Millä autolla palstan naiset ajaa?
No niin naiset. Millä autolla ajat ja tykkäätkö?
Kommentit (127)
BMW 650i cabriolet. Kyllä tykkään. Se tunne, kun moottori jyrähtää ja nopeus kiihtyy alta aikayksikön.
Vierailija kirjoitti:
99% mammoista ei ole edes ajokorttia koska ei ole varaa.
Mitä siellä kyykytät, juntti
Lexus CT200h vm. 2015. Ihan hyvä auto, mutta olen ajanut ikäni Saabeilla ja Volvoilla joten tää on aika pieni omaan makuun. Kiihtyvyys on kyllä parempi kuin noilla isoilla lotkoilla mitä on aikaisemmin ollut.
MB C 220 CDI vm. 2011. Ihan ok, tekisi mieli vaihtaa mutta ei tästä oikein saa enää mitään niin kannattaa ajaa loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Nainen kun ajaa uudehkolla mersulla niin se on isin tai miehen auto?
Minulta kysellään silloin tällöin noin. Taidan alkaa kysymään heiltä, ajavatko äidin vai vaimon autolla.
Miksi niin moni mies on täällä nainen?
Mersun GLC AMG Premium Business Edition, muutaman vuoden vanha. Ostin käytettynä, pitkän työmatkan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 20 vuotta vanha Ford Focus. Ihan ok auto noin vanhaksi ja ainakin vielä toimii. En mä paljon autolla ajele niin menettelee tuollainen.
Onko noin vanhoja focuksia liikenteessä? Ruostuvat käsiin...
Ei kun ihan päästäni keksin, että mulla on tuossa pihassa Ford Focus. Haloo. Ei ole puhkiruostunut, jotakin pientä vain.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin moni mies on täällä nainen?
Mistä niin päättelet?
Pienellä Toyota Yaris hybridillä vm 2019. Muuten toimiva auto, mutta tehoja voisi olla enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköautolla Nobinalla. Vakaa ja turvallinen.
Eli et aja, olet vain kyydissä. Enkä nyt tiedä noiden Nobinan kuljettajien turvallisuudesta 🤔
Voihan hän työkseen ajella Nobinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haittaa siitä on kenen autolla perheessä ajetaan. Se on tärkeää kuka sitä autoa huoltaa!
Autohuollossa huolletaan, renkaat rengashotellissa. Herääpä nykyaikaan, uusia autoja ei itse edes voi rassata.
Joo mutta renkaat voi vaihtaa itse.
Repsikkana Citroën Jumperissa. Pääsen helpommalla kun en aja.
Vierailija kirjoitti:
Onko naisille merkitystä paljonko autossa on tehoa? Miehenä kiinnostaa onko vain miehet autoista kiinnostuneita 😅
On, en halua mitään potkulautaa.
T: XC60
BMW 225xe. Tuli vähän vahingossa - en ole pitänyt itseäni BMW-ihmisenä. Olen kuitenkin tyytyväinen - tämä on 7v vanha ja 100t ajettu eikä mitään ongelmaa ole ollut.
Aluksi ohjaus tuntui vähän levottomalta mutta totuin siihen. Hurjan vakaa auto. Akku antaa vielä melkein 30 km kyydit