Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies enkä tule toimeen miesporukoiden kanssa

Vierailija
22.03.2025 |

Kommunikointi lähes aina sellaista alkukantaista toisten nokittelua "kovin kukko tunkiolla määrää". Mitään järkevää keskustelua ei saada käytyä ja kaikki vedetään vitsinä tai olankohautuksella ohitetaan.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan ihmiset (sekä miehet että naiset) voidaan karkeasti ottaen jakaa kahteen ryhmään: koiraihmisiin ja kissaihmisiin.

Koiraihmiset ovat laumaeläimiä, äänekkäitä ("sosiaalisia"), puhuvat enemmän kuin miettivät, tarkkoja asemastaan (ja muiden asemasta) laumassa ja ärhäköitä haukkumaan muita. Alistuvat lauman johtajan edessä ja mielistelevät tätä.

Kissaihmiset ovat yksilöitä, hiljaisia, miettivät enemmän kuin puhuvat, oman tiensä kulkijoita, mutta myös muille tilaa antavia. Eivät tunnusta ketään "johtajakseen", mutta eivät myöskään tunne tarvetta alistaa muita. Eivät ole minkään lauman jäseniä, joten eivät välitä mistään statuksesta.

Ap on selkeästi kissaihminen, joka ei tule toimeen koiraihmisten kanssa.

Olin alapeukuttamassa ja nauramassa vauvan älyttömyyksille, mutta tämähän on nerokkaan filosofinen oivallus.

Vierailija
22/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan ihmiset (sekä miehet että naiset) voidaan karkeasti ottaen jakaa kahteen ryhmään: koiraihmisiin ja kissaihmisiin.

Koiraihmiset ovat laumaeläimiä, äänekkäitä ("sosiaalisia"), puhuvat enemmän kuin miettivät, tarkkoja asemastaan (ja muiden asemasta) laumassa ja ärhäköitä haukkumaan muita. Alistuvat lauman johtajan edessä ja mielistelevät tätä.

Kissaihmiset ovat yksilöitä, hiljaisia, miettivät enemmän kuin puhuvat, oman tiensä kulkijoita, mutta myös muille tilaa antavia. Eivät tunnusta ketään "johtajakseen", mutta eivät myöskään tunne tarvetta alistaa muita. Eivät ole minkään lauman jäseniä, joten eivät välitä mistään statuksesta.

No heh! Osui ja uppos! Olen kissaihminen!

En kestä naisten kanssa juttelua, en ymmärrä miksi pitää vatkata joka rätti mitä maksoi, miksi se sanoi sillai ja kyllä min' hei ja ostin sitten...

Olen siis nainen enkä kestä naislaumoja  ihme juttuineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko homo? Naisten kanssa ne muutkin homot kaveeraa. 

Et taida nyt tietää kumman sukupuolen kanssa homot kaveeraa.

-Bansku

Vierailija
24/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaappi homot äijä porukat saunailloissa hyi yök. 

Vierailija
25/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, mun ei kiinnosta autot ja urheilu, vaan taide ja luonto. En todellakaan ole kotonani 'miesporukassa'

Ja homo spekulaatiota siivet poikki nyt, sillä naisseurassa ajatukset käy levottomaksi, keskustelun lomassa usein ajattelen 'näytä tissit' tai fantasioin miten tilanne siitä hetkestä etenisi petipuuhiin

Vierailija
26/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kestä naisten kanssa juttelua, en ymmärrä miksi pitä

Sama täällä👍naiset on isossa porukassa oikea äänekäs kanalauma ja kateellisuus kukkii

Vierailija
27/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä avaus, paljon typeriä vastauksia, onneksi joku henkevämpikin. 

Apinamaiset alfailuporukat on se itsestäänselvimmin tylsä jengi, mutta siitä piirun pari fiksummatkin on usein semmoisia no niin, miesten kesken saunotaan ja puhutaan bisnestä tai politiikkaa. Yllätys yllätys, hieman konservatiivisemmasta kulmasta. 

Ja kun näistäkin vielä koettaa seuloa vähän syvällisempää potentiaalia ilmentävät tyypit, niin käy juuri tuo avauksessa mainittu: jos onkin aivotoimintaa ja kielellistä lahjakkuuttakin keskusteluun, niin sitten lyödään vitsiksi. Kaikki. 

Vierailija
28/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä arvasit? Otan eheytyshoitoja parantuakseni homoudesta. Tuloksiakin on tullut koska musta miehenrööri ei saa enää oksaani pystyyn. Tosin hoitoon liittyvä ruoskinta on ainoa asia joka saa nykyään veitikkaani eloa.

Vierailija
29/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen, ja olen aina kokenut naisporukoihin sopeutumisen vaikeana ja miesten kohtelevan minua tasavertaisemmin.

Nyt iän myötä olen ymmärtänyt, että minulla vain on heikot sosiaaliset taidot. Vastakkainen sukupuoli pitää toista ihan vain sukupuolisen jännitteen vuoksi paremmin, kun oman sukupuolen kanssa taas vaaditaan sosiaalisia taitoja ja sitä, että itsellä on jotakin annettavaa kaverisuhteeseen tai porukkaan. 

