Inhottaa tää valoisuus!
Kommentit (47)
Talvi oli tuhruisen oloinen, inhottava raaka sää ja puolivalo. Onneksi kevät tulee.
Vierailija kirjoitti:
Bipona tää kevät on kamalinta aikaa. On vaikeuksia nukkua ja energiat vähissä.
Mikset syö sinulle määrättyjä lääkkeitä. Ja jos ne eivät vaikuta, mikset kertoa siitä psykiatrillesi?!?
Vierailija kirjoitti:
I feel you! Vihaan kevättä ja kirkasta aurinkoa. Vihaan kun se paistaa silmiin ja ikkunasta sisään. Aamulla heti kiukkuinen mieli, jos aurinko paistaa. Oispa ikuinen pimeys, kylmyys ja sade.
Kirkas talviaurinko on pistävämpi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kesät talvet verhot kiinni ikkunoissa. Ei haittaa valoisuus.
Ahaa, olet autistiretardi ja pelaat pöytäkoneella kaikki päivät.
Noksipirkan neuvoin mustat sukkahousut päähän.
Vierailija kirjoitti:
Tää kevään valo on kyllä ihan liian raju, vuosi vuodelta hankalampaa ennen kuin tottuu. Tuntee olevansa harmaa, pölyinen, masentunut peikko siristelemässä silmiään.
Koska näytät tuossa iässä sellaiselta.
Hommatkaa nyt viimeistään ne pimennysverhonne ja ilmastointilaitteenne niin ei tarvitse valittaa kuumuutta ja valoisuutta sitten parin kk päästä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kesät talvet verhot kiinni ikkunoissa. Ei haittaa valoisuus.
Mulla on kesät talvet verhot auki ikkunoissa. Ei haittaa valoisuus, olen oppinut jo pienenä nukkumaankin silmät kiinni.
Mun tuttava inhosi ennen kevättä ja kesää, kuulemma allergian takia. Sitten laihtui melkein 20kh ja yhtäkkiä kesä oli parasta aikaa. Johtui siis ylipainosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bipona tää kevät on kamalinta aikaa. On vaikeuksia nukkua ja energiat vähissä.
Mikset syö sinulle määrättyjä lääkkeitä. Ja jos ne eivät vaikuta, mikset kertoa siitä psykiatrillesi?!?
"Mikset syö?" Syön niitä joka päivä. Kyllä ne vaikuttaa, mutta kevät on aina pahinta aikaa. Ei sentään maniaan kuitenkaan iske.
Heti alapeukut jos jotkut ei tykkää valoisuudesta.😂
Vierailija kirjoitti:
Pimennysverhot. Maksaa tosin hieman.
Ei maksa kun olen Tokmannin tarjouksista bongannut 5e/ kpl pimennys verhot joka huoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
I feel you! Vihaan kevättä ja kirkasta aurinkoa. Vihaan kun se paistaa silmiin ja ikkunasta sisään. Aamulla heti kiukkuinen mieli, jos aurinko paistaa. Oispa ikuinen pimeys, kylmyys ja sade.
Vain otettu lääke auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukutetaan ja nauretaan samalla teille mt-ongelmaisille pelleille 😂😂
Minä saan joka kevät valo shokin kun äkkijyrkästi pimeestä ajasta vaihtuu järkyttävään auringonpaisteeseen. Tarvii vetää kaihtimia ja pimennysverhoja eteen ettei olisi niin kamalan shokki meininkiä.
Parasta, alkaa pikkuhiljaa taas heräilemään talvihorroksesta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vuoden kurjin aika ja pahenee vuosi vuodelta. Harkitsen muuttoa päiväntasaajan tuntumaan.
Mulla sama.
Huonoitsetuntoiset haluaa olla pimeässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukutetaan ja nauretaan samalla teille mt-ongelmaisille pelleille 😂😂
Tiedätkö että valo shokki keväällä on ihan oikeasti monille herkemmille kovan sopeutumisen paikka eikä onnistu heti nyt ja tässä välittömästi.