Kauheat rytmihäiriöt olleet nyt kuukauden
Ei se oikeastaan ihme ole kun stressaa ja tympii elämä.
Kommentit (16)
Onko niitä tutkittu? Osa rytmihäiriöistä (esim. flimmeri) voi aiheuttaa hyytymiä, jolloin tarvitaan verenohennuslääkitys.
Vierailija kirjoitti:
Voi johtua myös korkeasta verenpaineesta. Onko mitattu?
On se silloin kun olin ensiavussa. Oli normaali.
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä tutkittu? Osa rytmihäiriöistä (esim. flimmeri) voi aiheuttaa hyytymiä, jolloin tarvitaan verenohennuslääkitys.
On mulla niihin bisoprolol lääkitys. Holter tutkimus on taas tulossa. Niitä muutama tutkimus ollut tässä yli 30 vuoden aikana.
Varaa aika hyvinvointikeskuksesta ja pyydä, että laittavat sinulle Holter-laitteen vuorokauden ajaksi. Se rekisteröi sydämen toiminnan ja selviää ovatko rytmihäiriöt vaarattomia vai vaarallisia.
Minulla oli vaarattomia lisälyöntejä, toivottavasti sinullakin.
Vierailija kirjoitti:
Varaa aika hyvinvointikeskuksesta ja pyydä, että laittavat sinulle Holter-laitteen vuorokauden ajaksi. Se rekisteröi sydämen toiminnan ja selviää ovatko rytmihäiriöt vaarattomia vai vaarallisia.
Minulla oli vaarattomia lisälyöntejä, toivottavasti sinullakin.
Siihen olen taas menossa.
Ehkä kannattas hankkiutua stressistä ja tympeydestä eroon eikä lääkitä vaan. Elämä on kivempaa ku ei stressaa. Lääkitys ehkä parantaa oireita, mut stressi ja tympeys säilyy.
Mulla on ollut 15-vuotiaasta asti lisälyöntejä, eli 22 vuotta. Ei tietenkään koko ajan, mutta silloin tällöin vaihtelevasti. Niitä pahentavat minulla stressi, univelka, jumissa oleva niska-hartiaseutu ja kuukautisten alkaminen.
Vierailija kirjoitti:
Tutkittu ja turvallinen se siellä myllää.
En ottanut yhtään korona rokotetta.ap
Vierailija kirjoitti:
Tutkittu ja turvallinen se siellä myllää.
Haloo, tuo "myrkkypiikeistä" jauhaminen on jo ihan vanhanaikaista.
Mulla myös stressi ja tympeä elämä. Rytmihäiriöitä ei vielä ole, mutta syke korkeella. Olen myös ruennut narskuttamaan hampaitani yöllä. Ikinä ennen en ole narskuttanut.
Vaatii elämän muutoksen ja onneksi se tapahtuu ihan luonnostaan kun määräaikainen paskatyö loppuu.
Onko ferritiini tutkittu? Raudanpuute aiheuttaa pahojakin rytmihäiriöitä. Pitäisi olla vähintään 50, jos olet sydänoireinen.
Vierailija kirjoitti:
Onko ferritiini tutkittu? Raudanpuute aiheuttaa pahojakin rytmihäiriöitä. Pitäisi olla vähintään 50, jos olet sydänoireinen.
Ei ole tutkittu, mutta aloin käyttämään rautasuihketta, kun ei rautalääkkeet sovi. Ei ainakaan vielä ole auttanut.
Käytätkö nikotiinituotteita? Mun rytmihäiriöt katosi kun lopetin nikotiinin.
Voi johtua myös korkeasta verenpaineesta. Onko mitattu?