Millä autolla palstan naiset ajaa?
No niin naiset. Millä autolla ajat ja tykkäätkö?
Kommentit (127)
Skoda Octavia, 7 v, ja tyytyväinen olen.
Toyota Corolla farmari vm. 2006. Kulkee kaikki kissasta koiraan ja paalista kanoottiin. Ajan loppuun vaikka tuulilasiin on jätetty lappuja ostohalukkuudesta.
Hyundai. Manuaali, kiihtyvyyttä ja kaukovaloautomatiikka pitää olla, uusi auto hakusessa kun nykyisessä alkaa olla kilometrejä.
Yli 20 vuotta vanha Ford Focus. Ihan ok auto noin vanhaksi ja ainakin vielä toimii. En mä paljon autolla ajele niin menettelee tuollainen.
Ei kai kukaan enää vuonna 2025 muilla autoilla aja kuin Teslalla? Vuoteen 2030 mennessä kaikilla eurooppalaisilla pitää olla Tesla tai valtameri alkaa kiehumaan.
Volvo V70 2,4 diesel vm 2008. Ihan ok vaikka ikää jo on.
Dacia Duster vm 2019 ykkösautona, kakkosautona Ford Tourneo Connect vm 2007.
Tykkään molemmista.
Miehen isolla mustalla Mersulla. Lähinnä pitelen ja kääntelen rattia ja toisinaan poljen jarrua, auto hoitaa muun automaattisesti. Tämä tuotiin ulkomailta kun Suomessa ei näitä myydä.
KIA EV6 GTLine vm2024. Perheessä myös vanha jenkki-Ford, mutta sillä ei enää ajeta kovin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Voi päätellä, että palstanaiset on massimuijia kun autot saksalaisia premiumeja pääasiassa 👍
Voi päätellä, että on keski-ikäisiä, asuntolainansa pois maksaneita. Jos on jo pitkään ollut työelämässä, on kai sitä varallisuutta ehtinyt kertyä. Ellei ole ryypännyt tai pelannut rahojaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan enää vuonna 2025 muilla autoilla aja kuin Teslalla? Vuoteen 2030 mennessä kaikilla eurooppalaisilla pitää olla Tesla tai valtameri alkaa kiehumaan.
Ei (juuri) kukaan eurooppalainen enää halua Teslaa. Etkö ole yhtään seurannut uutisia?
Vierailija kirjoitti:
Yaris GR vm2022
Ei naiset osta mitään kilpa-autoa. Kiinni jäit Pasi!
Vierailija kirjoitti:
Yli 20 vuotta vanha Ford Focus. Ihan ok auto noin vanhaksi ja ainakin vielä toimii. En mä paljon autolla ajele niin menettelee tuollainen.
Onko noin vanhoja focuksia liikenteessä? Ruostuvat käsiin...
Ap mee tienposkeen tai kadunkulmaan toljottomaan millaisissa autoissa on naisia kuskina. Mitä sä muuten sillä tiedolla teet mitä autoja kukakin ajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yaris GR vm2022
Ei naiset osta mitään kilpa-autoa. Kiinni jäit Pasi!
Kyllä ajaa terv Janni
Koslalla, tööttäilen kaikille tien tukkeille?Eilenkin joku tampio koetti pyörällä ängätä suojatiellä yli,tööttäsin pitkään ja hartaasti.
Keskaria näytän säännöllisen epäsäännnöllisesti.
Sormella koputaan otsaa toktok jos meinaa tulla kolari jonkun urpon takia.
Nykyään vastuuseen voi joutua jopa vastapuolen törttöilystä, ennakoova ajo.
Ja sitte rookin puskurissa ki joku ajaa alinopeutta3 metrien jono takana ja mulla kiire.
Tykkäätkö vielä?
Corvetella.