Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taisi sitten mennä viimeisetkin mahdollisuudet miehen saamiseen, kun leikkautin hiukset lyhyiksi?

Vierailija
22.03.2025 |

En tosin niitä saanut silloinkaan, kun hiukset ylettyivät vyötärölle saakka. Mutta nyt varmaan on vielä vähemmän mahdollisuuksia.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ihastui muhun tosi lyhyiden hiusteni takia. No osaksi:) 

Ei kaikki miehet elä jossain 1800-luvulla. 

Ne on makuasioita, ei 1800-luvulla elämistä. Tuon perusteella minä nainen eläisin menneisyydessä.

Vierailija
22/40 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä kerron sulle ja muutamalle muulle naiselle.

Ei pitkät hiukset ole automaattisesti viehettävät, siis ajatukselle mitä pidemmät sitä viehettävämmät. Liian pitkät hiukset monella alkavat näyttää raskaalta. Ne painavat sen verran että litistävät pään päällä sen hiusamssan näyttämään litteältä ja ohuelta. Eikä ne pitkät ohuet suorat roikkuvat hiukset muutenkaan kiihota.  Sopiva mitta hiuksille on sellainen, että ne näyttävät ilmavirta ja kuohkeilta. Myös edestä ja sivulta katsottuna. Ja mielellään niin, että se hiusmassa ei ole vyötäröllä vaan yläselässä. Tämä korostaa usein vartalon tiimalasimallia, kun taas vyötäröllä roikkuvat hiukset litistävät yläosaa ja korostavat vyötäröä.

Lyhyet hiukset taas ovat suurimmalle osalle miehistä hyvin selkeä nounou. Lähes kaikilla naisilla lyhyet hiukset (tarkoitan nyt sellasta miesmallista lyhyttä, en polkkatukkaa) näyttävät aika miehekkäältä ja tuov

Mulla on paksut hiukset. Kiharrettuna niistä sai aivan valtaisan leijonanharjan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap; ihmistä ei SAADA. Ihmiskumppanin löytäminen on suuri onni ja hänen kiintymyksensä etuoikeus.

Ja koska käytät tuota typerää verbiä, sinut tunnistaa helposti miespuoliseksi ääliötrolliksi.

Vierailija
24/40 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluton perjantai vaihtui labiattomaan lauantaihin ulipojilla. Huomenna on saamaton sunnuntai ja maanantaina munkkimaanantai. Sitten tissitön tiistai jne.

Vierailija
25/40 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miten jotkut naiset eivät erota, mikä on naisellista ja mikä ei. Monet esimerkiksi kuvittelevat, että puiset korvikset ovat naisellisia, tai silmälasit tai korottomat saappaat. Epänaisellisia ovat lisäksi suurikuvioinen kuosi vaatteissa, tatuoinnit sekä lävistykset, pl. korvakorut (1 kpl/korva).

Vierailija
26/40 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet hiukset naisella on seksikkäät, toki riippuu vähän miten ne leikkauttaa.

itse tykkään ns. pixie tyylistä.

Eivät ole.

Mutta jos ei flaksi käy, ne kyllä kasvavat.

Vierailija
27/40 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on käynyt päinvastoin. Ennen oli ihan lyhyet hiukset ja miehiä riitti. Nyt pari vuotta myöhemmin kun olen ne kasvattanut pitkiksi, tuntuu että seuraa on vaikea löytää. Ja muuten en ole muuttunut, aina ollut hoikka ja nättikin. Tykkäyksiä kyllä tulee, mutta mihinkään ne ei yleensä johda. Ehkä sitten näytän liian kiltiltä nyt. 

Vierailija
28/40 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miten jotkut naiset eivät erota, mikä on naisellista ja mikä ei. Monet esimerkiksi kuvittelevat, että puiset korvikset ovat naisellisia, tai silmälasit tai korottomat saappaat. Epänaisellisia ovat lisäksi suurikuvioinen kuosi vaatteissa, tatuoinnit sekä lävistykset, pl. korvakorut (1 kpl/korva).

Oletko tullut ajatelleeksi sitä vaihtoehtoa, että jokaista naista ei välttämättä kiinnosta "näyttää naiselliselta" tai yrittää miellyttää miehiä ulkonäöllään? Ideana voi katsoa olla miellyttää itseään. Itse pukeuduin varsinkin nuorempana todella huomiotaherättämättömästi koska halusin olla rauhassa (nyt ei onneksi enää tarvitse koska ikää on yleensä riittävästi). Myös se voi olla valintojen taustalla.

Vierailija
29/40 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tullut ajatelleeksi sitä vaihtoehtoa, että jokaista naista ei välttämättä kiinnosta "näyttää naiselliselta" tai yrittää miellyttää miehiä ulkonäöllään? Ideana voi katsoa olla miellyttää itseään. Itse pukeuduin varsinkin nuorempana todella huomiotaherättämättömästi koska halusin olla rauhassa (nyt ei onneksi enää tarvitse koska ikää on yleensä riittävästi). Myös se voi olla valintojen taustalla.

Olen tullut. Usein se, mikä näyttää naiselliselta, näyttää myös hyvältä (kaikkien silmään). Ymmärrän, että joku ei halua olla paras versio itsestään. Yleensä tähän on jokin mt-syy.

Vierailija
30/40 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättävin on miesten silmissä täysposliini, mutta harva mies pitää naisen poikatukkaa tai kaljua erityisotollisena.

Vierailija
31/40 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan oikein. On olemassa siskoja, joiden ei pidä edes yrittää miellyttää miehiä. 

Vierailija
32/40 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauneus on katsojan silmissä

Vierailija
33/40 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä et pitkillä hiuksilla kyennyt saamaan miestä, niin tuskin se asia miksikään muuttuu vaikka hiukset lyhentyisi.

Ruokavalio kuntoon ja salille, on mun suositus

Tuskinpa näistäkään olisi merkittävää apua.

Ap

Vierailija
34/40 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä mikä on naisellista, mutta en halunnut enää pitää sitä hankalaa ylipitkää tukkaa.

Ap

Vierailija
35/40 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa miehen vaikka kaljuna. Naiset valitsee miehen ja mies odottaa tuleeko koskaan valituksi.  Tosin naiset on niin nirsoja että voi olla ettei löydä miestä koska naiset aina haluaa komeimman miehen.

Vierailija
36/40 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin naisille lyhyempi hiusmalli sopii paljon paremmin kuin pitkät hiukset. Varsinkin jos on naamasta ikäistään vanhemman näköinen, niin pitkät hiukset tuo vielä vähintään plus 5 vuotta lisää ja korostaa sellaista tätimäisyyttä. Lyhyemmät hiukset sen sijaan nuorentaa.

Vierailija
37/40 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet katumapäällä ja harmittaa vietävästi, niin aina voit laittaa hiustenpidennykset. Kyllä pitkähiuksiset mimmit on kuumia 😍.

Vierailija
38/40 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi sitten mennä viimeisetkin mahdollisuudet miehen saamiseen, kun leikkautin hiukset lyhyiksi?

Et sentään tukkaasi leikkauttanut! 🤪

Vierailija
39/40 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
40/40 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että, kuinka hyvännäköisiä jotkut lyhythiuksiset naiset ovatkaan.

M25

Niinpä! Erottuvat kivasti massasta.