Sano joku typerä kommentti, joka sinulle on sanottu irl!
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä on niin paljon. Kiusaamista. Olen poistunut työelämästä sen takia, 20 vuotta sitten.
Ohuella langalla roikuin työelämässä. Kiusaaminen oli se viimeinen niitti. Eli kiitos vain palstapoliisit, sinkkikset, pupat jne.
Eikä siinä vielä kaikki. Kiusaamisen takia sairastuin harhaisuuteen, söin lääkkeitä 15 vuotta. Otin väkivaltaisen miehen eri kulttuurista, sain kaiken seurauksena vammaisen lapsen. Eli kiitti joo.
Miten nuo surulliset tapahtumat ovat muka vaikuttaneet siihen, että lapsesta tuli vammainen?
Otin miehen, joka oli täysin eri kult
En saa selvää tämän henkilön selonteoista.
Vierailija kirjoitti:
Naisoletettu totesi monikulttuurin olevan rikkaus.
Oli tosissaan.
Te sen lopulta sitten maksatte kuitenkin.
Siinä saa taas rahaa lahjoittaa Lastenklinikalla. Huh! Onneksi on se nenäpääkeräys. Oman lapsen hoito on maksanut sen 100 000 €.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on liian iso penis.
Voi se olla liian iso. Ja liian pieni.
Vierailija kirjoitti:
Siinä saa taas rahaa lahjoittaa Lastenklinikalla. Huh! Onneksi on se nenäpääkeräys. Oman lapsen hoito on maksanut sen 100 000 €.
No ei mua häiritse yhtään jos verorahojani menee lasten hoitoihin. Toivottavasti lapsesi saa parhaan mahdollisen avun ja hyvän elämän kaikesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voi olla liian iso. Pitää se nyt sanoa jos sattuu.
Oma poistumiseni työelämästä on maksanut ja tulee maksamaan yhteensä yhteiskunnalle varmasti noin 500 000 €. Lapsen sairaudenhoito ja ehkä loppuelämän rajoittuneisuus päälle.
Älkää ikinä kukaan tulko aukomaan päätä, että te maksatte jotain. Tai olette hyväntekijöitä.
YHTÄ paljon pahaa olette aiheuttaneet.
Miltsi sitten siihenkin. Mitäs tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voi olla liian iso. Pitää se nyt sanoa jos sattuu.
Osaatteko vastedes olla puuttumatta muiden asioihin?
En halua lukea tai kuulla yhtäkään asiaa minuun liittyen tälä palstalla tai muutenkaan. Enköhän ole tarpeeksi kärsinyt jo?
Meillä jokaisella on oma elämä. Joillakin se on pieni, mutta ainakin oma.
Yli 40-v ystäväni tokaisi yllättäen : vanuatulla on kuulemma maailman lihavimmat ihmiset- sinähän menisit siellä kuin kuumille kiville. (Ihan avioliitossa oleva ihminen olen, ei tarvetta lähteä vanuatulle itseäni tyrkyttämään)
Menin kovien koko yön kestäneiden vatsakipujen vuoksi hakemaan sairaslomatodistusta terveyskeskuksesta, terveydenhoitaja tokaisi minut nähtyään : oletpa pyylevöitynyt, hyvä vaan kun sulle tuli nyt pakollinen paasto vatsataudin takia.( yli 3 vuotta kestäneet rankat hormonihoidot keskenmenoineen olivat turvottaneet ja väsyttäneet minut täysin, vatsatautikin paljastui kohdun ulkopuoliseksi raskaudeksi)
Kuntosalilla puolituttu sanoi mulle, että : "Onpa ihme, että sinäkin oot salilla , vaikka oot noin lihava. Siihen vastasin, että eikö täällä läskit saakaan treenata!
Pomo sanoo "älä mieti vaan tee"
Tässä vaiheessa alan aina katsoo toista työpaikkaa.
"et koskaan pääse luokaltasi" (pääsin jokaiselta luokalta)
"et koskaan valmistu tähän ammattiin " (valmistuin sama juttu useilla aloilla)
"sinusta ei koskaan tule tän alan tekijää" (tuli ja taas sama juttu useassa ammatissa)
Voitte arvata miten minua hymyilyttää jos joku sanoo mulle tänä päivänä edelleen vastaavaa?
Anoppi sanoi toista kaksosista äpäräksi vauvana, kun on erinäköinen kuin kaksonen ja vanhemmat sisarukset.