<3 ENSIKOT <3 vko 11 12.3-18.3
Kommentit (48)
Kävin selaamassa viimeviikon pinoa ja sieltä pari juttua pitää kiitellä ja kommentoida.
Sara: Kiitos kakkuohjeesta, kokeilen sitä seuraavan kerran leipoessa, kuulosti näppärältä. Tuota kuuma vesi juttua en olekaan ennen kokeillut.
Dajm: niitä juustokakkuja voisi kanssa kokeilla, täytyy kaivella jostakin hyvä ohje¿ toisaalta voisi höynäyttää miehen tekemään¿ se kun innoistui leivonnaisista asuessaan vuoden Pariisissa;)
Nuutti: Mitenkäs siellä sujuu, joko lääkärikäyntisi oli, vaiko ensi viikolla vasta? Ihanalta kuulosti sinunkin kosintaseremonia. Voimia sinne kaukomaille!
Aqua: oliko se digitaalinen ovistesteri kallis, siihen kuulunee tikkujuttuja kanssa? Hmm.. täytyy lähteä varmaan surffailemaan nettiin testisivuille¿ Olen tähän asti vältellyt testejä, mutta kai se on alettava valmistautumaan testailuun, jos niihin lapsettomuustutkimuksiinkin on lähdettävä¿
Nyt poistun höpäjämästä! Pilkettä silmäkulmaan enskat!
nellamaija -näyttää tädille kieltä :P-
Moikka vaan kaikille pitkästä aikaa! En tiedä vieläkös mut muistatte:)
Aattelin tulla nyt ilmoittelee itestäni pitkästä aikaa. On ollut kiireitä ja muutenkin on yrittänyt olla miettimättä koko asiaa ettei aina tulis sit niin isoa pettymystä kun täti kurvaa paikalle. Yritän tässä nyt sit jotain saada kommentoituunkin:)
Ihan ensimmäiseksi Rouvavauvalle ja Sanlelle onnittelut plussasta ja paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan mukaan:)
Ceriselle pahoittelut tuulimunasta meinas mullekkin tulla tippalinssiin kun luvin ton sun kirjoituksen.
Maryroselle onnittelut kosinnasta mahto olla ihana kokemus *haaveilee* :)
MadamMangosteen ja RvaSaarinen tervetuloa vaan mukaan kirjoittelemaan.
Pariisitar ei mahda enää varmaan tätä nähdä mut voimia sulle jos satuit lukemaan tämän vielä.
Dajm piinailee eikus paljon plussa pölyä sinne päin. Ja vielä hyviä oireitakin ois.
Repuli, Hermione ja Buuffa olivat käyneet ilmoittelemassa itestään mukava kuulla ihania uutisia pääsee itsekkin haaveilemaan et josko sitä kohta itse olis samassa tilassa:)
Passionate kans piinailee dbdb.
Koiramammalle pahoittelut tädin tulosta.
Siinäpä sitä tais jo jotakin olla jos unohtu joku niin sorry ei oo nyt oikeen mukana mut jospa nyt yritettäs sit pysyy tulevaisuudessa mukana elikkäs piinailijoille paljon plussa pölyä puhaltelen ja ilmoitelkaahan kun tiedätte:)
Sit jos vähän omaa napaa elikkä täällä mennään varmaan kierron keskivaiheilla en oo ihan perillä mut alkukuusta täti tuli joten kyl se puolväli on:) Kovasti on täällä peittoja pöllytelty ja nyt sit toivotaan et sattus kohalleen ja juniori ois halukas tuleen meillekkin:) Kiirettä tosiaan on pitänyt kun töihinkin tuuraajaksi pääsin kolmeksi viikkoa jos nyt sit ei ala jo vakituisestikkin. Saan sen sit tietää ens viikolla. Mut eipäs mulla tälläkertaa muuta. Eikus mukavaa sunnuntai päivän jatkoa vaan kaikille.
T:Dizku
[color=maroon]Pitkästä aikaa kerkeen ja voin istua koneelle rauhassa. Töissä on koko viikon pitäny tosi kiirettä ja sitten vielä koko viikon ollu vierailijoita (kotona ei voi palstailla ku ei tiedä tästä yrityksestä mitään). Nyt sitten kahdestaan miehen kanssa kotona, ulkona ilma näyttää kohtalaisen hyvältä :) Kyllä se kevät sieltä tulee.
[color=darkblue]rvasaarinen ja madammangosteen: tervetuloa myös mun puolesta kuumeilemaan tähän meidän enskojen porukkaan. Jos viitsitte vielä käydä laittamassa oman esittelyn meidän esittelypinoon niin päivittelen teidän tiedot sitten sinne? Linkki: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9784986&p=5&tmode=1&smode…
hyntty: *bd* piinailuun :)
Mary: Jaksamista sinne kirjotuksiin.. Pian ne sitten on ohi ja pääset pääsykokeisiin valmistautumaan :)
Koiramamma: Olipa ilkee täti kun oli sinne löytänyt, pahoittelut. Tsemppiä uuteen kiertoon :)
passionate: *bd*
Dajm: Täällä on saanut vieraita viihdyttää viikon, eikä oo päässy kuulumisia lueskelemaan.. *bd* :) Toivottavasti tätskä tajuu pysyä poissa :)
Pariisitar: Tosi suuret pahoittelut, että teidän tiet erkanee, jaksamisia sinne :) Oli tosi mukavaa että olit täällä meidän seurassa, ja oltaisiin kyllä pidetty pitempäänkin ja siirretty tuonne o-puolelle :)
s-k: onnittelut talokaupoista, toivottavasti pian pääset taas aktiivisesti tänne meidän seuraan palstailemaan :)
Repuli, Hermonie ja buuffa ja Elviira oli käynyt piristämässä meidän viikkoa mukavilla asioilla :) Kiva kuulla, että kaikilla on asiat masussa hyvin, onnellista odotusaikaa
Cerise: *Hali* Suuret pahoittelut tuulimunasta, se on todella raskas projekti koettavasti, jaksamisia. Oot tervetullut takaisin heti kun olo tuntuu siltä että jaksat.
Nella: sinnekkin täti oli kaartanut paikalle, pahoittelut. toivon mukaan se vierailu jää nyt viimeiseksi pitkäksi aikaa.
Juli: Siellä taidetaan elää ovisaikaa, pupuiluintoa :)
hyntty: mikäs siellä on tilanne? *bd*
dizku: Pupuiluintoa
[color=maroon]Omaan napaan ei varmaan mitään ihmeellistä. Nautin rauhallisesta päivästä kotosalla, koiran kanssa koirakouluun ja kunnon lenkille olis tarkotus vielä mennä. kp 16 näyttää kalenterin mukana olevan.
Aurinkoista päivää kaikille enskoille
-Sara-Maria-
Pakko tulla omanapailemaan, kun tuo tätikin tuli eilen kylään ja sain kamalan ärsykkeen tuosta nannin viestistä: lukekaapas tämä jos epätoivo meinaa iskeä. tuossa etusivulla.
Oon nyt aika negatiivisissa fiiliksissä. Tuntuu tökkivän tämän odottamisen odotus. Oltiin yritystauolla, mutta ei kuitenkaan ehkäistykään. En laskenut päiviä, mutta merkkasin kalenteriin mahd. kk päivät ja ajallaanhan ne prkleet tulivat.
Iski hirveä vi**tus kun tuo Nanni kehtasi kertoa että jotku vaan sopii ja sikiää ja toisille sitä ei välttämättä ikinä anneta ja sitten sitä on niinku epäsopiva. Prkleen prkl. Tervetuloa vaan kattomaan ja sitte kertomaan kuka on mulle parempi vastus ku tuo minun ihana mies. V***u, ihan ku se epätoivo ei jo muutenkin tuolla takaraivossa kolkuttele. Eihän varmasti Nannin tarkoitus ollut kenenkään mieltä pahoittaa, mutta kun otsikoi tekstin nuin, niin ei odottaisi sitä päinvastaista vaikutusta...
Anteeksi tämä vuodatus mutta ku ei jaksa aina olla positiivinen!
s-k- virallinen yk 10, oikeasti yk 11.
Cerise: Mie oon pahoillani teän puolesta. Paljoa ei sanoilla voi auttaa, mutta jaksamista sinulle ja miehellesi. Älkää säästelkö hellyyttä nyt vaikeana aikana. Halauksia!
Vilkutuksia vielä muillekin! NYt jo tuo purkautuminen vähän helpottaa ja alkaa jo hymyilyttääkin, ku mietin kuinka hyvä porukka meillä täällä on. o/
Täällä taas, kuinkas muuten sitä vapaapäivänä¿
Sara: Vielä kiitän uudelleen kakkureseptistä.
Nimittäin, kokeilin sitä ja nyt olen löytänyt etsimäni suklaakakkureseptin = suussasulava suklaakakku. Modifioin sinun ohjetta lisäämällä taikinaan (ennen kuuman veden laittoa) 150 grammaa rouhittua tummaa suklaata. Paistoaika piteni 60 minuuttiin, mutta tuli tosi hyvä kakku. Siis ihan miljoona kiloa kiitoksia! Meillä oli hyvä kahvihetki tänään! :)
s-k: Kävin vilkaisemassa mainitsemasi tekstin ja ymmärrän harmituksesi.
Ja tänne saa ihan vapaasti purpattaa harmitusta! ;) Voimia! Periksi ei anneta! Onnea nannille, että hän on onnellisesti rakastunut ja onnellisesti raskaana. Se on varmasti meidän kaikkien tavoite. Mutta eihän se hedelmällisyys korreloi rakkauden määrän ja laadun kanssa. Ainakaan meidän parisuhteessa siimahäntien määrä ei ratkaise rakkauden määrää. Samalla periaatteella minä, epätoivoinen endoilija, olisin tuomittu ikuiseksi sinkuksi¿ Hyvä suhde kestää myrskyjä olivatpa ne lapsettomuuden tuomaa tuskaa tai lapsiperheen kiirettä ja kriisejä. Minulle on ollut tärkeää tuntea oma kulta monta vuotta ennen vauvaprojektiin heittäytymistä. Eikä laiteta s-k miehiä vaihtoon!;)
Dizku: vielä muistetaan, teretulemasta palstalle takaisin! Peukkuja että peittojen pöllyyttely toisi tärpin ja työpaikkakin vakiintuisi! bdbdbdbdbd!
Aqua: vielä tarkennus tuohon kysymykseeni. Kävin tarkastelemassa noita ovistestejä ja jäin ihmettelemään saako niihin digitaalisiin lisää testitikkuja jostakin ja ovatkohan hurjan kalliita? nimimerkillä: -ei tää osaa eikä ymmärrä-
Kaikille enskattarille vilkutuksia ja plussatuulia, olette ihania olemassa!
nellamaija
Ihan alkuun pahoitteluni -Ceriselle!!! =´( Halaisin, jos voisin. Sanoja en löydä.
Heräsin viime yönä kamaliin kouristeluihin. Oli pakko mennä vessaan tuskailemaan, ettei mies herää, sillä en tiennyt miten päin olisi ollut. Tulvaportit ovat auenneet eli tänään on sitten kp 1. Kierron pituus 34 päivää! =(
Syytän tästä KIMI RÄIKKÖSTÄ, sillä FERRARI voitti!!!!!
Ei nyt oikein tekstiä tule. Yritän uudelleen joku toinen päivä. Parempaa päivää teille muille ihanille enskattarille!
Oli ihan pakko pikkasen tulla kommentoimaan vaikka meinasin vaan nopsaa kattoa että onko kukaan käyny kirjottelemassa.
Ihan ekaks pahoittelut Passionatelle tädin vierailusta.
s-k: Kävin myös lukemassa kyseisen tekstin. Ei mitenkään piristävää luettavaa,vaikka otsikko niin antoikin ymmärtää. Pistäähän tollanen mielen matalaks,mutta ei sitä pidä ottaa niin vakavasti. Ei se elämä miestä vaihtamalla parane,varsinkin jos vierellä on ihana ihminen jonka kanssa tahtoo jakaa kaiken. Pidetään me kiinni miehistämme,eikä anneta muiden nujertaa itseämme,vaan yritetään kahta kauheemmin puskea eteenpäin.
Enskalaiset pitää yhtä,tuli mikä tuli!! Voimia!!!
Juu..eipä mulla sitten muuta. Huomenna taas töihin puol seiskaks,aaaarghh. Ei niin millään jaksais ku joutuu taas herää viideltä *haukotus* Kp17/26-28 menossa ja aloin tänään napsii niitä raskaus multitabseja,josko niistäkin olisi jotain toivoa.
Öitä!!
Cerise: Lohdutuksen sanoja ja voimia sinulle. Tule vaan takaisin palstalle, sitten kun jaksat. ((hali)) Ollaan hengessä mukana, että jaksat!
Pariisittarelle kanssa voimia selvitä elämän heitellessä!
Plussanneet ovat käyneet joukolla moikkaamassa! Vilkutuksia teille, koettakaahan pitää enskapinoa pystyssä meille jälkijunassa tuleville, pitkämatkalaisille;)!
Mikäs on Dajmin tilanne? Entäs hyntty?
Mary! Onnea! Voi että, toivottavasti toinen valintakoevaihe sujuu yhtä mallikkaasti! Wau, on sulla aihetta juhlaan!
Passionate: Voimia negan kanssa, toivottavasti se vielä kääntyy plussaksi, ainakin oireet on lupaavat! Bdbdbdbd
Uudet enskattaret, tervetuloa joukkoon mukaan! Toivottavasti tärppää pikaisesti! Vaikka kivaahan täällä on värikkäässä seurassa jutustella!
Minä täällä kestitsen täti Punaista ja koitan viivyttää sitä täällä kaffepöydässä yli viikonlopun, että mahdollisimman moni muu välttyisi kurjilta vierailijoilta.
Piti torstaina itku tirauttaa, kun kävi selväksi, ettei tästäkään kierrosta tärpännyt. Tämän päivän lasken kuitenkin vasta kp1, kun olen kunnolla kipeä ja tuhrupäivät takana. Onneksi mies on jaksanut lohduttaa ja halata.. on tosi tärkeää, että voi kokea olevansa rakastettu, kaikkien näiden epäonnistumisten keskellä.
Nyt on kyllä mies matkoilla, pitäisi yöllä kurvailla hakemassa herra kotiin bussilta, kun palaavat työporukan kanssa Tallinnasta.
Sain juuri kodin siivottua ja ostin mielen virkeydeksi punaisia tulppaaneja olohuoneen pöydälle. Ihania ovat, kevättä tuovat räntäsateen keskelle!
Leppoisaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti!
nellamaija