Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 45-vuotiaat! Käytätkö lyhyitä hameita?

Vierailija
22.03.2025 |

Jos, niin millaisiin vaatteisiin yhdistelet? (Lyhyt minulle tarkoittaa helmanmittaa joka jää polven yläpuolelle 5cm tai yli)

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Mitä enemmän ikää tulee, sitä ylemmäksi helma nousee.

T. Wt

Vierailija
42/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kokeilla

M55

Älä kokeile. Minäkin olen jo liian vanha käyttämään lyhyttä hametta. Naisilla sellainen menee vielä sinun iässäsi. M51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää m55-kommentit ja miehet hameissa-videot ym olevinaan jotenkin hauskoja? Tai luuleeko niiden kirjoittajat aiheuttavansa pahennusta tms, tähän maailmanaikaan?? Ehkä joskus 40 vuotta sitten olisi tuollaiset jutut olleet jotenkin ihmisiä pöyristyttäviä😄

Vierailija
44/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kinttujen puolesta voisin hyvinkin käyttää.

No siitä tässä nyt ei olekaan kysymys. Miksi pitäisi näyttää? Ei ap

Kauniit sääret ovat kauniita, toivoisi näkyvän paljon. - eräs nainen

Vierailija
45/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kylmällä paksuilla sukkahousuilla , kesällä useimmiten ilman sukkiksia. Mulla on hyvät jalat , ja jos ei olisi, käyttäisin silti.

Mutta aina , jo 20+ on ollut se, että joko jalat näkyy, tai tissit näkyy,  ei ikinä / harvoin "esillä" on molemmat. Pidän sitä mauttomana itselle, ja en viihdy, mutta mulla on paljon kavereita joita tuo ei haittaa,  ja muiden pukeutuminen ei minua hetkauta.

Vierailija
46/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nää m55-kommentit ja miehet hameissa-videot ym olevinaan jotenkin hauskoja? Tai luuleeko niiden kirjoittajat aiheuttavansa pahennusta tms, tähän maailmanaikaan?? Ehkä joskus 40 vuotta sitten olisi tuollaiset jutut olleet jotenkin ihmisiä pöyristyttäviä😄

Ei niiden tarvitse hauskoja olla, riittää, että on tylsää eikä ole parempaakaan tekemistä. M51

Vierailija
47/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo 55v ja aina kesäkuumalla minihame, mulla ei ole muunlaisia koskaan ollutkaan. Tai on yksi kesämekko, joka on nippanappa ehkä plvipituinen. 

Mä olen pienikokoinen ja lyhyt, että pidemmät mekot laahaa maata perässä, olen joskus kokeillut.

Vierailija
48/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niiden tarvitse hauskoja olla, riittää, että on tylsää eikä ole parempaakaan tekemistä. M51

Jotenkin lapsellinen täytyy olla, tai tosiaan jämähtänyt sinne n. 40v taakse teini-ikään, että vaivautuu tuollaisia kommentteja laatimaan. 

Vierailija
49/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahtihameita meil on.

Vierailija
50/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin istuva lyhyt mekko sopii miehellekin paremmin kuin huonosti istuva lyhyt mekko.

Vierailija
51/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin lapsellinen täytyy olla, tai tosiaan jämähtänyt sinne n. 40v taakse teini-ikään, että vaivautuu tuollaisia kommentteja laatimaan. 

Ei, vaan on oikeasti aivan helvetin tylsä päivä. Älä ylianalysoi. M51

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi