Inhottaa tää valoisuus!
Kommentit (47)
Sanopa muuta. Levoton olo aamusta iltaan, koko ajan paine että pitäisi olla menemässä ja tekemässä. Seuraavan kerran saa rauhoittua vasta joskus syys-lokakuussa.
Onneksi kohta tulee taas syksy ja sen jälkeen talvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti alapeukut jos jotkut ei tykkää valoisuudesta.😂
Alapeukutetaan ja nauretaan samalla teille mt-ongelmaisille pelleille 😂😂
Tiedätkö että valo shokki keväällä on ihan oikeasti monille herkemmille kovan sopeutumisen paikka eikä onnistu heti nyt ja tässä välittömästi.
Mikä ihmeen shokki? Valo alkaa lisääntyä tasaiseen tahtiin joulukuun lopusta alkaen. Ellei vietä koko talvea sisällä verhojen takana niin ei nyt pitäisi tulla minään shokkina että maaliskuussa on jo puolet vuorokaudesta valoisaa.
Vierailija kirjoitti:
Hommatkaa nyt viimeistään ne pimennysverhonne ja ilmastointilaitteenne niin ei tarvitse valittaa kuumuutta ja valoisuutta sitten parin kk päästä.
Minulla on nuo mutta silti on kämpässä kuuma syyskuun loppuun asti heti kun ulkona alkaa helteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommatkaa nyt viimeistään ne pimennysverhonne ja ilmastointilaitteenne niin ei tarvitse valittaa kuumuutta ja valoisuutta sitten parin kk päästä.
Minulla on nuo mutta silti on kämpässä kuuma syyskuun loppuun asti heti kun ulkona alkaa helteet.
Mä muuttaisin tollasesta pätsistä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonoitsetuntoiset haluaa olla pimeässä
Mitenkä itsetunto siihenkin liittyy.
Valossa näkyy kaikki ihon virheet. Pimeä peittää vaatetuksen yms.
Olen huomannut, että teinitytöt mielellään sammuttelee valoa yhdellä kuntosalilla. Siellä kun voi säätää valaistusta. Siellä ne säkkipimeässä sitten tuijottelevat älypuhelimiaan
Mitenkä itsetunto siihenkin liittyy.