Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa? Arvostelen kokoajan mun miestä. (ov)

Vierailija
12.03.2007 |

Kaikesta.. Sellaisistakin asioista mille hän ei voi mitään. Rakastan ihan kauheasti häntä mutta säälittää mun arvostelu, enkä voi sille mitään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet taas sanomassa jotain. Lupaa itsellesi se, tulee parempi mieli kun sitte onnistut.

Vierailija
2/5 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos olen hiljaa, niin se kaikki tuppaa kerääntymään isommaksi arvostelumöykyksi, vaaralliseksi räjähdysalttiiksi pommiksi oikeinpa.

Ja kun on oikein paha hetki, niin se pommi räjähtää.

Omaa aikaa, unta ja kiireetöntä yhteistä mukavaa parisuhdeaikaa. Ne auttavat. Ja se, että se mies yrittää, arvostelunkin alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida myöskään tietää, miltä rakastaminen tuntuu ja mitä se tarkoittaa?

Vierailija
4/5 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väität rakastavasi, mutta haukkua rätkytät? Rakkaus ei ole pelkkää tunnetta se on juuri niitä tekoja. Pitää suunsa kiinni ja silmänsä auki, jotta näkee kaiken hyvän. Sitten voi avata suunsakin.

Vierailija
5/5 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät miestäsi jotenkin hölmönä tms, kun haluaa olla sinun kanssasi, eikä näe " todellista" sinua. Haluat alitajuisesti rangaista miestä kun se on sellainen kun se on. Keskity nyt vaan siihen mitä miehessäsi on hyvää, ja ajattele joka aamu että kyllä on hyvä mies, ja kehu ja kannusta sitä aina kun mahdollista. Olen ollut yli 20 v. naimisissa, ja vaikka välillä on mennyt hyvin huonosti meidän suhde, ei mun mies ole koskaan arvostellut mua tai mun sukulaisia negatiivisesti, vaikka kaikesta muusta sitten kyllä kinataankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi