Miksi Venäjän kannattajat eivät ymmärrä, minkälainen maa se on todellisuudessa?
Eli terroristivaltio, joka ei arvosta ihmiselämää.
Kommentit (49)
Siinäpä se onkin: he eivät ymmärrä.
Tavallisilla Itä-Suomessa asuvilla venäjämielisillä ihmisillä on yleensä omat edut vain mielessä.
He eivät ( äly ei riitä) ajattele mitä lahtaajia nämä varsinkin t a v a l l i s e t venäläiset ovat (144miljoonaa), kun he lähtevät mukisematta pommittamaan ukrainalaisia.
Itä-Suomessa on monilla ns.oma lehmä ojassa. Vai pitäisiköhän sanoa oma auto ojassa 🤣. Koska venäjämielinen ajattelu johtuu :
1) Pääsisi ostamaan halpaa BENSAA Venäjältä, siksi kitisevät kun itäraja pysyy kiinni. Toivottavasti ikuisesti.
2) Kaupat ja Matkailuyrittäjä myös kitisevät "kun Itäraja on kiinni"
3) Suvussa on joku venäläinen. Usein venäläinen akka.
Kenellä ei joku noista ole elämässään... Niin harvempi on Venäjän ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Moni suomalainen lähti aikoinaan Neuvosto-Venäjälle siinä uskossa, että se on onnela, mutta toisin kävi: he katosivat jäljettömiin.
Tuo on muuten yksi hirveimmistä Suomen lähihistorian luvuista.
Venäjän Valtion TV ja siellä ROSSIJA 1 Kanavalla on Pääpropaganda Harakka pilkannut toistuvasti Suomen Presidenttiä.
Siis Venäjän TV:sä mennään t u o l l a tasolla !
Tuskinpa on toista valtiota, kuin nyt Venäjä, joka telkkarissa p i l k k a a toisen maam pressaa !
Stubb on Venäjän mielestä : VÄHÄ-ÄLYINEN sekä PIKKU-ÄLYINEN .
Itärajalle automaatti aseistus venäläisille.
Sekä maamiinoja.
Vierailija kirjoitti:
Rahasta sitä tekee mitä tahansa.
Mee töihin...
Mitenkäs se ameriikka? Eikös ne ole melkein yksi ja sama nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Uskon ja toivon, että Yhdysvaltojen aika Venäjän vasallivaltiona jää lyhyeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon ja toivon, että Yhdysvaltojen aika Venäjän vasallivaltiona jää lyhyeksi.
4 VUOTTA. Ja suunta k ä ä n t y y .
Menee vähän aiheen vierestä. Mutta miten on mahdollista, että on ihmisiä, jotka eivät tunnista narsistia? Aivan sairas käytöskin normalisoidaan. Minun on jotenkin todella vaikea ymmärtää tätä. Onko kyse suoranaisesta tyhmyydestä tai ymmärtämättömyydestä. Aivopesuun onnistumisesta. Jonkinlaisesta defenssistä, ei kertakaikkiaan halutakaan uskoa. Eikö ymmärretä, että joku ihminen on erilainen kuin minä itse.
Nykyisessä suurvaltapolitiikassa on mielestäni kyse narsismista/psykopatiasta isossa mittakaavassa.
Vierailija kirjoitti:
Menee vähän aiheen vierestä. Mutta miten on mahdollista, että on ihmisiä, jotka eivät tunnista narsistia? Aivan sairas käytöskin normalisoidaan. Minun on jotenkin todella vaikea ymmärtää tätä. Onko kyse suoranaisesta tyhmyydestä tai ymmärtämättömyydestä. Aivopesuun onnistumisesta. Jonkinlaisesta defenssistä, ei kertakaikkiaan halutakaan uskoa. Eikö ymmärretä, että joku ihminen on erilainen kuin minä itse.
Nykyisessä suurvaltapolitiikassa on mielestäni kyse narsismista/psykopatiasta isossa mittakaavassa.
Ennen oli sitten mitä? Älä edes aloita...
Venäjän kannattajat? Onko sellaisiakin USA:n johdon ja Orbanin lisäksi? Korkeintaan jossain perussuomalaisissa voi olla jotka nekin lähinnä ihailevat tapaa hallita valtiota ja mediaa omiin tarkoituksiin, ei hekään itse haluaisi olla venäläisiä.
Venäjänmielinen Kokoomus valitsi Daniel Sazonovin pormestariehdokkaaksi yksimielisesti.
