Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihoittuminen

Vierailija
22.03.2025 |

Oletteko kiihoittuneet omasta sukulaisesta? 

Vietelleet sukulaista? Tai onko sukulainen vietellyt, kiusoitellut teitä?

Kertokaa kokemuksista.

Oma serkkuni on kaunis ja todella seksikäs. Olen muutaman kerran ollut saunassa niin että myös serkku on siellä. Ja hän kiusoitelee kyllä minua. Ei todellakaan häpeile esitellä vartaloaan. Nojailee seinään tarjoten tissit nähtäväksi, välillä jalat kaiteen  päällä ja välillä lauteilla vähän levällään niin että karvaton pillu aivan kun kutsuisi minua. Hän hymyilee minulle kun huomaa vilkuiluni. Ja jos joudun peittelemään erektiota hän vinkkaa silmää. Viimeksi kun olimme saunassa vaimoni lähti pois valitellen huonoa oloa. Jäin serkun kanssa kahden. Kun kuului että vaimoni lähti jo ylös. Serkku venytteli jalkojaan asettui istumaan niin että näin suoraan kauniin pillun. Serkku kiusoitteli minua, meinaako seisoa? Turha sitä oli kiellellä. Serkku sanoi, älä peittele, anna seistä rauhassa. Vai etkö voi mulle näyttää? Siirsin käden, levitin jalkojani ja annoin kyrvän nousta ylös. Serkku katseli ja sanoi ettei ihan pikku stondis ollutkaan. Sehän on niin kovana. Taitaa vaimosi saada yöllä kyytiä? Sitten serkku laittoi käden pillulle ja hieroi sitä, käytti sormia sisällä ja sanoi, varmaan huomaaat että oon kans kiimanen. Tilanne oli kuuma, epätodellinen, väärin.. Sanoin että on pakko lähteä jäähylle. Liian kuuma. Lähdin suanasta ja serkku seurasi perässä.Olin menossa suihkuun kun serkun käsi tarttui kyrpään ja tunsin hänen rinnat selässäni. Hän kuiskasi, eiks tullu mun käsi ihan märäks pillusta? Ajattelin hieroo pillumehut sun kovaan kankeen ja mun oli pakko saada koskea sitä.Sanoin ettei me voida.Serkku ohjasi suikuun ja siellä kuiskasi, kai me voidaan vähän täs suihkussa toisiamme jeesaa. Suihkussa hieroin rintoja ja sain sormettaa serkkua ja hän taisi pienen orkun saada. Ja sen jälkeen hän meni polvilleen ja alkoi imuttaa. Olin niin kiimassa että aloin nussia kunolla suuhun ja laskin lastin nieluun.

Peseydyimme ja siirryimme yläkertaan. Vaimoni oli jo mennyt nukkumaan ja jatkoin serkun kanssa illan viettoa.Loppuillasta serkku sanoi olevansa vieläkin kierroksilla ja panettaa. Myönsin saman ja sanoin kyrvän olevan puolijäykkä koko ajan. Serkku tuli viereeni kuiskasi, uskaltaisitko tuol alakerrassa nussia mua? Samalla hän hieroi haarojani..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah!

Ihan vakiokamaa serkkujen kesken!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi