Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuoleman kello

Vierailija
21.03.2025 |

Siellä se taas tikittää, 1800- luvun talon hirren sisässä. Tuo kuolemankello. Se on tullut jäädäkseen, muuttanut tähän taloon. Siellä se vääjäämättä naputtaa kuolemaan tätä vanhaa pientä torppaa. Tämä on sen koti nyt! Tai  on ollut oikeastaan jo vuosia. Yhdessä me täällä kämppiksinä asustellaan. Minä ja kuolemankello.

Saa nähdä kumpi voittaa, antaako kuolemankello minun olla täällä loppuun asti?  Vaiko  onko kuolemankellolla kiire  saattaa työnsä loppuun?

Yhdessä me käymme tätä kilpailua. Kumpi voittaa? Toivon, että kuolemankello antaisi minun voittaa! Hänellä on kyllä aikaa naputtaa tämä torppa pois sen jälkeenkin, kun minua ei enää ole.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta   väliä sulla, 

kiiretypo, vai järsikö jumi?

Ja sinä taidat olla joku vajaaälyinen, joka ei tiedä oikeiden ihmisten ongelmista mitään.🤗

Tekstisi on kuin muistisairaan.

Minkäs teet, zero classy.

Vierailija
22/31 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan talo, jossa kuolemankello oli, hylättiin ja poltettiin.

Meillä on mäkkinä vanha torppa vuodelta 1923. Tikitystä on kuunneltu nyt 45 vuotta ja vielä on torppa pystyssä. Kaikki esiin tulevat kuolemankellot tapetaan.

Lohdullista, ehkä tässä on toivoa sitten! Talo tehty 1800- luvulla, mäkitupa ollut, ja vielä pystyssä, niin eiköhän se minun elinajan vielä nuo tikittelijät kestä.😂 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen sekunti vie lähemmäksi kuolemaa, eikä kukaan tiedä, paljonko kellossa on aikaa jäljellä. 

Vierailija
24/31 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on mäkkinä vanha torppa vuodelta 1923. Tikitystä on kuunneltu nyt 45 vuotta ja vielä on torppa pystyssä. Kaikki esiin tulevat kuolemankellot tapetaan.

Lohdullista, ehkä tässä on toivoa sitten! Talo tehty 1800- luvulla, mäkitupa ollut, ja vielä pystyssä, niin eiköhän se minun elinajan vielä nuo tikittelijät kestä.😂 

Kuusi viikkoa ja sitten päästään koko kesäksi torpalle kuuntelemaan tikitystä. Lisäksi pitää taistella hevosmuurahaisten kanssa!!!

Mutta hirsitalo kestää ja kestää!

Vierailija
25/31 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin, että täällä keskustellaan Purrasta.

No hänhän on toiselta nimeltään Riikkuli Kuolemankello.🤗

Vierailija
26/31 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka ikinen sekunti vie lähemmäksi kuolemaa, eikä kukaan tiedä, paljonko kellossa on aikaa jäljellä. 

Meillä jokkaisella tämä  sama.

Vierailija
27/31 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin, että täällä keskustellaan Purrasta.

No hänhän on toiselta nimeltään Riikkuli Kuolemankello.🤗

KELATUET RIIKKU VEI.

Vierailija
28/31 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että täällä on myös mukavia ihmisiä! Hyvää kevättä sinne hirsikotiin!

Vierailija
29/31 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuusi viikkoa ja sitten päästään koko kesäksi torpalle kuuntelemaan tikitystä. Lisäksi pitää taistella hevosmuurahaisten kanssa!!!

Mutta hirsitalo kestää ja kestää!

Täällä myös muurahaisia! Mutta en ole varma ovatko keko- vai hevos! Sisälle eivät tule, mutta kivijalassa ovat.😩

Vierailija
30/31 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunista.

Vierailija
31/31 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että täällä on myös mukavia ihmisiä! Hyvää kevättä sinne hirsikotiin!

Samoin sinulle!😍