Vierailija kirjoitti:
Venäjän kannattajat? Onko sellaisiakin USA:n johdon ja Orbanin lisäksi? Korkeintaan jossain perussuomalaisissa voi olla jotka nekin lähinnä ihailevat tapaa hallita valtiota ja mediaa omiin tarkoituksiin, ei hekään itse haluaisi olla venäläisiä.
Itä-Suomessa BENSAN HAMSTRAAJAT !
Eräskin rouva oikein Itä-Suomen ALUE UUTISSA viime syksynä koilotti (😲) , "kyllä tuo itäraja pitäisi avautua, minä käyn jopa 2 kertaa päivässä JOKA PÄIVÄ ostamassa Venäjältä bensaa perheellemme, sekä sukulaisillemme !
He avustavat VENÄJÄN SOTOVOIMIA.
Tai he joilla on venäläinen akka. Tai venäläinen miniä.
He STANAT antavat "rahaa" Venäjän sotaan käymässä bensan ostossa Venäjällä.
Venäjän asevoimien tappiot ajalta 24.02.2022-23.03.2025 :
* 903480 (+1470) sotilasta
* 10412 (+9) taistelupanssarivaunua
* 21636 (+27) panssaroitua miehistönkuljetus- ja taisteluajoneuvoa
* 25048 (+104) tykistöasejärjestelmää
* 1333 (+6) MLRS raketinheitinjärjestelmää
* 1116 (+5) ilmatorjuntajärjestelmää
* 370 lentokonetta
* 331 helikopteria
* 30495 (+157) operatiivis-taktisen tason miehittämätöntä lennokkia
* 3121 risteilyohjusta
* 28 sotalaivaa ja venettä
* 1 sukellusvene
* 41610 (+185) kuorma-autoa ja polttoainesäiliöautoa
* 3784 (+2) yksikköä erikoiskalustoa
Mun puolesta vois koko kaatopaikan laukasta avaruuteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itä-Suomessa BENSAN HAMSTRAAJAT !
Eräskin rouva oikein Itä-Suomen ALUE UUTISSA viime syksynä koilotti (😲) , "kyllä tuo itäraja pitäisi avautua, minä käyn jopa 2 kertaa päivässä JOKA PÄIVÄ ostamassa Venäjältä bensaa perheellemme, sekä sukulaisillemme !
He avustavat VENÄJÄN SOTOVOIMIA.
Tai he joilla on venäläinen akka. Tai venäläinen miniä.
He STANAT antavat "rahaa" Venäjän sotaan käymässä bensan ostossa Venäj
Suomen opetusministerin vaimolla on osakkuus alumiiniyrityksessä joka tuo eelleen alumiinia Venäjältä ja EU on riippuvainen Venäjän alumiinista ja lisäksi oljystä ja kaasusta. Se oli laskettu että EU on avustanut alumiini/kaasu/öljy -ostoillaan Venäjää suuremmalla summalla kuin on avustanut Ukrainaa.
Yksittäinen itäsuomalainen bensan ostaja kärsii huonosta kengurubensasta ja montaa kymppiä varmaan ei jätä Venäjälle ja nekin rahat menevät ohi virallisen Venäjän, mafiallle - ne bensan ostajat ovat köyhiä työttömiä tai eläkeläisiä ja on yleinen totuus että köyhä tekee kaikista vähiten ekologisia tai eettisiä päätöksiä ostoksissaan, vaan joutuu ostamaan sitä mitä saa halvimmalla.
Itä-Suomessa oli kauppakeskus (jonka nimeä en muista) joutunut lopettamaan kun loppuivat venäläiset asiakkaa ja yleisesti kai toivotaan Itä-Suomessa että tilanne rauhoittuisi ja raja aukeaisi.
Venäjällä on jo ilon ja onnen päivät kun Trump on luvannut rauhaa ja pörssi on siellä nousussa ilman syytä (vaikka USA:ssa menee pörssissä heikosti) ja ruplan kurssi on nyt huippuhyvä dollaria vastaan - rupla oli 110 dollaria, mutta nyt on 85. (en kyllä ihan ymmärrä että miten ruplan arvostus voi nousta vain odotuksella että sota loppuu, arvostusta ei kuitenkaan kai ratkaise venäläiset, vaan muu maailma)
Aivopestyjä hölmöjä. Neuvostoliittokin oli paratiisi missä ihmisiä pidettiin väkisin kun eivät ymmärtäneet omaa parastaan!
:) toisin päin 110 ruplaa vs 1 dollari ja nyt 85. ... :(
Vierailija kirjoitti:
Venäjän kannattajat ovat Suomessa täysin marginaali-ilmiö.
Luojan kiitos siitä!
Heille sanottiin kyllä, mikä rajan takana odottaa, mutta minkäs mahtaa, jollei järki mene päähän.