Kuulemma kaikki naiset tykkää eri jutuista
Pitääkö mun siis opetella esim minkälaisesta seksistä nainen tykkää kun se ei itse viitsi kertoa? Joo en v itussa jaksa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne naista, joka ei haluaisi seksissä orgasmeja. Kannattaa siis keskittyä seksissä orgasmien tuottamiseen naisille. Klitoris on naisten orgasmien lähde, ohjeita sen käsittelyyn löytyy vaikka millä mitalla, p*rnosta ei missään nimessä kannata tyyliä kopioida.
Miksei naiset voi itse kosketella sitä klittaa?
Ap
Sittenhän sinäkin voit hoitaa sen mulkkusi omin kätösin.
Näin teenkin. En ole valittanut.
Ap
Matti käsi pois housusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, valintahan tuokin on mutta turha sitten valittaa kun et osaa tyydyttää naista kunnolla vaikka luulet olevasi kuinka hyvä panomies
En ole valittanut mitään. Ihmettelen vain miksei naiset voi kertoa mistä ne tykkää. En jaksa alkaa arvuuttelemaan.
Ap
Mitä tuo aloitus muka on, jos ei valitusta?
Tästä taas tehty turhan iso ongelma. Ap ei osaa kommunikoida naisten kanssa, mutta ongelmaa ei ole jos hoitaa kaiken soolona. Miksi valittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, valintahan tuokin on mutta turha sitten valittaa kun et osaa tyydyttää naista kunnolla vaikka luulet olevasi kuinka hyvä panomies
En ole valittanut mitään. Ihmettelen vain miksei naiset voi kertoa mistä ne tykkää. En jaksa alkaa arvuuttelemaan.
Ap
Mitä tuo aloitus muka on, jos ei valitusta?
Ei valitus vaan totesin asian. Itse en jaksa alkaa miksikään ajatustenlukijaksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli kommunikaatio on liian vaivalloista sinulle? Ok.
Vähän vaikea kommunikoida yksin. Naiset on yleensä sellaisia että ne kertoo vasta jälkeenpäin jotain jos kertoo.
Ap
Kyllä naiset "kertoo", jos keskityt kuuntelemaan. Ilmein, elein, äänin..
En itsekään ymmärrä miehiä, mikseivät kerro, että haluavat esim. yhdyntää ja mulkunkoskettelua tai nauttivansa orgasmista vaan mököttävät, kun en osaa lukea heidän ajatuksiaan. Jokainen mies on erilainen.
Minä tykkään sellaisesta seksileikisä, missä mies hinkkaa hammasharjalla vessanpönttöä ja katsellessani hoitelen itseni. Mistä minä voisin tietää miehn toiveet?
Nainen kertoo mieluummin kavereilleen kun miehelleen mistä se tykkää. Tämän takia suhteet ei toimi suomessa.