Millä autolla palstan naiset ajaa?
No niin naiset. Millä autolla ajat ja tykkäätkö?
Kommentit (127)
Ostin viime vuonna uuden Dacia Sanderon. Vaihdossa meni 5 vuotta vanha pikku Huyndai. Tykkään kovasti. Riittää hyvin eläkemummolle. kulutus 5,4l/100 km. Olen ajanut vuodessa 13000km.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Volvo xc60 ja tämä mun kolmas volvo. Tykkään ja kun ajaa pitkää työmatkaa, niin kyllä se isompi raskas auto vaan on hieno verrattuna farkkuihin.
Eikö sivutuuli vie kottaraispöntön ojaan?
Katsoin kuvia tuosta Volvosta, enkä ymmärrä luonnehdintaasi. Et varmaankaan ole koskaan ajanut oikeasti korkealla ja kevyellä autolla niin kuin vaikka Renault Kangoo.
Skoda superb neliveto vuodelta -15
Haluaisin jonkun muun kuin dieselin, mutta tuo on niin kiva auto muuten ettei raaski vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehensä autolla.
Mun mies ajaa mun autolla, mitäs siihen sanot?
Kortti ollut 55 vuotta, että näin.
Oma on auto ja miehellä se T3.
Volvo XC-60 D5 235hv awd 2021v.
N.28v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Volvo xc60 ja tämä mun kolmas volvo. Tykkään ja kun ajaa pitkää työmatkaa, niin kyllä se isompi raskas auto vaan on hieno verrattuna farkkuihin.
Aja vaikka joskus rekkaa, niin ymmärrät mitä on, kun tuuli ottaa autoon. Ei paljon tolla volvolla tuulet haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen kun ajaa uudehkolla mersulla niin se on isin tai miehen auto?
Ainakin osaa parkkiin ajaa kaupan oven eteen leveästi.
Mitä haittaa siitä on kenen autolla perheessä ajetaan. Se on tärkeää kuka sitä autoa huoltaa!
Tottakai tykkään omasta autostani. Oli oikein mukava ajaa 12 tuntia putkeen pelkillä kahvitauoilla. Auto lähestulkoon ajoi itsekseen ja itse vain istuin ratin takana.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haittaa siitä on kenen autolla perheessä ajetaan. Se on tärkeää kuka sitä autoa huoltaa!
Autohuoltamo 90% tapauksista.
Pitkä ja korkea Sprintteri, en nyt ihan hirveästi tykkää mutta harrastusten takia järkiratkaisu.
Mersu A 250 plugin-hybridillä ajan. Nätti ja näppärä, siinä on kaikkia herkkuja. Perheessä on toinen, isompi auto pidempiin matkoihin, neliveto täyssähkö-Audi. Molemmat hyviä, mutta sähköautoihin tulee aina vikoja ja ne ovat kalliita korjata.
Vierailija kirjoitti:
Autohuollossa huolletaan, renkaat rengashotellissa. Herääpä nykyaikaan, uusia autoja ei itse edes voi rassata.
Nissan X-trail, ollut jo kymmenen vuotta ja aion ajaa tän loppuun asti. Ihan paras.
Vierailija kirjoitti:
Mercedes EQE AMG 43 v 2024. Tykkään.
On syytäkin tykätä.
Isukki ostanu, vai ihan itse olet perintörahoills ostanut. ;D
Voi päätellä, että palstanaiset on massimuijia kun autot saksalaisia premiumeja pääasiassa 👍
Toyota Yaris vm 2018, automaatti. Minulle sopiva, koska asun ja autoilen pääasiassa kaupungissa. Auto on minulle aivan täysin käyttöesine, sillä ei ole mitään statusmerkitystä enkä ole kiinnostunut auton väristä tai muista visuaalisista jutuistakaan. Auton pitää olla ainoastaan toimiva ja käytännöllinen.