Miksi Venäjän kannattajat eivät ymmärrä, minkälainen maa se on todellisuudessa?
Eli terroristivaltio, joka ei arvosta ihmiselämää.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Venäjänmielinen Kokoomus valitsi Daniel Sazonovin pormestariehdokkaaksi yksimielisesti.
Venäläissyntyinen Sazonov on todennäköinen Helsingin seuraava pormestari, sillä kokoomus on voittanut kuntavaalit Helsingissä vuosikymmenien ajan.
Istuva pormestari Juhana Vartiainen (kok) ei hakenut jatkoa tehtävässään.
Vierailija kirjoitti:
Olen takavuosina vieraillut useasti Venäjällä. Tavalliset venäläiset ovat ihan mukavaa porukkaa. En varsinaisesti kannata Venäjää, mutta ihmettelen, miksi siitä maasta valehdellaan Suomessa niin paljon..
Olisiko kenties se että heillä on vaikeuksia pysyä omien rajojensa takana?Käyvät aina välillä rähinöimässä jossain,viimeisimpänä Ukraina. Se siitä lämpimyydestä..
Vierailija kirjoitti:
Olen takavuosina vieraillut useasti Venäjällä. Tavalliset venäläiset ovat ihan mukavaa porukkaa. En varsinaisesti kannata Venäjää, mutta ihmettelen, miksi siitä maasta valehdellaan Suomessa niin paljon..
Kannatathan !
Putin laittaa 9 m i l j o o n a a PROPAGANDAAN joka vuosi.
Venäjän Mediassa t e h t a i l l a a n täysipäiväisesti VALHEITA LÄNSIMAISTA.
Suomessa sanotaan totuus Venäjän sekä venäläisten härskistä valehtelusta sekä rikollisista toiminnasta.
Nimenomaan nämä vit*un tavalliset venäläiset ovat pahinta !
Heillä on enemmän ukrainalaisten verta käsissään, kuin Putinilla on . Tuollainen 144miljoonainen kansa , he menevät rintamalle kiduttamaan teurastamaan ja lahtaamaan ukrainalaisia.
Venäläiset haluavat sotaa.
Se on nähty yli 3 vuotta jo.
Vierailija kirjoitti:
Et puutu siis yhtään siihen , että Venäjän pressa on Etsintäkuulutettu SOTARIKOLLINEN.
Etkä siihen , että Venäjän Valtion TV:n ROSSIJA 1 Kanavalla pilkataan Suomen Presidenttiä toistuvasti. Viime viikolla Pääprogakanda Harakka haukkua Stubbia VÄHÄ-ÄLYISEKSI ! Missä muussa valtiossa kuin Venäjällä toimittajat televiossa haukkuvat toisen valtion Presidenttiä !
Milloin olet kuullut Suomen TV:ssä pilkattavan Putinia mielisairaaksi teurastajaksi ?
Suomen Media on pelkästään totuuden kertoja, Venäjä juuri päinvastainen. Venäjän ainoa informaatio muoto on pas*kan heitto Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjän kannattajat? Onko sellaisiakin USA:n johdon ja Orbanin lisäksi? Korkeintaan jossain perussuomalaisissa voi olla jotka nekin lähinnä ihailevat tapaa hallita valtiota ja mediaa omiin tarkoituksiin, ei hekään itse haluaisi olla venäläisiä.
Itä-Suomessa BENSAN HAMSTRAAJAT !
Eräskin rouva oikein Itä-Suomen ALUE UUTISSA viime syksynä koilotti (😲) , "kyllä tuo itäraja pitäisi avautua, minä käyn jopa 2 kertaa päivässä JOKA PÄIVÄ ostamassa Venäjältä bensaa perheellemme, sekä sukulaisillemme !
He avustavat VENÄJÄN SOTOVOIMIA.
Tai he joilla on venäläinen akka. Tai venäläinen miniä.
He STANAT antavat "rahaa" 
Kauppakeskus TSAARI Vaalimaalla. Rakennettu venäläisiä varten. Nyt märkänee pystyy. Kuten VENÄJÄKIN.
Suomi EI tarvitse venäläisiä SUOMEEN.
Suomeen ei tule ukrainalaisten teurastaja koskaan. Itäraja pysyy kiinni ja sitä vahvistetaan raskaalla tekniikalla venäläisiä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni suomalainen lähti aikoinaan Neuvosto-Venäjälle siinä uskossa, että se on onnela, mutta toisin kävi: he katosivat jäljettömiin.
Vain Stalinin aikoina vaiko sen jälkeenkin?
Ei enää toisen maailmansodan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatathan !
Putin laittaa 9 m i l j o o n a a PROPAGANDAAN joka vuosi.
Venäjän Mediassa t e h t a i l l a a n täysipäiväisesti VALHEITA LÄNSIMAISTA.
Suomessa sanotaan totuus Venäjän sekä venäläisten härskistä valehtelusta sekä rikollisista toiminnasta.
Nimenomaan nämä vit*un tavalliset venäläiset ovat pahinta !
Heillä on enemmän ukrainalaisten verta käsissään, kuin Putinilla on . Tuollainen 144miljoonainen kansa , he menevät rintamalle&nbs
9 miljoonaa? Ei noin pieni budjetti paljon mihinkään riittäisi. Ajattele jo sitäkin, mitä tekoälyjärjestelmien saastuttaminen maksaa. Yhdeksän mijardia ei varmaan riitä koko propagandalla.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tunnen muutamia venäläisiä ja ne sulkee täysin ja heti suunsa kun puhutaan venäjästä ja sen toimista. Eivät uskalla antaa mitään selkeää vastausta jos kysytään, ja siihen on kaksi syytä. Eivät uskalla sanoa mitä ajattelevat, koska silloin kusee homman kumman puolen silmille. Venäjän ja venäläisten itse asettama henkinen muuri, rautaesirippu. Ja kuinka paljon venäjällä valehdellaan Suomesta ja venäjää ympäröivistä muista maista. Aivan uskomatonta p...skaa mitä ne jauhaa taukoamatta. Siinä varmaan syy lisää miksi venäjään ei luoteta yhtään.
Olisi tosi tärkeää että ne venäläiset jotka ei hyväksy venäjän ja kremlin touhuja tuovat sen hyvin selkeästi esille, koska muuten se r...ssä leima on taattu, ja myöskin aiheesta ansaittu.