Sano joku typerä kommentti, joka sinulle on sanottu irl!
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä on niin paljon. Kiusaamista. Olen poistunut työelämästä sen takia, 20 vuotta sitten.
Ohuella langalla roikuin työelämässä. Kiusaaminen oli se viimeinen niitti. Eli kiitos vain palstapoliisit, sinkkikset, pupat jne.
Eikä siinä vielä kaikki. Kiusaamisen takia sairastuin harhaisuuteen, söin lääkkeitä 15 vuotta. Otin väkivaltaisen miehen eri kulttuurista, sain kaiken seurauksena vammaisen lapsen. Eli kiitti joo.
Kaikki vaikuttaa aina kaikkeen. Ei se kiusaaminen hyvääkään tehnyt. Kiusaamisen takia irtisanouduin työstä, sain burnoutin.
Vierailija kirjoitti:
Kehityskeskustelussa esihenkilö sanoi, ettei pitkä työura (10v) firman palveluksessa ole mikään peruste nostaa palkkaa (koskaan ei tänä aikana nostettu.
Mysteerisyystä esim uusille tulokkaille palkkaa nostellaan ekan kerran jo heti koeajan loppumisen jälkeen.
Tämä! Olen itse ollut kunta-alalla jo 15 vuotta, aina mennyt minne on komennettu ja hommani hoitanut hyvin sekä vähillä poissaoloilla. Koskaan ei ole henkilökohtaista lisää tippunut. Nyt sitten kun nakitettiin hoitamaan erästä hankalaa kohdetta, lisä yllättäen annettiin. Olisi kiva tietää onko ainoastaan muutaman vuoden meillä ollut työkaverini saanut saman lisän heti alussa, luulen että on. Ei vaan kukaan pukahda asiasta. Olen päättänyt alkaa tekemään työni huonommin ja jäämään heti pois jos olen vähänkin kipeä. Tyhjän saa pyytämättäkin. Jos työntekijäin kunnioitus on tällä tasolla aina niin en minäkään jaksa itsestäni täyttä panosta antaa.
Lääkäri sanoi etten voi olla masentunut koska syön masennuslääkkeitä.
Söin tuota skitsofreaniaan tarkoitettua lääkettä ainakin 15 vuotta turhaan. Aiheuttaa tunne-elämän latistumista. Minulle on ehkä jäänyt muitakin pysyviä haittoja. En ole oikein pystynyt ihastumaan / rakastumaan tyyliin 20 vuoteen. Siinä meni sitten nuoruusvuodet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä on niin paljon. Kiusaamista. Olen poistunut työelämästä sen takia, 20 vuotta sitten.
Ohuella langalla roikuin työelämässä. Kiusaaminen oli se viimeinen niitti. Eli kiitos vain palstapoliisit, sinkkikset, pupat jne.
Eikä siinä vielä kaikki. Kiusaamisen takia sairastuin harhaisuuteen, söin lääkkeitä 15 vuotta. Otin väkivaltaisen miehen eri kulttuurista, sain kaiken seurauksena vammaisen lapsen. Eli kiitti joo.
Miten nuo surulliset tapahtumat ovat muka vaikuttaneet siihen, että lapsesta tuli vammainen?
Otin miehen, joka oli täysin eri kulttuurista, kun en kestänyt vainoamista. En saanut olla rauhassa. Olin masentunut ja söin skitsofreniaan
Voi johtua vaikka foolihapon puutteesta.
Kerroin parille naapurille että olen sairastunut parantumattomaan syöpään. Toinen heistä sanoi etten ole voinut sairastua, koska olen nuorempi kuin hän. Toinen sanoi etten kuole, kunhan vain päätän olla kuolematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehityskeskustelussa esihenkilö sanoi, ettei pitkä työura (10v) firman palveluksessa ole mikään peruste nostaa palkkaa (koskaan ei tänä aikana nostettu.
