Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Venäjän kannattajat eivät ymmärrä, minkälainen maa se on todellisuudessa?

Vierailija
22.03.2025 |

Eli terroristivaltio, joka ei arvosta ihmiselämää.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni suomalainen lähti aikoinaan Neuvosto-Venäjälle siinä uskossa, että se on onnela, mutta toisin kävi: he katosivat jäljettömiin.

Heille sanottiin kyllä, mikä rajan takana odottaa, mutta minkäs mahtaa, jollei järki mene päähän.

Vierailija
22/49 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se onkin: he eivät ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisilla Itä-Suomessa  asuvilla  venäjämielisillä  ihmisillä on yleensä  omat edut vain mielessä.

He eivät  ( äly ei riitä)  ajattele mitä lahtaajia nämä  varsinkin    t a v a l l i s e t     venäläiset  ovat (144miljoonaa),  kun he lähtevät mukisematta  pommittamaan ukrainalaisia. 

Itä-Suomessa  on monilla ns.oma lehmä ojassa. Vai pitäisiköhän  sanoa  oma  auto ojassa 🤣. Koska venäjämielinen ajattelu johtuu  :

1)  Pääsisi  ostamaan  halpaa BENSAA  Venäjältä, siksi  kitisevät kun itäraja  pysyy kiinni. Toivottavasti  ikuisesti.

2) Kaupat ja  Matkailuyrittäjä   myös  kitisevät  "kun Itäraja on kiinni"

3) Suvussa on  joku venäläinen.  Usein venäläinen akka. 

Kenellä ei joku noista ole  elämässään... Niin harvempi  on Venäjän ystävä.

Vierailija
24/49 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni suomalainen lähti aikoinaan Neuvosto-Venäjälle siinä uskossa, että se on onnela, mutta toisin kävi: he katosivat jäljettömiin.

Tuo on muuten yksi hirveimmistä Suomen lähihistorian luvuista.

Vierailija
25/49 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän Valtion TV  ja siellä ROSSIJA 1  Kanavalla on Pääpropaganda Harakka  pilkannut toistuvasti Suomen Presidenttiä. 

Siis Venäjän TV:sä  mennään   t u o l l a   tasolla ! 

Tuskinpa  on toista valtiota, kuin nyt Venäjä, joka telkkarissa   p i l k k a a   toisen maam pressaa ! 

Stubb  on Venäjän mielestä : VÄHÄ-ÄLYINEN   sekä  PIKKU-ÄLYINEN .

Itärajalle automaatti aseistus venäläisille.

Sekä maamiinoja. 

Vierailija
26/49 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahasta sitä tekee mitä tahansa.

Mee töihin...

Vierailija
27/49 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs se ameriikka? Eikös ne ole melkein yksi ja sama nykyään?

Vierailija
28/49 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon ja toivon, että Yhdysvaltojen aika Venäjän vasallivaltiona jää lyhyeksi.

Vierailija
29/49 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon ja toivon, että Yhdysvaltojen aika Venäjän vasallivaltiona jää lyhyeksi.

4 VUOTTA. Ja  suunta   k ä ä n t y y .

Vierailija
30/49 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vähän aiheen vierestä. Mutta miten on mahdollista, että on ihmisiä, jotka eivät tunnista narsistia? Aivan sairas käytöskin normalisoidaan. Minun on jotenkin todella vaikea ymmärtää tätä. Onko kyse suoranaisesta tyhmyydestä tai ymmärtämättömyydestä. Aivopesuun onnistumisesta. Jonkinlaisesta defenssistä, ei kertakaikkiaan halutakaan uskoa. Eikö ymmärretä, että joku ihminen on erilainen kuin minä itse.

Nykyisessä suurvaltapolitiikassa on mielestäni kyse narsismista/psykopatiasta isossa mittakaavassa.

Vierailija
31/49 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee vähän aiheen vierestä. Mutta miten on mahdollista, että on ihmisiä, jotka eivät tunnista narsistia? Aivan sairas käytöskin normalisoidaan. Minun on jotenkin todella vaikea ymmärtää tätä. Onko kyse suoranaisesta tyhmyydestä tai ymmärtämättömyydestä. Aivopesuun onnistumisesta. Jonkinlaisesta defenssistä, ei kertakaikkiaan halutakaan uskoa. Eikö ymmärretä, että joku ihminen on erilainen kuin minä itse.

Nykyisessä suurvaltapolitiikassa on mielestäni kyse narsismista/psykopatiasta isossa mittakaavassa.

Ennen oli sitten mitä? Älä edes aloita...

Vierailija
32/49 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän kannattajat? Onko sellaisiakin USA:n johdon ja Orbanin lisäksi? Korkeintaan jossain perussuomalaisissa voi olla jotka nekin lähinnä ihailevat tapaa hallita valtiota ja mediaa omiin tarkoituksiin, ei hekään itse haluaisi olla venäläisiä.

Vierailija
33/49 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjänmielinen Kokoomus valitsi Daniel Sazonovin pormestariehdokkaaksi yksimielisesti.

