Yli 45-vuotiaat! Käytätkö lyhyitä hameita?
Jos, niin millaisiin vaatteisiin yhdistelet? (Lyhyt minulle tarkoittaa helmanmittaa joka jää polven yläpuolelle 5cm tai yli)
Kommentit (51)
En. Mun hameeni ovat aina olleet enimmäkseen ja nykyään kaikki täyspitkiä. Olen luopunut myös housuista epämukavina.
Ei, ei, älkää. T. Sen ikäinen nainen
En käytä ulkonäkösyistä. Kotona kuumalla on joku lyhyempi tuubitoppi "hameena". Ulos ei tulisi mieleenkään mennä hameella, alue on sellainen ja koko kaupunki. Maalla ehkä joku voisi.
Kinttujen puolesta voisin hyvinkin käyttää.
Vierailija kirjoitti:
En käytä ulkonäkösyistä. Kotona kuumalla on joku lyhyempi tuubitoppi "hameena". Ulos ei tulisi mieleenkään mennä hameella, alue on sellainen ja koko kaupunki. Maalla ehkä joku voisi.
Nyt on pakko kysyä että millainen alue? Mitä tarkoitat?
Joo käytän satunnaisesti (harvemmin). Pari sellaista kesämekkoa ja yksi talvinen villahame. Suurin osa silti maksihelmaisia. Monet käyttää hautaan asti jotain shortseja. Miksi ei voisi käyttää lyhyempiä hameitakin? N50+
Käytän mutta vain kesäisin. Jätän myös pikkuhousut silloin pois, kunhan on riittävän lämmin ilma. Saa paikat tuulettua ja terassilla ansaittua huomiota. Vaimo ei tästä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
No siitä tässä nyt ei olekaan kysymys. Miksi pitäisi näyttää? Ei ap
Polvipituisia työelämässä. Pakollista bisnes pukeutumista, jakku-ja housupuvuissa.. Ikä 47 v.
En hameita, mutta tuon pituisia mekkoja kyllä melkein aina. Pitäisi totutella hameisiinkin niin olisi vähän vaihtelua. Kirpparilta ostinkin jo kivan farkkuhameen halvalla. Ehkä kesällä sitten laitan sen.
Käytän toisinaan tuon n. 5 cm polven yläpuolelle jääviä mekkoja tai hameita, mieluiten sukkahousujen kanssa. Neule tai pitkä bleiseri vöineen useimmiten varsinkin hameen kanssa.
N46
Käytän tuon mittaisi hameita ja mekkoja. Hameiden kanssa on yleensä neulepaita tai -takki. N48
MTV3 Uutiset Live - wanha nainen minimekossa https://www.mtvuutiset.fi/videot/mtvuutisetlive 15 min kohdalla, kuka hän on ja kuinka wanha?
Käytän. Lisäksi mustat sukkahousut. N65
Käytän kun pelaan golfia tai tennistä. En muuten.
Tänään aion laittaa, vaikka olen yli 60.
Mutta laitan tietysti legginsit alle.
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei, älkää. T. Sen ikäinen nainen
No sehän riippuu täysin kropasta. Sun kroppasi ei kestä, jonkun toisen kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siitä tässä nyt ei olekaan kysymys. Miksi pitäisi näyttää? Ei ap
Miksi ei?
Käytän sellaisia jotka jää polven ylle 5cm, mutta en sen lyhempiä.
Todellakin! Yleensä yhdistän ne seksikkäisiin nylon stay up sukkiksiin, punaisiin stilettokorkkareihin ja jakkutakkiin.
PenttiTV58