Mysteerisyystä esim uusille tulokkaille palkkaa nostellaan ekan kerran jo heti koeajan loppumisen jälkeen.
Tämä! Olen itse ollut kunta-alalla jo 15 vuotta, aina mennyt minne on komennettu ja hommani hoitanut hyvin sekä vähillä poissaoloilla. Koskaan ei ole henkilökohtaista lisää tippunut. Nyt sitten kun nakitettiin hoitamaan erästä hankalaa kohdetta, lisä yllättäen annettiin. Olisi kiva tietää onko ainoastaan muutaman vuoden meillä ollut työkaverini saanut saman lisän heti alussa, luulen että on. Ei vaan kukaan pukahda asiasta. Olen päättänyt alkaa tekemään työni huonommin ja jäämään heti pois jos olen vähänkin kipeä. Tyhjän saa pyytämättäkin. Jos työntekijäin kunnioitus on tällä tasolla aina niin e
Olen siirtymässä pois kunta-alalta. On mennyt täysin hävyttömäksi, pomokerros ei puhu samoista asioista eikä piittaa kuin omasta vallastaan, byrokratia on hirveää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo surulliset tapahtumat ovat muka vaikuttaneet siihen, että lapsesta tuli vammainen?
Otin miehen, joka oli täysin eri kulttuurista, kun en kestänyt vainoamista. En saanut ol
Luultavasti siitä. Mutta ellen olisi ollut monta vuotta työttömänä (sairaana), en olisi ajautunut huonoon suhteeseen. Olisin jotenkin järkevämmin katsonut elämää. Jos olisin ollut työelämässä, en olisi ollut tuon miehen kanssa.
Minusta tuo oli huonojen tapahtumien ketju.
Vierailija kirjoitti:
Kerroin parille naapurille että olen sairastunut parantumattomaan syöpään. Toinen heistä sanoi etten ole voinut sairastua, koska olen nuorempi kuin hän. Toinen sanoi etten kuole, kunhan vain päätän olla kuolematta.
Mulla vähän toisinpäin. Olin opiskelija ja kerroin ohjaajalleni tulevista syöpähoidoista. Hän vastasi "mulla on moni tuttu kuollut syöpään".
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri sanoi etten voi olla masentunut koska syön masennuslääkkeitä.
Se on eri asia olla masentunut luonnollisista syistä. Tai itsensä rajallisuudesta. Mutta jos ulkoapäin tulee painetta, jota on vaikea selittää. Ihminen sairastuu tuollaisesta.
En huomannut sinua kun olet niin sohvan värinen. Istuin ruskealla nahkasohvalla.
Miksi liittää kysymyksen perään "irl"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin miehen, joka oli täysin eri kulttuurista, kun en kestänyt vainoamista. En saanut olla rauhassa. Olin masentunut ja söin skitsofreniaan
Eikö yhteiskunta mitenkään ja missään muodossa pääse osalliseksi näistä maksutalkoista?
Naisoletettu totesi monikulttuurin olevan rikkaus.
Oli tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi liittää kysymyksen perään "irl"?
Koska nykyisin ihmiset käsittävät jutteluksi nettisananvaihdon. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tyttö on aina uhri. Pääasia, että veronmaksajat maksavat tällaiset harmilliset jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin miehen, joka oli täysin eri kulttuurista, kun en kestänyt vainoamista. En saanut ol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pääsee. Ensimmäisen kerran elämässäni sain apua ja tukea, kun minulla oli vammainen lapsi. Lapsen sairaudenhoito on maksanut varmasti 100 000 €, muut oheiskulut siihen päälle. Miten senkin hinnoittelisi että olen pois työelämästä? Tyyliin 20 vuotta? Kallista on ollut. Vaikka hyväntekijät lahjoittavat rahaa lastenklinikalle jne. On se yksi ja hailee, kun kiusaavat ihmiset työkyvyttömiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen hoito on maksanut yli 100 000 € lastenklinikalla. Eikä riitä.