Oletko menossa lasten kanssa katsomaan uudenlaista Lumikkia, jossa Lumikki ei unelmoi rakkaudesta vaan tärkeämmistä asioista?
Uusi Lumikki ei ole enään mikään ällöttävä ja näyttääkin hyvin kansainväliseltä
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä versiossa kääpiöseksiä?
Se leffa on Batman & Rydman
Vierailija kirjoitti:
Olin jo. Lapsi totesi, että oli kiva elokuva mutta ei se ollut Lumikki.
Minusta elokuva oli aika kaamea. Enkä oikein tajunnut elokuvassa sitä heittoa siitä, että "Eivät he oikeastaan ole metsärosvoja vaan näyttelijöitä, jotka vastustavat hallituksen kultturivastaisuutta", tai jotain sinnepäin.
Siis mitä ihmettä! Sanotaanko elokuvassa tuo lause?
Tätä woketusta on jatkunu varmaan jo kymmen vuotta pakko kai uskoa että se on jääny jäädäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin jo. Lapsi totesi, että oli kiva elokuva mutta ei se ollut Lumikki.
Minusta elokuva oli aika kaamea. Enkä oikein tajunnut elokuvassa sitä heittoa siitä, että "Eivät he oikeastaan ole metsärosvoja vaan näyttelijöitä, jotka vastustavat hallituksen kultturivastaisuutta", tai jotain sinnepäin.
Siis mitä ihmettä! Sanotaanko elokuvassa tuo lause?
Sanotaan siinä jossain, kun Lumikki selittää jotain siitä, että metsässä on rosvojoukko, joka taistelee kuninkaan nimessä pahaa äitipuolta vastaan, ja sitten joku toinen hahmo, en muista kuka, toteaa jotain tuollaista. Loksahti suu auki, että häh.
Tuo elokuva sai jo kuvaamisvaiheessaan niin huonoa mainetta, että ihmettelen miten veivät loppuun asti. Päänäyttelijäkin lyttäsi alkuperäisen teoksen, joten miksi annettiin näytellä pääosaa?
Jotenkin minusta tuntuu, ettei kolmekymppisiä lapsiani kiinnosta Disneyn rahankiilto silmissä kuoliaaksi hyvesignaloitu satu.
Vierailija kirjoitti:
Lumikki unelmoi siitä, että naisille, rodullistetuille, transhenkilöille, saamelaisille ja muille vähemmistöille saataisiin ihmisoikeudet. Ja että ilmastotoimet otettaisiin vakavasti.
Kyllä nämä kaikki ovat täysin turhia jos joutuu elämäännilman rakkautta. Mikä muka on tärkeämpää kuin rakkaus? Ei välttämättä just romanttinen rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä asioista Lumikki unelmoi nyt? Eikö prinssi käykään.
Hän toivoo saavansa vallan takaisin. Eikä koko leffassa ole prinssiä. Siinä on metsässä riehuva rosmo. Tuo tyyppi olisi sopinut paremmin "Kaksin karkuteillä" -elokuvan ihmisversioon.
Valtako hänet herättää suudelmalla henkiin?
Olen menossa katsomaan onko hän yhä se tyhmä naiivi, joka ei tajua ettei kannata rikkoa kieltoa syödä tuntemattomilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää surettaa mua niin paljon. Minutkin oli ennen aivopesty. Nykyään jo ymmärrän, ettei ole tärkeämpää asiaa kuin rakkaus.
Niinpä. Valtaosalle ihmisistä kuitenkin kaikkein suurin haave ja elämän täyttymys on sopivan puolison löytäminen ja perheen perustaminen. Sellaisesta haaveilemisessa ei ole mitään pahaa. Toki on kiva, että nykyään hyväksytään muunkinlaiset valinnat ja toiveet, mutta rakkaudesta haaveilevat eivät todellakaan ole mikään vähemmistö.
Jos ihmiset rakastaisi enemmän, ei olisi sotiakaan eikä köyhyyttä tms.
1937, Snow White pelasti Disneyn.
2025, Snow White tuhosi Disneyn.
Paljon paskaa on tuossa välissä myös tapahtunut, kiitos Kathleen Kennedy!
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaista roskaa tehdään?
Woke woke, mani mani.
Mulla on sessio Gal Gadotin kanssa mielessä, onko tähän olemassa AI avusteinen botti Disneyltä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaista roskaa tehdään?
Ihmettelen myös Disneyn motiiveja kokoajan hakata päätä seinään! Kaikki woketeokset ovat flopanneet!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sessio Gal Gadotin kanssa mielessä, onko tähän olemassa AI avusteinen botti Disneyltä?
Jo pelkkä wonderwoman leffan katsominen voi riittää.
Oliko se oikeasti noin tyhmä leffa? Eikö siinä ollut prinssiäkään?
Mä haluan leffoilta keveyttä ja romanttisuutta. En arkipäivän raadollisuutta ja ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä versiossa kääpiöseksiä?
Näe seitsemän kääpiötä kaivoshommissa!
Vierailija kirjoitti:
Lumikki unelmoi siitä, että naisille, rodullistetuille, transhenkilöille, saamelaisille ja muille vähemmistöille saataisiin ihmisoikeudet. Ja että ilmastotoimet otettaisiin vakavasti.
Mitkä ihmisoikeudet naisilta puuttuvat ja miksi Suomen siirtyminen itsenäisestä valtiosta sähköä tuottavaksi kehitysmaaksi on vakavastiotettava asia?
Jos muut asiat ovat tärkeämpiä kuin rakkaus, niin ei se silloin olekaan rakkautta.
Hän unelmoi, että saisi nuolla karvaista rekkalesbon räsymattoa.