Nuorempana Bess joutui kuulemaan huorittelua.
Nuorempana Bess joutui kuulemaan huorittelua sanoo nyt suorat sanat seksielämästään: Kyllä koeajo täytyy tehdä
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000011079270.html
No mielestäni jos noin vähällä elämässä päässyt niin mitä oikein mäkisee? Voi tietysti olla kyseessä ilmiö jossa kalikka kalahtaa koiraan.
Kommentit (48)
Tottunu saamaan kaiken heti ja ei sitte saanutkaan pitkää komeaa miestä,nyt pitää keksiä kiusaamis-tarinoita sitte että voi uhriutua.
Toihan suorastaan tyrkyttää tissejäänkin siihen malliin että se on melkein niinkun kutsu mennä vähän tunnustelemaan ja tutkiskelemaan niitä vähän tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En ole huo ra"
"Kyllä koeajo täytyy tehdä"
Valitse yksi. :D
Ja sinä olet puhtoisena neitsytmiehenä avioon astunut?
Miehiin pätee eri säännöt. Avain joka avaa monta lukkoa on hyvä avain, lukko joka avautuu jokaiselle avaimelle on huono lukko. ;)
Ei järvi soutamalla kulu, mutta mela kuluu. ;)
Bess on ottanut ja saanut eli siis dokannut ja saanut? Jännää ettei tämä wokeprinsessa ole koskaan antanut. Vaikka on kova koeajamaan.
Itse olen aina ollut tolkun ihminen seksin suhteen. Ja ikinä en oo pannut rahasta. Nytkin olen ollut kahdeksan vuotta selibaatissa. Ja silti olen saanut kuulla huorittelua elämäni aikana.
Minun kohdallani asia johtuu siitä että olen keskimääräistä naista kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina ollut tolkun ihminen seksin suhteen. Ja ikinä en oo pannut rahasta. Nytkin olen ollut kahdeksan vuotta selibaatissa. Ja silti olen saanut kuulla huorittelua elämäni aikana.
Meinaatko, että kaikki miehet ovat synnynnäisiä herrasmiehiä, mutta muuttuvat sioiksi heti kun näkevät sinut?
Selvähän se
Vierailija kirjoitti:
"Minun kohdallani asia johtuu siitä että olen keskimääräistä naista kauniimpi."
Näihnän sen täytyy olla :D
Veikkaan jotta bessin koeajo tehtiin jo peruskoulussa.