Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Venäjän kannattajat eivät ymmärrä, minkälainen maa se on todellisuudessa?

Vierailija
22.03.2025 |

Eli terroristivaltio, joka ei arvosta ihmiselämää.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjän kannattajat? Onko sellaisiakin USA:n johdon ja Orbanin lisäksi? Korkeintaan jossain perussuomalaisissa voi olla jotka nekin lähinnä ihailevat tapaa hallita valtiota ja mediaa omiin tarkoituksiin, ei hekään itse haluaisi olla venäläisiä.

Itä-Suomessa  BENSAN HAMSTRAAJAT ! 

Eräskin rouva  oikein Itä-Suomen  ALUE UUTISSA  viime syksynä  koilotti (😲) ,  "kyllä tuo itäraja  pitäisi avautua,  minä käyn jopa 2 kertaa päivässä  JOKA PÄIVÄ   ostamassa Venäjältä  bensaa  perheellemme, sekä  sukulaisillemme ! 

He   avustavat  VENÄJÄN  SOTOVOIMIA.

Tai  he joilla on  venäläinen  akka.  Tai venäläinen  miniä. 

He STANAT   antavat  "rahaa"&nbsp

Anders Adlercreuzin puolisoko? Tsiisus!

Vierailija
42/49 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjänmielinen Kokoomus valitsi Daniel Sazonovin pormestariehdokkaaksi yksimielisesti.

Venäläissyntyinen Sazonov on todennäköinen Helsingin seuraava pormestari, sillä kokoomus on voittanut kuntavaalit Helsingissä vuosikymmenien ajan.

Istuva pormestari Juhana Vartiainen (kok) ei hakenut jatkoa tehtävässään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen takavuosina vieraillut useasti Venäjällä. Tavalliset venäläiset ovat ihan mukavaa porukkaa. En varsinaisesti kannata Venäjää, mutta ihmettelen, miksi siitä maasta valehdellaan Suomessa niin paljon.. 

Olisiko kenties se että heillä on vaikeuksia pysyä omien rajojensa takana?Käyvät aina välillä rähinöimässä jossain,viimeisimpänä Ukraina. Se siitä lämpimyydestä..

Vierailija
44/49 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen takavuosina vieraillut useasti Venäjällä. Tavalliset venäläiset ovat ihan mukavaa porukkaa. En varsinaisesti kannata Venäjää, mutta ihmettelen, miksi siitä maasta valehdellaan Suomessa niin paljon.. 

Kannatathan  ! 

Putin laittaa 9  m i l j o o n a a   PROPAGANDAAN  joka vuosi.

Venäjän Mediassa   t e h t a i l l a a n     täysipäiväisesti  VALHEITA LÄNSIMAISTA. 

Suomessa  sanotaan totuus Venäjän sekä venäläisten  härskistä valehtelusta sekä rikollisista toiminnasta.

Nimenomaan  nämä vit*un tavalliset venäläiset  ovat pahinta ! 

Heillä on enemmän  ukrainalaisten verta käsissään,  kuin  Putinilla  on .  Tuollainen 144miljoonainen  kansa   , he menevät rintamalle   kiduttamaan teurastamaan  ja lahtaamaan  ukrainalaisia.  

Venäläiset haluavat sotaa.

Se on nähty yli 3 vuotta  jo.

Vierailija
45/49 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et puutu siis yhtään   siihen , että Venäjän pressa  on  Etsintäkuulutettu   SOTARIKOLLINEN.

Etkä siihen , että Venäjän Valtion TV:n  ROSSIJA 1   Kanavalla  pilkataan  Suomen Presidenttiä  toistuvasti.                                                Viime viikolla Pääprogakanda Harakka  haukkua Stubbia VÄHÄ-ÄLYISEKSI  !    Missä muussa valtiossa kuin Venäjällä   toimittajat   televiossa  haukkuvat  toisen  valtion  Presidenttiä  ! 

Milloin olet kuullut Suomen TV:ssä   pilkattavan Putinia  mielisairaaksi teurastajaksi ? 

Suomen Media on  pelkästään totuuden kertoja,  Venäjä juuri päinvastainen. Venäjän  ainoa  informaatio  muoto  on  pas*kan  heitto  Suomesta.

Vierailija
46/49 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjän kannattajat? Onko sellaisiakin USA:n johdon ja Orbanin lisäksi? Korkeintaan jossain perussuomalaisissa voi olla jotka nekin lähinnä ihailevat tapaa hallita valtiota ja mediaa omiin tarkoituksiin, ei hekään itse haluaisi olla venäläisiä.

Itä-Suomessa  BENSAN HAMSTRAAJAT ! 

Eräskin rouva  oikein Itä-Suomen  ALUE UUTISSA  viime syksynä  koilotti (😲) ,  "kyllä tuo itäraja  pitäisi avautua,  minä käyn jopa 2 kertaa päivässä  JOKA PÄIVÄ   ostamassa Venäjältä  bensaa  perheellemme, sekä  sukulaisillemme ! 

He   avustavat  VENÄJÄN  SOTOVOIMIA.

Tai  he joilla on  venäläinen  akka.  Tai venäläinen  miniä. 

He STANAT   antavat  "rahaa"&nbsp

Kauppakeskus TSAARI   Vaalimaalla.  Rakennettu venäläisiä  varten. Nyt märkänee pystyy. Kuten VENÄJÄKIN.

Suomi  EI   tarvitse  venäläisiä   SUOMEEN.

Suomeen ei tule ukrainalaisten teurastaja  koskaan. Itäraja  pysyy kiinni ja sitä  vahvistetaan  raskaalla tekniikalla  venäläisiä  vastaan.

Vierailija
47/49 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni suomalainen lähti aikoinaan Neuvosto-Venäjälle siinä uskossa, että se on onnela, mutta toisin kävi: he katosivat jäljettömiin.

Vain Stalinin aikoina vaiko sen jälkeenkin?

Ei enää toisen maailmansodan jälkeen.

Vierailija
48/49 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatathan  ! 

Putin laittaa 9  m i l j o o n a a   PROPAGANDAAN  joka vuosi.

Venäjän Mediassa   t e h t a i l l a a n     täysipäiväisesti  VALHEITA LÄNSIMAISTA. 

Suomessa  sanotaan totuus Venäjän sekä venäläisten  härskistä valehtelusta sekä rikollisista toiminnasta.

Nimenomaan  nämä vit*un tavalliset venäläiset  ovat pahinta ! 

Heillä on enemmän  ukrainalaisten verta käsissään,  kuin  Putinilla  on .  Tuollainen 144miljoonainen  kansa   , he menevät rintamalle&nbs

9 miljoonaa? Ei noin pieni budjetti paljon mihinkään riittäisi. Ajattele jo sitäkin, mitä tekoälyjärjestelmien saastuttaminen maksaa. Yhdeksän mijardia ei varmaan riitä koko propagandalla.

Vierailija
49/49 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tunnen muutamia venäläisiä ja ne sulkee täysin ja heti suunsa kun puhutaan venäjästä ja sen toimista. Eivät uskalla antaa mitään selkeää vastausta jos kysytään, ja siihen on kaksi syytä. Eivät uskalla sanoa mitä ajattelevat, koska silloin kusee homman kumman puolen silmille. Venäjän ja venäläisten itse asettama henkinen muuri, rautaesirippu. Ja kuinka paljon venäjällä valehdellaan Suomesta ja venäjää ympäröivistä muista maista. Aivan uskomatonta p...skaa mitä ne jauhaa taukoamatta. Siinä varmaan syy lisää miksi venäjään ei luoteta yhtään.

Olisi tosi tärkeää että ne venäläiset jotka ei hyväksy venäjän ja kremlin touhuja tuovat sen hyvin selkeästi esille, koska muuten se r...ssä leima on taattu, ja myöskin aiheesta ansaittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan