀ sinne asti jos on kunnon lenkki. Olisi kantsinut laittaa makkararaha. Johonkin riitoisampaan.
Jos tilillÀ ei ole, niin sillon on lompakossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin lÀhettÀÀ parikymppiÀ, tilisiirto tai paypal? Olen itsekin ollut vastaavassa tilanteessa, minulla ei vaan ollut ketÀÀn joka olisi auttanut minua.
Et ole tosissasi? Olen minÀkin ollut vastaavassa tilanteessa mutta kyllÀ siellÀ kaapissa on tuossa vaiheessa ollut ihan muuta kuin kallista makkaraa. Milloin mahtaa ap.n rahapÀivÀ olla seuraavaksi? LapsilisÀpÀivÀkö? EiköhÀn makkara riitÀ sinne asti jos on kunnon lenkki. Olisi kantsinut laittaa makkararaha. Johonkin riitoisampaan.
Makkara paketti maksoi 1âŹ, onko muka kallis?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotimaista Uunilenkki 400 g
0,99 âŹ
2,47 âŹ/kg
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostais tietÀÀ mitÀ sÀ ap saat tÀstÀ jatkuvasta trollauksestasi? Vehkees pystyyn kun se ei muuten nouse edes leivinjauheella? MÀllis lentÀmÀÀn? Jotain muuta mielihyvÀÀ mitÀ ei muualta saa?
EhkÀ saa vinkkejÀ miten sÀÀstÀÀ parhaiten ruokakuluissa tai sitten joku oikeasti maksaa sille tÀstÀ. Voi tehdÀ hyvÀnkin tulin. Ei kai se ole hirveÀ valhe jos puuttuu nollia pikun edestÀ. Makkara voi pitÀÀ paikkansa jos ei ole just kÀynyt kaupassa tai syö yleensÀ ravintoloissa.
MÀki tulin katsoi et miten voisin selvitÀ paremmin.
Lihavat fasistit tÀÀllÀ nÀlkÀiselle vittui_lee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makkara paketti maksoi 1âŹ, onko muka kallis?
Ap
On. SiinÀ on vain 4 annosta. Opettele arvioimaan paljonko eurolla saa annoksia niin pÀrjÀÀt jatkossa paremmin. Heti kun raha tulee ajattele mÀÀrÀÀ ÀlÀ pelkkÀÀ hintaa. Eurolla saa monia juttuja mutta kaikki ei ole silti halpoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ saa vinkkejÀ miten sÀÀstÀÀ parhaiten ruokakuluissa tai sitten joku oikeasti maksaa sille tÀstÀ. Voi tehdÀ hyvÀnkin tulin. Ei kai se ole hirveÀ valhe jos puuttuu nollia pikun edestÀ. Makkara voi pitÀÀ paikkansa jos ei ole just kÀynyt kaupassa tai syö yleensÀ ravintoloissa.
MÀki tulin katsoi et miten voisin selvitÀ paremmin.
Tuo on se sama jankkaava trolli joka tuskin saa tÀstÀ yhtÀÀn mitÀÀn muuta kuin kaipaamaansa huomiota. Pskaa suoltaa nÀppÀimistölle siinÀ mÀÀrin ettÀ jopa oma prsereikÀnsÀ on kateellinen ja katkera siitÀ sontamÀÀrÀstÀ mitÀ aivosolunsa tuottaa. Sille on neuvomalla neuvottu vaikka mitÀ alkaen ruokajonoista mutta aina löytyy joku tekosyy ettei voi eikÀ halua jne.
Vierailija kirjoitti:
Lihavat fasistit tÀÀllÀ nÀlkÀiselle vittui_lee
Tuo on kyllÀkin vÀhÀn turhankin hyvinsyöny trolli joka jaksaa jankutta jankuttamasta pÀÀstyÀÀn tuota samaa kakkendaaliaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku vipata 50⏠ettÀ saan lonkeroa?
Ap
Tulihan se sieltÀ. Et raaski itse maksaa vaikka rahuskia on.
Voisitko seurustella miehen kanssa, jolla on kiljuÀmpÀri?
Mie voisin lainata. Mulla on 1300 euron elÀke, asumistukea tai tt-tukea en saa, koska tulot ovat liian suuret. Laki on laki eikÀ siinÀ mitÀÀn. PÀrjÀilen.