Vierailija
34/49 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjän kannattajat? Onko sellaisiakin USA:n johdon ja Orbanin lisäksi? Korkeintaan jossain perussuomalaisissa voi olla jotka nekin lähinnä ihailevat tapaa hallita valtiota ja mediaa omiin tarkoituksiin, ei hekään itse haluaisi olla venäläisiä.

Itä-Suomessa  BENSAN HAMSTRAAJAT ! 

Eräskin rouva  oikein Itä-Suomen  ALUE UUTISSA  viime syksynä  koilotti (😲) ,  "kyllä tuo itäraja  pitäisi avautua,  minä käyn jopa 2 kertaa päivässä  JOKA PÄIVÄ   ostamassa Venäjältä  bensaa  perheellemme, sekä  sukulaisillemme ! 

He   avustavat  VENÄJÄN  SOTOVOIMIA.

Tai  he joilla on  venäläinen  akka.  Tai venäläinen  miniä. 

He STANAT   antavat  "rahaa"  Venäjän sotaan käymässä bensan ostossa Venäjällä.

Vierailija
35/49 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän asevoimien tappiot ajalta 24.02.2022-23.03.2025 :

* 903480 (+1470) sotilasta 

* 10412 (+9) taistelupanssarivaunua

* 21636 (+27) panssaroitua miehistönkuljetus- ja taisteluajoneuvoa

* 25048 (+104) tykistöasejärjestelmää

* 1333 (+6) MLRS raketinheitinjärjestelmää

* 1116 (+5) ilmatorjuntajärjestelmää

* 370 lentokonetta

* 331 helikopteria

* 30495 (+157) operatiivis-taktisen tason miehittämätöntä lennokkia

* 3121 risteilyohjusta  

* 28 sotalaivaa ja venettä

* 1 sukellusvene

* 41610 (+185) kuorma-autoa ja polttoainesäiliöautoa

* 3784 (+2) yksikköä erikoiskalustoa    

https://t.me/armyofukraine/15775

Vierailija
36/49 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta vois koko kaatopaikan laukasta avaruuteen

Vierailija
37/49 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itä-Suomessa  BENSAN HAMSTRAAJAT ! 

Eräskin rouva  oikein Itä-Suomen  ALUE UUTISSA  viime syksynä  koilotti (😲) ,  "kyllä tuo itäraja  pitäisi avautua,  minä käyn jopa 2 kertaa päivässä  JOKA PÄIVÄ   ostamassa Venäjältä  bensaa  perheellemme, sekä  sukulaisillemme ! 

He   avustavat  VENÄJÄN  SOTOVOIMIA.

Tai  he joilla on  venäläinen  akka.  Tai venäläinen  miniä. 

He STANAT   antavat  "rahaa"  Venäjän sotaan käymässä bensan ostossa Venäj

Suomen opetusministerin vaimolla on osakkuus alumiiniyrityksessä joka tuo eelleen alumiinia Venäjältä ja EU on riippuvainen Venäjän alumiinista ja lisäksi oljystä ja kaasusta.   Se oli laskettu että EU on avustanut alumiini/kaasu/öljy -ostoillaan Venäjää suuremmalla summalla kuin on avustanut Ukrainaa.

Yksittäinen itäsuomalainen bensan ostaja kärsii huonosta kengurubensasta ja montaa kymppiä varmaan ei jätä Venäjälle ja nekin rahat menevät ohi virallisen Venäjän, mafiallle - ne bensan ostajat ovat köyhiä työttömiä tai eläkeläisiä ja on yleinen totuus että köyhä tekee kaikista vähiten ekologisia tai eettisiä päätöksiä ostoksissaan, vaan joutuu ostamaan sitä mitä saa halvimmalla.

Itä-Suomessa oli kauppakeskus (jonka nimeä en muista) joutunut lopettamaan kun loppuivat venäläiset asiakkaa ja yleisesti kai toivotaan Itä-Suomessa että tilanne rauhoittuisi ja raja aukeaisi.

Venäjällä on jo ilon ja onnen päivät kun Trump on luvannut rauhaa ja pörssi on siellä nousussa ilman syytä (vaikka USA:ssa menee pörssissä heikosti) ja ruplan kurssi on nyt huippuhyvä dollaria vastaan - rupla oli 110 dollaria, mutta nyt on 85.  (en kyllä ihan ymmärrä että miten ruplan arvostus voi nousta vain odotuksella että sota loppuu, arvostusta ei kuitenkaan kai ratkaise venäläiset, vaan muu maailma)

Vierailija
38/49 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivopestyjä hölmöjä. Neuvostoliittokin oli paratiisi missä ihmisiä pidettiin väkisin kun eivät ymmärtäneet omaa parastaan! 

Vierailija
39/49 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) toisin päin 110 ruplaa vs 1 dollari ja nyt 85. ... :(

Vierailija
40/49 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjän kannattajat ovat Suomessa täysin marginaali-ilmiö.

Luojan kiitos siitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi