Millä autolla palstan naiset ajaa?
No niin naiset. Millä autolla ajat ja tykkäätkö?
Kommentit (127)
Toyota corolla touring sport hybriidi 2022
En millään! Mä ajelen vain huvipuistolaitteita! Mieluiten Boosteria ja Pegeä 😍🤩
Vierailija kirjoitti:
Onko naisille merkitystä paljonko autossa on tehoa? Miehenä kiinnostaa onko vain miehet autoista kiinnostuneita 😅
No sinällään on, että pitää päästä samaa vauhtia liikennevirran mukana. Nämä ecoboost-moottorit kierrän kaukaa, ainakin 1,5 litran moottori täytyy olla. Nyt on 1,8 l motti ja sillä pääsee jo hyvin liikkeelle. Olen ajanut kinnereilläkin, eikä se ole kivaa. Ja biokaasulla ajan, jos sillä jotain merkitystä on.
Ei ole autoa. Moottoripyörä löytyy.
Toyota Hiace 2009 pitkä käyttiksenä itsellä😂 Lisäksi perheestä löytyy 98 avo Mustangi, moottoripyöristä vähän isommat Honda ja Moto Guzzi.
Taksilla. Bonuksena mukavat kuljettajat!👍
MB B180 Ngt 2010. Alkaa olla sen verran vanha, että kesällä päivitän uudempaan. Tämä oli mun ensimmäinen ja viimeinen Mersu, palaan luottojapsien käyttöön.
Volvo V70 vm 2005, kilsoja just 500 000 ajettuna. Loppuun asti 😁
VW Passat 2,0. Teholla on väliä siinä mielessä, että hitaampien ohi pitää päästä reippaasti, mutta en mitään tykkiä kuitenkaan tarvi. Ja tykkään kyllä autostani, se on mukava ja tarpeisiini sopiva, tosin nykyään riittäisi pienempikin.
Vierailija kirjoitti:
VW Passat 2,0. Teholla on väliä siinä mielessä, että hitaampien ohi pitää päästä reippaasti, mutta en mitään tykkiä kuitenkaan tarvi. Ja tykkään kyllä autostani, se on mukava ja tarpeisiini sopiva, tosin nykyään riittäisi pienempikin.
Tehojen kanssa samoilla linjoilla, mutta autona dieselillä kulkeva V70.
Vierailija kirjoitti:
Volvo V70 vm 2005, kilsoja just 500 000 ajettuna. Loppuun asti 😁
Vielähän tuolla toisen puolikkaan ajelee kun hyvin huoltaa.
Töissä kolmeakselisella Scanialla ja siviilissä Toyota Auriksella. 921