Ei rahaa ruokaan, kuka auttaa? 😭 Tilillä 0.02€ senttiä ja jääkaapissa 1 makkara.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno
No ei se palkka tuu kovin nopeasti jos edes työtä saa. Onneton vinkki. Toisekseen ap saattaa olla jo töissä mutta on huono palkka tai kova tuhlaamaan.
Kiinnostais tietää mitä sä ap saat tästä jatkuvasta trollauksestasi? Vehkees pystyyn kun se ei muuten nouse edes leivinjauheella? Mällis lentämään? Jotain muuta mielihyvää mitä ei muualta saa?
Paista makkara ripottele mausteita päälle. ( Tosi köyhillä ei oo jääkaappia )
Vierailija kirjoitti:
Voin lähettää parikymppiä, tilisiirto tai paypal? Olen itsekin ollut vastaavassa tilanteessa, minulla ei vaan ollut ketään joka olisi auttanut minua.
Et ole tosissasi? Olen minäkin ollut vastaavassa tilanteessa mutta kyllä siellä kaapissa on tuossa vaiheessa ollut ihan muuta kuin kallista makkaraa. Milloin mahtaa ap.n rahapäivä olla seuraavaksi? Lapsilisäpäiväkö? Eiköhän makkara riitä sinne asti jos on kunnon lenkki. Olisi kantsinut laittaa makkararaha. Johonkin riitoisampaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin lähettää parikymppiä, tilisiirto tai paypal? Olen itsekin ollut vastaavassa tilanteessa, minulla ei vaan ollut ketään joka olisi auttanut minua.
Et ole tosissasi? Olen minäkin ollut vastaavassa tilanteessa mutta kyllä siellä kaapissa on tuossa vaiheessa ollut ihan muuta kuin kallista makkaraa. Milloin mahtaa ap.n rahapäivä olla seuraavaksi? Lapsilisäpäiväkö? Eiköhän makkara riitä sinne asti jos on kunnon lenkki. Olisi kantsinut laittaa makkararaha. Johonkin riitoisampaan.
Makkara paketti maksoi 1€, onko muka kallis?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotimaista Uunilenkki 400 g
0,99 €
2,47 €/kg
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostais tietää mitä sä ap saat tästä jatkuvasta trollauksestasi? Vehkees pystyyn kun se ei muuten nouse edes leivinjauheella? Mällis lentämään? Jotain muuta mielihyvää mitä ei muualta saa?
Ehkä saa vinkkejä miten säästää parhaiten ruokakuluissa tai sitten joku oikeasti maksaa sille tästä. Voi tehdä hyvänkin tulin. Ei kai se ole hirveä valhe jos puuttuu nollia pikun edestä. Makkara voi pitää paikkansa jos ei ole just käynyt kaupassa tai syö yleensä ravintoloissa.
Mäki tulin katsoi et miten voisin selvitä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makkara paketti maksoi 1€, onko muka kallis?
Ap
On. Siinä on vain 4 annosta. Opettele arvioimaan paljonko eurolla saa annoksia niin pärjäät jatkossa paremmin. Heti kun raha tulee ajattele määrää älä pelkkää hintaa. Eurolla saa monia juttuja mutta kaikki ei ole silti halpoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä saa vinkkejä miten säästää parhaiten ruokakuluissa tai sitten joku oikeasti maksaa sille tästä. Voi tehdä hyvänkin tulin. Ei kai se ole hirveä valhe jos puuttuu nollia pikun edestä. Makkara voi pitää paikkansa jos ei ole just käynyt kaupassa tai syö yleensä ravintoloissa.
Mäki tulin katsoi et miten voisin selvitä paremmin.
Tuo on se sama jankkaava trolli joka tuskin saa tästä yhtään mitään muuta kuin kaipaamaansa huomiota. Pskaa suoltaa näppäimistölle siinä määrin että jopa oma prsereikänsä on kateellinen ja katkera siitä sontamäärästä mitä aivosolunsa tuottaa. Sille on neuvomalla neuvottu vaikka mitä alkaen ruokajonoista mutta aina löytyy joku tekosyy ettei voi eikä halua jne.
Vierailija kirjoitti:
Lihavat fasistit täällä nälkäiselle vittui_lee
Tuo on kylläkin vähän turhankin hyvinsyöny trolli joka jaksaa jankutta jankuttamasta päästyään tuota samaa kakkendaaliaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku vipata 50€ että saan lonkeroa?
Ap
Tulihan se sieltä. Et raaski itse maksaa vaikka rahuskia on.
Mie voisin lainata. Mulla on 1300 euron eläke, asumistukea tai tt-tukea en saa, koska tulot ovat liian suuret. Laki on laki eikä siinä mitään. Pärjäilen.