Vierailija
30/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, mun ei kiinnosta autot ja urheilu, vaan taide ja luonto. En todellakaan ole kotonani 'miesporukassa'

Ja homo spekulaatiota siivet poikki nyt, sillä naisseurassa ajatukset käy levottomaksi, keskustelun lomassa usein ajattelen 'näytä tissit' tai fantasioin miten tilanne siitä hetkestä etenisi petipuuhiin

Jees. Miehet pitäisi kyllä sulkea johonkin omaan pikku häkkiinsä pois ihmisten keskuudesta.

Vierailija
31/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen, ja olen aina kokenut naisporukoihin sopeutumisen vaikeana ja miesten kohtelevan minua tasavertaisemmin.

Nyt iän myötä olen ymmärtänyt, että minulla vain on heikot sosiaaliset taidot. Vastakkainen sukupuoli pitää toista ihan vain sukupuolisen jännitteen vuoksi paremmin, kun oman sukupuolen kanssa taas vaaditaan sosiaalisia taitoja ja sitä, että itsellä on jotakin annettavaa kaverisuhteeseen tai porukkaan. 

Mies täällä. Minulla on myös huonot sosiaaliset taidot, mutta syy siihen on se, etten ole koskaan ollut kovin kiinnostunut muista ihmisistä, joten minulla ei ole koskaan ollut motivaatiota kehittää niitä sosiaalisia taitoja.

Kirjolla saatan olla, diagnoosia ei ole.

Tulen kyllä tarvittaessa toimeen ihmisten kanssa ja osaan keskustellakin, eli en ole mikään mykkä debiili, mutta ei vaan oikeasti kiinnosta oman perheen ulkopuoliset niin paljon, että jaksaisin vaivautua sosiaaliseen toimintaan mukaan.

Vierailija
32/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olet juuri esimerkki miesporukkatumpelosta.

Vierailija
33/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apllä todennäköisesti naisaivot, ihan samallatavoin kuin joillakin heteronaisilla on loogiset miesaivot, eivätkä sen vuoksi oikein mahdu naisporukoihin.

Mutta näille molemmille on kyllä kysyntää parinvalinnassa, pitää vain löytää se omanlainen puolisko. 

Yleensä nämä ketjut lähtee poistoon tästä.

Vierailija
34/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apllä todennäköisesti naisaivot, ihan samallatavoin kuin joillakin heteronaisilla on loogiset miesaivot, eivätkä sen vuoksi oikein mahdu naisporukoihin.

Mutta näille molemmille on kyllä kysyntää parinvalinnassa, pitää vain löytää se omanlainen puolisko. 

Yleensä nämä ketjut lähtee poistoon tästä.

Miesten ja naisten aivojen eroavuuksissa on vähemmän hajontaa kuin miesten ja naisten pituudessa, joten tällainen jaottelu on epätotta ja myrkyllistä tasa-arvon kehityksen kannalta.

Vierailija
35/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä naisten kanssa juttelua, en ymmärrä miksi pitää vatkata joka rätti mitä maksoi, miksi se sanoi sillai ja kyllä min' hei ja ostin sitten...

Olen siis nainen enkä kestä naislaumoja  ihme juttuineen.

Minä taas mieluummin vatkaisin rättien hintoja, toisten sanomisia ja muuta kevyttä, mutta valitettavasti olen löytänyt vain naisporukoita, joissa puhutaan politiikasta, historiasta, yhteiskunnasta, retkeilystä ja vaeltamisesta jne. T. Nainen

Vierailija
36/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas näen ihmiset yksilöinä, en kategorioina. Ihmisillä on niin paljon päällekkäisiä ja jopa ristiriitaisia ominaisuuksia, että kahteen ryhmään jakaminen on väkivaltaa.

Vierailija
37/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan. Lisäksi ap on varmaan vähän älykkäämpi kuin nuo laumasielut. Minäkään en pidä toksisista porukoista, miehiä tai naisia. Olen itse nainen.

Vierailija
38/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen porukalla äijäily on hupaisaa. Onneksi omassa porukassani siihen ei ole minkäänlaista pakkoa.

Vierailija
39/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha miinus naisten kanssa. Naiset pitävät miehistä, joilla on on miehinen kaveriporukka ja joilla on kaveripiirissään alfa-asema. 

Höpö höpö.

Vierailija
40/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siis nainen enkä kestä naislaumoja ihme juttuineen.

En ota kantaa tähän "kissa/koiraihminen" -kyökkianalyysiin, mutta naisten bondaamisen perustyyli on tosiaan raskas.

Erityisesti ärsyttää sellainen tavan vuoksi itsensä alentaminen, jolloin kerrotaan itsestä jotain "ikävää" (mulle tulee niin helposti selluliittiä, mulla on tälläiset roikkuvat luomet tms) jotta sitten voidaan bondata yhteisten "vastoinkäymisten" äärellä. Ikäänkuin vaihdellaan näitä tunnustuksia. Jos et näin tee, olet ylpeä (kuka se luulee olevansa, luometkin roikkuu ja kauheet selluliitit).

Noin tyhjänpäiväisistä asioista ei viitsi edes puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä