Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei rahaa ruokaan, kuka auttaa? 😭 TilillĂ€ 0.02€ senttiĂ€ ja jÀÀkaapissa 1 makkara.

Vierailija
22.03.2025 |

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
22.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voin lÀhettÀÀ parikymppiÀ, tilisiirto tai paypal? Olen itsekin ollut vastaavassa tilanteessa, minulla ei vaan ollut ketÀÀn joka olisi auttanut minua.

Vierailija
22/52 |
22.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PitÀÀ jÀÀkaappia yhdelle makkaralle. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
22.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihin meno

No ei se palkka tuu kovin nopeasti jos edes työtÀ saa. Onneton vinkki. Toisekseen ap saattaa olla jo töissÀ mutta on huono palkka tai kova tuhlaamaan.

Vierailija
24/52 |
22.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kiinnostais tietÀÀ mitĂ€ sĂ€ ap saat tĂ€stĂ€ jatkuvasta trollauksestasi? Vehkees pystyyn kun se ei muuten nouse edes leivinjauheella? MĂ€llis lentĂ€mÀÀn? Jotain muuta mielihyvÀÀ mitĂ€ ei muualta saa? 

Vierailija
25/52 |
22.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Paista makkara ripottele mausteita pÀÀlle.  ( Tosi köyhillĂ€ ei oo jÀÀkaappia ) 

Vierailija
26/52 |
22.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KONALA SE JAKSAA JANKUTTAA SAATANA!!!

Vierailija
27/52 |
22.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin lÀhettÀÀ parikymppiÀ, tilisiirto tai paypal? Olen itsekin ollut vastaavassa tilanteessa, minulla ei vaan ollut ketÀÀn joka olisi auttanut minua.

Et ole tosissasi? Olen minÀkin ollut vastaavassa tilanteessa mutta kyllÀ siellÀ kaapissa on tuossa vaiheessa ollut ihan muuta kuin kallista makkaraa. Milloin mahtaa ap.n rahapÀivÀ olla seuraavaksi? LapsilisÀpÀivÀkö? EiköhÀn makkara riitÀ sinne asti jos on kunnon lenkki. Olisi kantsinut laittaa makkararaha. Johonkin riitoisampaan.

Vierailija
28/52 |
22.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos tilillĂ€ ei ole, niin sillon on lompakossa 

Vierailija
29/52 |
22.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tosissasi? Olen minÀkin ollut vastaavassa tilanteessa mutta kyllÀ siellÀ kaapissa on tuossa vaiheessa ollut ihan muuta kuin kallista makkaraa. Milloin mahtaa ap.n rahapÀivÀ olla seuraavaksi? LapsilisÀpÀivÀkö? EiköhÀn makkara riitÀ sinne asti jos on kunnon lenkki. Olisi kantsinut laittaa makkararaha. Johonkin riitoisampaan.

Makkara paketti maksoi 1€, onko muka kallis?

Ap

Vierailija
30/52 |
22.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotimaista Uunilenkki 400 g

0,99 €

2,47 €/kg

Vierailija
31/52 |
22.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Syö pskaa ja kuole pois..

Vierailija
32/52 |
22.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostais tietÀÀ mitĂ€ sĂ€ ap saat tĂ€stĂ€ jatkuvasta trollauksestasi? Vehkees pystyyn kun se ei muuten nouse edes leivinjauheella? MĂ€llis lentĂ€mÀÀn? Jotain muuta mielihyvÀÀ mitĂ€ ei muualta saa? 

EhkÀ saa vinkkejÀ miten sÀÀstÀÀ parhaiten ruokakuluissa tai sitten joku oikeasti maksaa sille tÀstÀ. Voi tehdÀ hyvÀnkin tulin. Ei kai se ole hirveÀ valhe jos puuttuu nollia pikun edestÀ. Makkara voi pitÀÀ paikkansa jos ei ole just kÀynyt kaupassa tai syö yleensÀ ravintoloissa.

MÀki tulin katsoi et miten voisin selvitÀ paremmin.

Vierailija
33/52 |
22.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lihavat fasistit tÀÀllÀ nÀlkÀiselle vittui_lee

Vierailija
34/52 |
22.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makkara paketti maksoi 1€, onko muka kallis?

Ap

On. SiinÀ on vain 4 annosta. Opettele arvioimaan paljonko eurolla saa annoksia niin pÀrjÀÀt jatkossa paremmin. Heti kun raha tulee ajattele mÀÀrÀÀ ÀlÀ pelkkÀÀ hintaa. Eurolla saa monia juttuja mutta kaikki ei ole silti halpoja.

Vierailija
35/52 |
22.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Uppup

Vierailija
36/52 |
22.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EhkÀ saa vinkkejÀ miten sÀÀstÀÀ parhaiten ruokakuluissa tai sitten joku oikeasti maksaa sille tÀstÀ. Voi tehdÀ hyvÀnkin tulin. Ei kai se ole hirveÀ valhe jos puuttuu nollia pikun edestÀ. Makkara voi pitÀÀ paikkansa jos ei ole just kÀynyt kaupassa tai syö yleensÀ ravintoloissa.

MÀki tulin katsoi et miten voisin selvitÀ paremmin.

Tuo on se sama jankkaava trolli joka tuskin saa tĂ€stĂ€ yhtÀÀn mitÀÀn muuta kuin kaipaamaansa huomiota. Pskaa suoltaa nĂ€ppĂ€imistölle siinĂ€ mÀÀrin ettĂ€ jopa oma prsereikĂ€nsĂ€ on kateellinen ja katkera siitĂ€ sontamÀÀrĂ€stĂ€ mitĂ€ aivosolunsa tuottaa. Sille on neuvomalla neuvottu vaikka mitĂ€ alkaen ruokajonoista mutta aina löytyy joku tekosyy ettei voi eikĂ€ halua jne. 

Vierailija
37/52 |
22.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat fasistit tÀÀllÀ nÀlkÀiselle vittui_lee

Tuo on kyllĂ€kin vĂ€hĂ€n turhankin hyvinsyöny trolli joka jaksaa jankutta jankuttamasta pÀÀstyÀÀn tuota samaa kakkendaaliaan. 

Vierailija
38/52 |
22.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku vipata 50€ ettĂ€ saan lonkeroa?

Ap

Tulihan se sieltÀ. Et raaski itse maksaa vaikka rahuskia on.

Vierailija
39/52 |
22.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voisitko seurustella miehen kanssa, jolla on kiljuÀmpÀri?

Vierailija
40/52 |
22.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mie voisin lainata. Mulla on 1300 euron elÀke, asumistukea tai tt-tukea en saa, koska tulot ovat liian suuret. Laki on laki eikÀ siinÀ mitÀÀn. PÀrjÀilen.